klemmikas kirjutas:
See, et sinul on prottidega kehvasti läinud ei tähenda, et need kehvad veel on, pealegi võis asi veljes olla. Mul on palju protte olnud ja ei ole küll ühegagi sellist probleemi olnud nagu andres393 kirjeldab. Arvan, et see andres393 ajab jama. sa ei oska vist tasakaalustada kah, ma arvan. aga 3 atti? sõidauto rehvirõhk jääb tavaliselt vahemikku 2,1-2,4 atti. või lased pärast välja osa?
Loomulikult lasen välja ülejäänud õhu ja rõhk jääb selline nagu on ette nähtud. ( Kolm bar´i lasen sisse selleks et õhk suruks rehvi vastu velge, et ära hoida võimalik õhu lekkimine rehvi ja velje vahelt. ) Loomulikult ei ole see mingi kuldreegel, sest tuleb ette ka olukordi kus pean laskma sisse 4-4,5 bar´i et rehv üldse veljele läheks. Nagu eelpool mainitud, siis ei viitsi siin teemas enam kaasa rääkida. Siin ikka loetakse iga postitus sõna-sõnalt läbi ja siis peale seda kolm kodanikku käivad ja hauguvad pikalt ja laialt. Selle asemel, et normaalselt mõistlikult mõttega postitusest aru saada ja seejärel vajadusel omaltpoolt midagi lisada. Mul on ükskõik, kas sõidate prottidega või sprottidega. Mina omale neid alla ei pane, ning samuti ei soovita neid ka teistele. ( Siiani olen ka lasknud kliendil kenasti pingi kõrval seista ja on saadud oma silmaga näha et rehv viskab. ) See ei kehti muidugi kõigi prottide kohta, olen ka kokkupuutunud prottidega mis ei visku veljel, kuid neid on siiski üsna vähe.
Egas midagi, homsest läheb siis suur rehvivahetus lahti. Meil kõik ajad täis ning saab kuu lõpuni nagu orav rattas tööd teha

edit: Siin teemas on jäänud kerge part1 tunne
