Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.12.2011 13:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
lamelink kirjutas:
Kes teab mis 1.2 mootoritega te seal neid kurve võtsite :lol
Omanud neid sigulle mitmeid ning ühesugustel 1.6 on ka vahe sees. Mõni käib edasi ja teine samas ei liigu nii nagu peaks.


Ja kuidas seostub su jutt minu rehvi pidamise näitega? 1,2 ja 1,6 moto võimsuse vahe on alla 15kw, selline võimsusevahe ühtlasel, seaduses lubatud piirkiirust mitte ületaval maanteesõidul kus masinad kolonnis liiguvad ei oma absoluutselt mingit tähtsust. Kui sa oleks tulnud rääkima inimfaktoris tingitud erinevusest või autode veermiku erinevast seisukorrast, oleks su jutul mingigi point olnud, praegu oli see vaid rumal lahmimine. Aga et härra Lamelingi süda rahul oleks, siis barumeid kasutas 1,6 sportlik kopikas, vallaid 1,2 täisoriginaal kopikas, contit 1,6 Vaz2106

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.12.2011 15:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2004 21:43
Postitusi: 709
Asukoht: kirdalu
On rahul küll. :)
Ei mõista kuidas saavad nüüd proti ja firmarehv niimoodi sõiduomadustelt erineda?
Olen sõitnud proti kui ka firmakaga ning tavasõidul ja niisama küljetades pole küll erinevust märganud, kui just siis müral(vallai).
Tuleb teha sõltumatu SR foorumi test männiku karjääris mingiaeg, saaks huvitav ajaviide olema(protid vs uued) :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.12.2011 15:52 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
No müra on ka suhteline, need samused HKPL7 lõugavad 2X rohkem kui protid.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.12.2011 16:01 

Liitunud: 09.12.2011 14:39
Postitusi: 24
See aasta said alla tutikad Conti Icecontact 2-ed. Müra üle väga ei kurda, focuse kere nagunii coca purkidest pressitud ja tuulemüra maanteekiirustel selline, et omavahel suhtlemiseks on salongis megafoni vaja. Küll aga peavad hästi nii vihmaga kui jääga. Lume kohta ei oska kommenteerida, sest pole see aasta lund veel väga näinud. Asfaldi peal sõitnud nendega nüüdseks juba peaaegu kaks kuud ja teinud ja kaapsu aga naastude kadu rehvidest pole märganud ca 4000km peale. Eelmine aasta olid all miskised tutnoi michelini naastud(kurat olid vist michelinid...Siinkohal saaks offline vb välja aidata kui mäletab, mis rehvid tollel hõbedasel 940l all olid) ja sai talv läbi nendega lappi antud ja naelu ka väga ei kadunud, nendega oli küll see jama et sissesõit jäi üsna üürikeseks ja käitusid vahel pisut plastiselt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 11.12.2011 05:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Mul igastahes nordfrost 3'd ees ja kelly'd taga. Kuna nf3 on vist vana mudel juba, siis ilmselt seisnud ka tükk aega. Igaljuhul sissesõit sai üsnagi rahulikult ära tehtud pea 2000km. Nüüd, peale esimest lund, on aga nf3'dest juba päris omajagu naaste jehat teind. Samas kelly's on veel naaste niiet tapab. Lisaks see nf3 ei taha üldse nii hästi pidada. Perse on koguaeg ilusti paigas, aga ninas pole sellist pidamist mida ootaks tutikatelt rehvidelt. Samuti märjal asfaldil on igalpool ratas ringi, ega mu 1.8 nüüd nii võimas ka pole. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 11.12.2011 12:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.10.2007 22:05
Postitusi: 718
Asukoht: b5.5 v6 4x4, e91xd, e60 535d, b7 4mo, b6 tdi
KasparM kirjutas:
See aasta said alla tutikad Conti Icecontact 2-ed. Müra üle väga ei kurda, Küll aga peavad hästi nii vihmaga kui jääga. Lume kohta ei oska kommenteerida, sest pole see aasta lund veel väga näinud. Asfaldi peal sõitnud nendega nüüdseks juba peaaegu kaks kuud ja teinud ja kaapsu aga naastude kadu rehvidest pole märganud ca 4000km peale..

see on hea uudis, ostsin omale ka samad rehvid, aga siiani pole alla pannud neid veel.:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 11.12.2011 13:46 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Need on "liimnaastud", sealt ei tulegi välja nad eriti.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 07:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2005 23:58
Postitusi: 835
Asukoht: Tallinn
Ise sõidan nüüd esimest talve naastudega, Gislaved Nordfrost 3. Arvestades et rehvid on ca 6aastat vanad, olid allapannes kahel rehvil pea kõik naelad alles, paaril olid 50% naeltest väljas. Nüüd olen maha vuranud ca 3000km nendega ning tagant on mõned naastud välja lennanud.
Kuidas üldiselt nende naeltega on, peab vist suht penskarliku sõidustiiliga olema, et naelad sees püsiks? Olen kuulnud erinevaid arvamusi. Järgmine talv ka plaan naastud ikka alla keerata, kui odavalt saab.

_________________
http://siller.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 09:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2009 00:54
Postitusi: 1518
Asukoht: Tallinn
Mul ühel esiveolisel on miskit Bridgestone naastud, 3 aastat, umbes 20-25k km sõitnud, kokku mingi 15 naela ehk 4 rehvi peale ära lennanud.
Samas said ka korralikult "sisse sõidetud".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 11:50 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Siller kirjutas:
Ise sõidan nüüd esimest talve naastudega, Gislaved Nordfrost 3. Arvestades et rehvid on ca 6aastat vanad, olid allapannes kahel rehvil pea kõik naelad alles, paaril olid 50% naeltest väljas. Nüüd olen maha vuranud ca 3000km nendega ning tagant on mõned naastud välja lennanud.
Kuidas üldiselt nende naeltega on, peab vist suht penskarliku sõidustiiliga olema, et naelad sees püsiks? Olen kuulnud erinevaid arvamusi. Järgmine talv ka plaan naastud ikka alla keerata, kui odavalt saab.

No pörnakat teha pole mõtet jah, aga sissesõidetud naast talub ka asfaltil õrna ketsitamist ja plokki....jube ära kulub ainult selle käigus. Muidugi on see ka tootjast sõltuv. Osta Conti IC, mis on "liimnaast" ja seega puudub ka otsene vajadus neid sissesõita. :D
Ja korralikku ning uue rehviga võid seda ise ka teha.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 12:03 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Aga kas contil on siis nael kohe max kõrgusega rehvist väljas ? Ma enda jääraja contidele tegin ~200km kulgemist just ja tundub nagu nüüd oleks grammikese rohkem väljas, aga see võib mu enda ettekujutus ka olla. Ei taibanud mõõta ka neid ennem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 14:49 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
vallo kirjutas:
Aga kas contil on siis nael kohe max kõrgusega rehvist väljas ? Ma enda jääraja contidele tegin ~200km kulgemist just ja tundub nagu nüüd oleks grammikese rohkem väljas, aga see võib mu enda ettekujutus ka olla. Ei taibanud mõõta ka neid ennem.

Just, grammikese väljas...selleks piisab väga väikesest sissesõidust. Vastupidavuseks soovitavad ikka 500-1000km

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 15:07 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Mille vastupidavust tal sissesõit mõjutab, kui nael niigi liimitud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 15:23 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
vallo kirjutas:
Mille vastupidavust tal sissesõit mõjutab, kui nael niigi liimitud ?

Ma räägin siin teistest rehvidest, IC peaks turul olema hetkel ainus tehase "liimitud" naastudega rehv.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 13.12.2011 15:30 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Ok, ma tegelikult tahtsingi sinna jõuda et kas IC on otse letist valmis koheseks ahistamiseks, või tahab ta ka mingis koguses sissesõitu saada ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7