FreeFaller kirjutas:
part1 kirjutas:
Järeldan, et eelmisel postitajal on honda civic 1,4i 66kw, sellega saab normaalselt mööda, pole hullu, 4-s käik sisse ja minek:)
Tegelikuses v6ib 3-da rauhulikult sisse lykata

sellel kestab kiirendust kuni 130-140 km/h suht ainuke v6imalus kellestki mööda saada maanteel

kui t6esti juhtub, et vastu ei tule kedagi siis 4-jas

aga p6him6tte on siiski selles, et möödas6ite ei peaks tglt yldse olema kui k6ik s6idaks yhtlaselt ja normaalselt aga alti leidub neid lolle kes jalgu jäävad ja see ajab teised närvi seega mitte ei peaks ainult karistama neid kes kihutavad vaid ka neid kes oma aeglase liikumisega ohustavad teiste s6itmist
Ohustavad ikkagi möödasõitjad, kes ei mõista ohutult möödasõitu sooritada.
Kõik autod ei saa sõita 90 ja 100, kõik autod ei tohigi seda teha.
Piirkiirus ei ole minimaalne kiirus, ega täissõitmiseks.
Seega ei kao ettejääjad kuskile.
Näiteks rekkad ei tohigi üle 85-90 sõita.
Paljud kaubikud ei suuda 90-100 sõita või ei ole see nendega otstarbekas, kõik veosed ei võimalda nii kiiresti sõitmist.
Nii, et mõttetu unistus, kiiruse viivad alla ka need, kes ei mõista pikivahet hoida ja siis pidurdavad alatasa teise taga olles.
Kolonnid tekivad ikkagi väga tihti sellepärast, et kõik ületavad kiirust ja jõuavad järgi korralikule sõitjale või mõnele rekkale.
Palju vähem tekiks kolonne jne, kui ei ületataks kiirust.
Kui tallinn tartul, sõita 90 alas 90-ga reaalselt, mitte spido järgi, siis tekib taha kolonn, nii et millest me räägime.
Kiiruseületajad jõuavad 90-ga ja 100-ga sõitjale järgi, ning ei hoia õiget pikivahet ja nii juhtubki see, et rivi lõpp peab sõitma 70 näiteks, seejärel, kuna kiiruseületajate tõttu tekkis kolonn, hakatakse tagant hullumeelselt mööda süstima 150 ja 200-ga ja omakorda vahele pressima, mistõttu kolonn veelkord aeglustub.
Enamuses on liikluse aegluses süüdi ikkagi kiiruseületajad.
Prantsusmaa kiirteel teostati kunagi isegi vastav test ja seal pidi rivi lõpp, lõpuks 40-ga sõitma.
Need 70-80 sõitjad on suht suva, need tuuakse ainult ettekäändeks, et saaks lapatsit anda.
Inimestele käib ikka nii ego pihta vist, et nad peavad sõitma näiteks reaalselt 92 või 102, tahavad 100-ga sõita 90 alas ja 110-ga, 100 alas, nii tekivadki tavaliselt möödasõidud.