Vetu 83:
Ei ole veel yhtegi autot ostnud mis maksaks rohkem kui pool kuupalka(ei ole kõrgepaline tglt), aga omal käed kyljes ja paari tuhande lisakrooniga saanud kõik liikuma.Milleks matta suur osa palgast iga kuu liisingusse või hoida kõhu arvelt kokku kui on huvitavam osta korra aastas midagi uut ja odavat.
Ega ei olegi mõtet, kui õlikäpp olla on uhke ja hää. Usu või ära usu aga sellel liisinguautol on piisavalt eeliseid ka. Aga kellele ema ja kellele tütar

(no offence, õlikäpanduse all ei pea silmas inimesi kes sellega leiba teenivad või hobiautode nokitsejaid vaid pigem neid, kes ma põhiautole peavad kap remo tegema enne 100 km?ist otsa sõitma hakkavad ja leiavad et tegelt on see jumala norm.) Samas - why not, kuidagi peab oma vaba aega sisustama....
krss kirjutas:
sierra kirjutas:
tolle 44kw masuudipressiga, pidid tartust alustama möödasõitu ja tallinnas sais selle lõpetatud
Bullshit - esimest korda ca 100tkm aasta jooksul suutsin sõita just 40kW diisliga (Audi 80), peamiselt Tln-Tartu otstega ja alati 5 inimest autos. No ei tekkinud selliseid olukordi, et möödasõit ohtlikuks läheb või mööda ei pääse. Tõsi, 90ndate algul oli ka liiklustihedus natuke väiksem kui praegu.
ei vaidle sulle otseselt vastu, loomulikult saab sõidetud, lihtsalt jube hoor on neid möödasõite mnt teha. Ja arvesta sellega ka et 90ndate alguses sõtisid suurem osa 70-80 kmi tunnis. Täna tln-trtu mnt möödasõita tehes pead mingi 120-130ega lippama, et turvaliselt kiiresti mööda sõita ning see kiirus on juba punn põhjas 44kw-l
Aga jääb mulje jah, et siin foorumis on kõik hullud racingu vennad. Alla 4*4 on pask ja esivedu võib ültse üle aia visata. Alla 3.0 ei saa sõita, sest alatasa oled jalus ja polegi mõtet osta alla 3.0 autot, sest kütet võtab mnt 7 ja linn on 8-9(samal ajal ei saa mainimata jätta, et roolitihenditel on jala asemel tuhablokid ja gaasipedaal on ammu läbi põranda sõtkutud). Olgugi et populaarseim auto foorumis on astra, calibra, escort ja levinum mootori suurus on 1.6.