Muudan vähe teemat ja tulen tagasi aukliketeede juurde. Ilmselt neist siin juba arutletud, pole teemat lugenud.
Aga, mõni nädal tagasi sain kergematsorti positiivse üllatuse osaliseks, muidugi peale seda kui olin suurematsorti negatiivse üllatuse läbi elanud
Nimelt sõites mööda Tln-Narvat rakvere kandis, hakkasin ületama Aluvere viatukti. Eemalt oli näha et sinna tekkinud värskelt augud, täpselt paremale poole ratta trajektoorile, ei midagi uut..märgistusi ei olnud. Vastu tuleva auto tõttu ei saanud ka eriti neist aukudest mööda laveerida ja pidin neist 90km/h läbi vurama ja noo raisk, need augud olid ikka tegijad

okei, saan aru et liinnavahel lastakese niisugustel mölakatel olla, aga maanteel, kus kiirused suured
Kõik asjad mis armatuuri olid muudsid hetkega oma asukohta ja olid mööda kabiini laiali. tuhatoos põrandal ümber jne. Hetkeks võttis ikka sõnatuks küll selline asi.. Peale seda jäin muidugi kohe esimesel võimalusel seisma ja kontrollisin kas kõik asjad olid terved ja alles, õnneks olid( hiljem töökaaslasel nii hästi ei läinud ja pidi peale auku roolivarrast minema vahetama). Ei julge mõeldagi, mis sõiduautoga liiklejad tundma pidid peale selle auguga tutvumist.
Muidugi otsisin kohe välja Haljala teemeistri numbri, kes siis haldab l-viru Tln-Narva lõiku ja rääkisin oma murest päris kurjal toonil, et miks märgistamtta jne. Sealt küsiti igaksjuhuks mu nuber kõne lõpuks, et kui vaja saaks augu asukohta täpsustada.
Egas midagi, peale 3-4 tunni möödumist helises mu telefoon ja helistajaks Haljala teemeister, kus siis teisepool toru olev vanahärra teatas viisakal toonil, et augut on parandatud..üllatus oli positiivne küll, ega ma enamat ei lootnud neilt kui märkide välja panemist.
Et midagi on ikka positiivset ka meil siin
