hisense kirjutas:
MrIroonia kirjutas:
TäPe, mis täpe. See kolin kis oli, oli ikkagi tagaratastest. Käisin siis tallinn-ida viru- tallinn. Tagasi linna jõudes peatas mind agressiivselt kinni prantsuse numbrimärkidega masin, milles istus vene paarike. Viitasid et tagumine vasak radas "viskab" all. Peatasin kinni ja selgus, et MÕLEMAD tagumised rattad olid jumalast lahti... Esimesed olid nii kinni et grammigi keerata ei saanid. Tagukised oleks lähima 10km jooksul vist alt nahhui lasknud...
Kõik autod millel ma rattad alt oled võtnud ja ka tagasi pannud, olen 100% kõik mutrid käsitsi üle keeranud. Selles veas mind küll süüdistada ei saa. Pigem tuleks vaadata veljepoldid üle, kas ikka õiged!
Kinnitan, et nägin ka ise kuidas mutrid üle keerasid, sest kompressor nii lahja ja jättis need päris lahti. Samade mutritega on need samad veljed selle auto all käinud 8 aastat, seega põhjus seal peituda ei saa. Kuni tänaseni pole ma kunagi pidanud plekkvelgedel mutreid üle keerama, edaspidi peab vist hakkama.
Töömasinal valukad, millega ka peale vahetust olen sõitnud juba mitu tuhat. Kuigi valukal peaks kindlasti üle keerama siis seda pooe ma ka seal teinud ja pole ka mingit vahet. Kõik rattad kenasti all.