oskaja kirjutas:
Miks sa praegu näppu m*nniga võrdled? Kallurid on hoopis teine teema. Ja kusjuures kallureid kaalutakse teede peal vägagi palju just seetõttu, et neil kipub liiga palju koormat olema. Sama on metsakatega. Kuigi jah neil on enamasti kõigil väikse ajaga teada kus ja mis toimub.
Pole siin ühtegi võrdlust toonud. Veok on veok. Aga selline suhtumine, et laseme pohhuilt ülekaalus, sest nagunii on kohe teada kui kontroll väljas ju tekitabki probleeme. Pärast vingutakse, et tee on sitasti tehtud.
oskaja kirjutas:
Aga kuidas sa suudad veokite kaela ajada näiteks sellised rööpad mis on Järvevana teel mõlemas suunas ja mõlemas reas, Tartu mnt. alates Ülemistest kuni Vaidani ning 5-6km ennem Ardud kuni Arduni mõlemas suunas, Peterburi teel mõlemas suunas ja vahelduva eduga kuni Loksa ristini (kohati kaugemalegi), Pärnu mnt. Pääskülast kuni Saue viaduktini ja Ääsmäelt Kernuni jne jne? Saue ja Pääsküla vahel pole veoki liiklust ollagi aga rööpad on sees ja Saue suunal veel mõlemas reas ning teisteski eelpool mainitud kohtades on tükk tegemist, et veokiga nendesse "veokite" poolt tehtud rööbastesse sõitma mahuks. Enamasti tuleb ikka rööpa harjal sõita, sest muidu jääb merehaigeks kui pidevalt nendes "veoki" rööbastes ujuda.
Ma polegi väitnud, et kõik roopad siin maamuna peal oleksid veoautode tekitatud. Jah naelrehvid söövad katet väga palju, paraku kui ei muudeta riigihangete süsteemi ja on võimalik võita alapakkumusega, siis ei muutu kvaliteedis midagi.
oskaja kirjutas:
Kui sa nüüd natukene loogiliselt mõtleksid siis teed ei saa ju ehitada täpselt 40T veokite jaoks, sest vahest on ka raskemaid eriveoseid vedada vaja. Kas need mehed peaks siis hakkama lisa prussidest asfalti peale endale rada ette tegema, et koormust ühtlasemalt jaotada teekattele?
Samuti ei tehta ju ühte sõidurida täpselt 2,5m laiaks vaid ikka laiemaks, sest veokitel on peeglid ka küljes mis ajavad laiuse üle 2,5m. Ja jällegi lisaks eriveosed.
Kindlasti ei tehta täpselt 40T jaoks, varutegur on alati olemas. Eriveoste jaoks on olemas vastavad haagised, millel rohkem rattaid jne. Ja kui muudmoodi ei saa, saab vedada kas talvel kui mulle on jääs või suvel, kui kuiv. Kevadel tõenäoliselt seda hea teha ei oleks. Vahepeal lubati ka metsaveokitel külmadel talvedel raskemaid veoseid.