probemees kirjutas:
no ja aga praeguse seisuga on nii et iga uue auto mille ostan, sellel hakkan taas kindlustust tegema 2.4 pealt, ehk nt kui käin kindlustuse alla oma autol nt 1.2 peale ja kirjutan nt kellegi teise nimele, ja siis kui kirjutan selle sama auto oma nimele siis on kindlustus taas 2.4 peal. See pole kohe kuidagi noraalne ju
2.4 on sul seetõttu, et sul on mitu avatud konfitsenti (erinevad autod). Nagu aru sain müüsid maha auto, mis jäi sinu nimele. See on auto 1. Mingi aeg hiljem ostsid endale uue, see on auto 2. Oletame, et sõitsid selle auto 2 konfitsendi vahepeal 1.5 peale, siis auto 1 on ikka 2.4. Oletame, et nüüd kirjutati see auto 1 kellegi teise nimele. Kui nüüd endale uue auto (auto 3) ostad, siis see saab uuesti 2.4 (auto 1 konfitsent tuleb üle). Kui sa veel ühe auto ostaks, siis see saaks 1.95 (ehk mitme konfi keskmine) ja peaksid seda ka veel alla sõitma hakkama. Ainuke võimalus oleks tõesti see konfitsent 1 katsuda a la mingile kärule saada, aga ikkagi on jube kaua enne kui normaalseks saad selle. Kui see konf 1 oleks kärul, siis vähemalt autol oleks vähe normaalsem. Kui sul ostu-müügi lepingut alles pole, ega siis muud varianti pole. Endal sama jama, et üks auto läks järelmaksuga müüki ja tehti avarii kohe, ehk ka keerati konf üles, siis ostsin veel teise auto ka ja see sai ka kõrgema. Ühesõnaga suht sama jama mis sul. Mul teine jama veel see, et autod vahetuvad ka suht tihti. Enamasti läheb alla aasta jälle müüki ja niimoodi pole mul see konfitsent üldse langenud. Üks auto läks nädal enne aasta täis saamist müüki

. Suhteliselt nõme on see süsteem, võiks siiski võtta, et kui see sama konfitsent on siiski aasta jooksul see nõutud 180+ päeva kindlustatud, siis langeb ka konfitsent (sõltumata sellest mitu autot selle sama konfitsendi peal aasta jooksul vahetatud on).