Tsiteeri:
Kindlasti kui sa 100 000 km sõidad 1500-2000rpm, läheb midagi katki - mul läks kahemassiline hooratas näiteks. Aga mis siis kui antud toode näitab sulle järgmine päev et ära sõida nii madalate pööretega, kuna vibratsioon suur ja lõhud mootorit ?
See on üks põhjustest, miks selline toode ei tohiks turul olla - inimesed järjest enam kaotavad võime ise mõelda.
Tsiteeri:
Kui pole võimalust jäetud midagi manipuleerida - siis ei saa ka seda teha.
Täitsa võimalik, kui projektis on piisavalt klotsi. Kuid kahtlen, et on piisavalt raha välja ehitamaks andurid ja seadmed mis suudavad omavahel handshake'ida ning andmeid edastada üle krüpteeritud kanali. Eriti, kui topitakse juhtmed auto elektrisüsteemi. Kasutades serte, on otsene lahtimurdmine võimalik muuta üsna keerukaks, samas eeldab see sertide hoidmist seltsi juures. Üks crash ja kõik seadmed on useless. Aga noh, kuna terviklahendusest pilti ei ole, siis ainult teoreetiline jutt. See selleks ...
Ei suutnud sa panna usku muutma. Minujaoks ikkagi tegu väga arusaamatu tootega ning mõistmatu, miks mõni selts peaks seda tahtma, põhjendused:
1) Seltsi asi neid kalibreerida
2) Tõenäoliselt ka nende asi turvaserte hoida
3) Kuna tegu statsionaarse seadmega, siis ikkagi oht, et seade rikneb, vajab väljavahetamist. Riknemise põhjuse väljaselgitamine väga keeruline, kulu läheb üldjuhul ikkagi seltsi arvelt.
4) Avariid ei teki üldjuhul kiirendamisest või liiga järsust pidurdamisest. Äkkpidruduste korral on süüdi enamjaolt alati tagant sissesõitja, mitte pidurdada. Avariid tekivad ikkagi üldjuhul vähe teistel põhjustel.
Ehk mina ei näe mida kindlustusselts sellest otseselt võidab. Mis Teil endal äriplaanis kirjas sellekohapeal on? Miks selts peaks seda tahtma?