Jõudsin just koju ja mesi koos teega on must have
Läksime kella 14 paiku sõbra palvel maasturiga metsa kuna nad olid Foresteriga kapitaalselt põhja peal kinni. Tegemist oli väga raske läbistavusega maastikuga ( metsavaheline tee ) ning kohati oli ka tuisanud. Maasturiks oli siis CRV.... jahh... Väga vale otsus

See suutis end ära uputada enne abivajajateni jõudmist ja siis omakorda helistasime sõbrale kel on Jeep Liberty. Jõudis ta peaaegu meieni, kuid 10 meetrit enne oli teisel pool "rada" kinni. Hindas vähe üle valli paksust, mis oli jube õhuke ja vajus parema küljega viltu sisse, me olime Hondaga vasaku küljega viltu hanges. Õnneks oli tema nelikveo süsteem parem kui CRV esiratta vedu koos vähese tagant tõukamisega vahepeal. Vähe peale seda tuli kõne, et 2 tundi ümber Subaru kaevamist andis tulemuse ja jõudsid nad siis meieni, kuid ei saanud midagi teha kuna CRV oli tee kinni pannud ja teisel pool oli jäme puu. Proovisime siis CRV otse kätte saada, kui ei andnud tulemust, õnneks sai nii kaugele et Forester mahtus väikese abi ja meelitamisega mööda ning siis võttis suuna Liberty taha, et see välja tirida. Enne seda aga sattus kurvis pehme pasa peale ja kaldus napilt parema küljega puusse ( männimets ja puid oi-oi kui palju ümberringi

). Taaskord kaevamist ja möllamist ning saime Subaru välja. Jeebi välja tõmbamine osutus aga parajaks pähkliks kuna oli väga debiilselt kinni ja teda sai põhimõtteliselt vedada küll, kuid tuli mööda kraavi serva ja sealt välja ei saanud kuidagi. Otsustasime CRV-ga tegeleda ja sai ta välja tänu pikale kaevamisele ja jälgede tegemisele ning lükkamise jõuga. CRV tagurdas end suuremale teele pikka maad ja tuli tagurpidi tagasi ning viskas köie sappa, et ikka Jeep ka välja tirida. Taaskord meeletult kaevamist ja tee rajamist, kuid ei tulemust ei olnud. OK, mõeldud tehtud ja köis ette ning tirima. Aga ennäe imet, Jeebi köiekonks tuli koos kerekinnitusega

ära, hea et keegi ette ei jäänud ega piki Hondat ei lennanud. Jälle pikalt pusimist ja kaevamist ning tagurpidi üritamist, kuid kuna see ei adnud tulemust, kinnitasime köie ette sillatalakülge ja eestpoolt tee rajamist pikalt labitate abli andi tulemuse ja saime ka Jeebi kätte. Lõpus tagurdasime mõlemad suurema teeni tagasi ja saime kodu poole tulema.
Ehk siis väga pikalt ( umbes 9 tundi metsas ) jebimist ja füüsilist tööd ning külmetamist ja päev õhtusse veeretatud. Lõppkokkuvõttes vajas päästemeeskonna päästemeeskond abi ja saime kõik minema

CRV-l sai siduri kärssama, Jeebi variaator oli väga kahtlane ja Foresteri küljepeegel loovutas männile oma korpuse

Ehk siis, linna/pargimaasturiga ei tasuks metsa ronida, kuid häda korral peab minema, et teine samasugune päästa
Head sealt siiski loota pole

Jeebi omanikul on hoovis ka vanema generatsiooni Blazer, mis on tõstetud ja korraliku maastikurehviga ning ronib nagu metslane, kuid sellel oli mõni jupp puudu ega liikunud. Kevadel ja sügisel on sellega läbitud väga suuri mudaauke ja muid huvitavaid kohti ning seda vähe kaasa aidatud, et suudaks läbida ka 1,5 m sügavuse veekogu jm huvitavad muudatused. Aga mis teha
