27 000 kr on hea hind mootori eest küll....kuid nii ma ei julgeks osta . Aga maitse asi

Tead ,et ameerikas müüakse 1000 taalaga ka turbo komplekte mis arendavad 600 hp väidetavalt.
Aga millegi pärast on ikkagi kiirendusel hayabusad oma turbodega mis on maksma läinud 100 000 kr (ilma tsiklita ) ja ometi on neil umbes 300hp....huvitav küll miks ei ole neil siis 500 hp ?
Viimasel ametlikul kiirendus etappil käis üks somm oma hayabusaga kiirendamas ja tal oli 280hp-300hp ning tal oli AINULT mootori tuunimine maksma läinud üle 6000 euri.
Asja point on see ,et sa ei tee mitte suurt sittagi 30 000 kr ,et isegi jõuda 250 hp'le lähedale.
Eks pista see hayabusa mootor siis kapoti alla. Kui raha pole vahetada käigukasti siis vaheta peavõll vähemalt. Drag käigukastiga saaksid endal esimese käigu veits lühemaks muidu.
Siduri jaoks kui ka raha ei ole siis vaheta siduri vedrud ning pane vedrude alla sebid.
Õhufiltri vahetus oleks ka kena

Järgmine samm tuunimise mõttes oleks power commander ja siis saaksid dünos mootori panna paremini tööle ning mõni lisa hp tuleb juurde.
Kui tahad käike vahetada ilma sidurita siis süütekatkesti käiguvaheti vahele. 4000 kr umbes maksavad. Kuid ma ei tea kuidas nad töötavad sellise auto massiga.
Sul tuleks uurida ,et kas on võimalik panna sinna sport sidur mis oleks läbilibisev kui käike vahetad alla. Sest kui sa lappad käigud alla ning päästad siduri lahti lööb tsiklil tagaratta blokki aga mis auto massiga juhtuks ei tea kahjuks. Kuid vaevalt rattad blokki lähevad ning mootori selline järsk kiirendus hästi ei mõju

Kindlasti tuleb jälgida ,et mootoril oleks hea jahutus....ehk siis mootori ruumis liiguks õhk läbi ja korralik radikas oleks ning õli radikast käiks ka korralikult õhk läbi

Ja arvesta ,et pärast igat ringrajal käimist pead õli vahetama. 800 kr maksab üks liqui moly 5 liitriline kanku

Hayabusasse läheb veits üle 3 liitri.
Siduri kettaid tuleb sul ka suht tihedalt vahetada.
wirx kirjutas:
tss...kust sa tuled, et sedasi räuskad-ropendad?
Siililegi selge, et rinka jaoks poleks esiteks selle 500hj midagi teha ja veel vähem on mõeldud 500hj raskele autole(tsikliga võrreldes) sisemust muutmata...see ikka 400m bike meestele ja seal pole mingi ime, kui peale paari sõitu juba uus mootor peale läheb...
See kit küll ära ostetud võid otsida endale uue ja valmis ehitada ning sellepärast oligi kirjutatud, et üle 20k alla pannes, kuna see kit ei sisalda kõike vajaliku
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/suzuki-h ... ccessories proovi ära kaua vastu peab ja siis tule siia tagasi kisama...
Ning alustuseks võid lüüa googlesse ntx megabusa või caterham hayabusa, siis näed, kui "harva" busa mootor lotus 7 kloonidele satub...
btw jutu jätkuks on USA-st siia poole juba teel üks busa mootor koos juhtmestiku, näidkute, aju jms-ga...eelduste kohaselt peaks koos transa jms hinnaks tulema ~27000 krooni.