ära saa valesti aru. keegi ei tee midagi maha, lihtsalt üritame sind suunata õigele teele, et sa mõttetult raha ei kulutaks ja suunaksid oma rahavood kohtadesse, mis seda tegelikult vajavad. Samas kui sul raha nagu muda, siis muidugi võid sellele e36-le sama summa eest, mis masin ise väärt on, coilid installida ja kui raha pressib ikka aknast ja uksest sisse võid autosse vaalapeenisenahast instmekatted tellida.
Mph kirjutas:
Anti-L kirjutas:
Ei ole. No saad sa aru. Kui sul on mingi 90. alguse rullikas, millel pildipealt paistab õrn roostetäpp, siis lihtsalt EI OLE pointi installida mingeid kalleid vedrustus-lahendusi. Parem osta analoogne tume velg, mis koopasse ei käi, tee väiksed keretööd ja on raha asjaette läinud.
Anti, sul olid ka roostes koobastega GSi-l mingid edevad veljed all, oleks võinud ju rooste ära kaotada velje asemel

Las kutt möllab ja paneb coilid alla. Nagu ta siin ise ütles, et tema raha läheb sinna alla. Minu soovitus kodanik emmurele on, et osta ära, pane alla ja jaga kogemusi.
mis nad ikka nii edevad olid. Maksid kõigest 2000raha/jooks.

Pole mõtet võrrelda 2k maksvaid velgi 20k maksva vedrustusega, mis sobib sellele autole alla nagu sea selga sadul.
aga keegi pole väitnud et 20 kiloga tahavad osta selles see teema siin ongi et välja teada mis vahe on 4,5 kilosel coilil ja 20 kilosel coilil.. ja kuidas need ,5 toimivad kogemused