djelton kirjutas:
MrIroonia kirjutas:
Random Hero kirjutas:
Mati mobiiliäri, estonia pst. Teevad kohapeal leti taga, mitte ei saada läbi kolme vahendaja kuskile vasja kätte.
Kuna pole ametlik esindus, siis garantiilise telefoni puhul ütle garantiile head aega kohe.
Aga mille järgi esindus ütleb, et garantii on hõi. Ise uurisin ka sama teemat, et tahaks nagu seal klaasi korda lasta teha, et kui tulevikus mingid muud probleemid ilmnevad, siis esindus ei saa öelda, et "näe kukkunud, nüüd on kõik tulevased probleemid selle väikse kukkumisega soetud".
Su esimese lause "hõi" jäi vähe arusaamatuks
Kuskohast ja mida sa uurisid?
Mina uurisin Sony'st (service/helpdesk/misiganes), kuidas need asjad siis tegelikult on (paljud siit teavad, millise kadalipu ma läbi käisin) ja tulemus oligi see, et Sony väidab, et isegi, kui telefon on kukkunud maha, kuid remont on tehtud garantiiesinduses (olgu remont siis garantiikorras või kliendi makstud) siis garantii jätkub kuni originaalaja lõpuni, või vähemalt kolm kuud, kui originaalgarantii varem lõppema peaks. Ja isegi, kui garantii esindus (MTTC antud juhul) väidab, et peale kukkumist enam garantiid pole, saab nad seenele saata. Samuti peab peale ametliku esinduse remonti telefonile jääma tema omadused (veekindlus, millel see olemas on) ja peale iga remonti (kui see pole just tarkvarauuendus) peaks remondikoht tegema telefonile ka vastavad veekindlusetestid. Ehk siis peale ekraani vahetust tuleb kontrollida, kas sead on ikka veekindel edasi või ei.
Nii on see Sony puhul. Mingid samsade ja aifounide kohta ei tea..