Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 13:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 293 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2009 16:55
Postitusi: 2199
Asukoht: Tartu
Computech, ära võta seda juttu nii isiklikult ja sa ei pea kohe teiste mõttemaailma muutma. isiklikult ei valiks sellist autot never ma arvan, enne võtaks golf diisli või pesoo diisli. mis oleks natuke suurem ja inimlikum.

aga ega need ökomehed lähevadki lolliks lõpus enda säästmisega :D mul naabripoiss sõitis varem golf 3 diisliga 66kw, nüüd läks b5 passatile üle (loe: 81kw) ja nutab et võtab liitri rohkem.
samas sõbral on b5 96kw tdi aut ja võtab 14 sajale talvel, ehk siis samapalju kui mu 5.7 253kw suvel :D
Kurb on vaid naaber :D

ja muideks, ma tahaks küll oma naabrinaisele ära panna :D

_________________
oopc ütles:Streetracerile oleks load nagu kõrghariduspaber ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:13 

Liitunud: 20.12.2006 20:46
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Lp Computech, kui eesmärk on autoga sõites võimalikult palju säästa & ülejääv raha "kasvama" panna, siis miks ei ostnud nt mingit 20 000 kroonist vana diislit & tankinud seda nt sinise kütusega? Oleks ma arvan veel odavam.
Milline on Sinu matemaatika sellise auto ostmisel? Kütusekulu....kõik?
Mina arvan,et Sinu ost on EPIC FAIL ning kohe seletan miks.
Ühesõnaga tegin matemaatika ning võtsin võrdluseks AYGO ja diisel Octavia (2006-2007a).Aygo hind 100k ja Octavia 160k. Arvutan nagu ostaks auto "välja",st ilma liisita...kuigi investeerimise mõttes on see FAIL muidugi. Seega arvutustes kaskot pole. Liiklust ka ei lisa, kuna mõistliku boonuse puhul on hinnaerinevus väga väike nendel autodel.
Enivei Aygo küttekulu siis 5 l ja Octavia 7 l. Hooldusteks paneme 3000 eek aasta Aygole ja 5000 eek Octaviale. Sõidame aastas 30 000km ning müüme maha 3 a pärast. Kütuse hind arvutustes 19 eek nii bens kui diisel. Amortisatsioonimääraks võtsin mina 16% aastas. Tulemus siis selline, et Skoda ülalpidamine on kokkuvõttes 65 000 eek kallim, ehk 36 jooksul maksid ca 1800 eek iga kuu üle. Maksid aga üle selle eest,et sõita mugavamalt,soliidsemalt...viisakamalt :) . Usun, et oled praegu vanuses 20-25 a, st sellises vanuses kus võiks elu ikka nautida mitte säästa igat krooni , et kunagi kauges tulevikus maja ookeani ääres osta. Jah, nõustun Sinuga 100%, et üle võimete ei maksa elada aga säästa iga asja pealt? Siis võiks ju riidesse end ka secondhandis panna ning puhkamas käia telkidega metsas vaid?!
Kui nt isegi säästa auto pealt 1800eek kuus, siis mis selle summaga reaalselt peale hakata,st kuidas seda kasvatada? See IMO väga väike summa investeerimiseks. Säästa aga seda, et hiljem nt aasta lõpus 12 x 1800 kuskile investeerida siis pead leppima et terve aasta sõi su raha inflatsioon.
Ühesõnaga mina kui väga konservatiivne ja arvudega ettevaatlik inimene, ei näe matemaatiliselt ühtegi võitu,et sellist konservikarpi eelistada.
Tänan tähelepanu eest!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:33 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Osad Inimesed võivad saada erisuguste masinatega liigeldes naudingu+ seda ,et naudinguid erisuguseid ka.Talvel sellise punniga võib kellegil ka täitsa lõbus olla ,kellel jälle mitte ja seda ka olenamata aastaajast
Mulle asi täitsa meeldib ja ise sõita võiks erisuguste liikuritega mis mõistlikud olenemata suurusest.Kui üks masina liik näiteks ära tüütab võib võimalusel mingit teistsugust katsetada võimalusel,soovil jne.
Tagumise luugi aknale sobiks tume toon jätkuvalt äkki.Eks selliseid punne saab suht lihtsalt ka põnevamaks muuta.
Ustavsti miks selliseid ostetakse on ka asja lihtus jne aga maitsemeeled on erinevad kelle absull ei meeldi ja kes aga leiavad nendes midagi.
Minule misi agyos väga meeldib ehk kogu kupatus aga 3 ukseline oleks lahedam jätkuvalt.
sitrööni ja peugeotti ma jälle nagu üldse ei tahaks,estieks nende tagumine ots pole meele järgi ja üldse ,no salongid enamvähem ükskõik.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Viimati muutis oopc, 16.01.2011 23:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2009 00:11
Postitusi: 561
art kirjutas:
Lp Computech, kui eesmärk on autoga sõites võimalikult palju säästa & ülejääv raha "kasvama" panna, siis miks ei ostnud nt mingit 20 000 kroonist vana diislit & tankinud seda nt sinise kütusega? Oleks ma arvan veel odavam.
Milline on Sinu matemaatika sellise auto ostmisel? Kütusekulu....kõik?
Mina arvan,et Sinu ost on EPIC FAIL ning kohe seletan miks.
Ühesõnaga tegin matemaatika ning võtsin võrdluseks AYGO ja diisel Octavia (2006-2007a)
.Aygo hind 100k ja Octavia 160k. Arvutan nagu ostaks auto "välja",st ilma liisita...kuigi investeerimise mõttes on see FAIL muidugi. Seega arvutustes kaskot pole. Liiklust ka ei lisa, kuna mõistliku boonuse puhul on hinnaerinevus väga väike nendel autodel.
Enivei Aygo küttekulu siis 5 l ja Octavia 7 l. Hooldusteks paneme 3000 eek aasta Aygole ja 5000 eek Octaviale. Sõidame aastas 30 000km ning müüme maha 3 a pärast. Kütuse hind arvutustes 19 eek nii bens kui diisel. Amortisatsioonimääraks võtsin mina 16% aastas. Tulemus siis selline, et Skoda ülalpidamine on kokkuvõttes 65 000 eek kallim, ehk 36 jooksul maksid ca 1800 eek iga kuu üle. Maksid aga üle selle eest,et sõita mugavamalt,soliidsemalt...viisakamalt :) . Usun, et oled praegu vanuses 20-25 a, st sellises vanuses kus võiks elu ikka nautida mitte säästa igat krooni , et kunagi kauges tulevikus maja ookeani ääres osta. Jah, nõustun Sinuga 100%, et üle võimete ei maksa elada aga säästa iga asja pealt? Siis võiks ju riidesse end ka secondhandis panna ning puhkamas käia telkidega metsas vaid?!
Kui nt isegi säästa auto pealt 1800eek kuus, siis mis selle summaga reaalselt peale hakata,st kuidas seda kasvatada? See IMO väga väike summa investeerimiseks. Säästa aga seda, et hiljem nt aasta lõpus 12 x 1800 kuskile investeerida siis pead leppima et terve aasta sõi su raha inflatsioon.
Ühesõnaga mina kui väga konservatiivne ja arvudega ettevaatlik inimene, ei näe matemaatiliselt ühtegi võitu,et sellist konservikarpi eelistada.
Tänan tähelepanu eest!

Aigo hinnad algavad umbes 133 000 juurest, niiet võit oleks väiksem.

_________________
E39 TDS
Fotograafia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:44 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
No üks asi on uus ,teine kasutatud , see ka üks point siiski nagu on.Kes muidugi uuen mida ostaks ,liisiks.Kui uuena võtta kõike siis äkki liisides näiteks suurt vahet asjadel pole ,ma ei tea.
Nagu palujde asjade puhul ka ostad kasutatud ,varastatud 50 tollise telku mingi hinnaga või ostad uue telku pisema ja poest sama hinnaga ning toote margid võivad erineda.
Auto puhul arvestades siis aygot ma kipun uskuma ,et ülal pidada jne seda soodne võrreldes mingi niiöelda tänapäevase luksklassi masinaga näiteks mingi margi 2003 limusiin mis suht iluti veel näiteks sarnasel kujul müügil veel oli ka mille võib saada näiteks sellise aygo asemel kuid millega võivad kaasneda sellised kulutused mis pole meelpärased .Endale pakub ka rohke mrõõmu see kui ei pea muretsema mingite jamade pärast ja jõhkralt välja käima nutsu jne näiteks.
No samams kõik on tehnika värk nii ja naa kuid jah aygo peaks olema selline niiöleda töö masin äkki,vaatad kas õli on,tosooli on ning ,et tankida ei unusta aegajalt muidu võib tee peale jääda.
Viid remonti ,mehaanikud uurivad ,et mis viga ja keegi ei tuvasta ,päras ttuleb välja ,et küte sai otsa. :D

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Viimati muutis oopc, 16.01.2011 23:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:46 

Liitunud: 13.02.2007 00:46
Postitusi: 308
Asukoht: Tallinn
mkb kirjutas:
Keegi võiks siis kunagi märku anda, kui siit teemast inspireerituna omale 0,5 kuupmeetrise auto ostis.

Minul on see plaan juba tglt ammu olnud ja ühinen ka teemaalgataja mõtetega finantsvabaduse osas.
(olenemata avatarist, hetkel autot ei oma)
Silmapiiril sarnane, aga siiski natuke teine auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=768570


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:51 

Liitunud: 25.02.2010 19:06
Postitusi: 52
art kirjutas:
Lp Computech, kui eesmärk on autoga sõites võimalikult palju säästa & ülejääv raha "kasvama" panna, siis miks ei ostnud nt mingit 20 000 kroonist vana diislit & tankinud seda nt sinise kütusega? Oleks ma arvan veel odavam.
Milline on Sinu matemaatika sellise auto ostmisel? Kütusekulu....kõik?
Mina arvan,et Sinu ost on EPIC FAIL ning kohe seletan miks.
Ühesõnaga tegin matemaatika ning võtsin võrdluseks AYGO ja diisel Octavia (2006-2007a).Aygo hind 100k ja Octavia 160k. Arvutan nagu ostaks auto "välja",st ilma liisita...kuigi investeerimise mõttes on see FAIL muidugi. Seega arvutustes kaskot pole. Liiklust ka ei lisa, kuna mõistliku boonuse puhul on hinnaerinevus väga väike nendel autodel.
Enivei Aygo küttekulu siis 5 l ja Octavia 7 l. Hooldusteks paneme 3000 eek aasta Aygole ja 5000 eek Octaviale. Sõidame aastas 30 000km ning müüme maha 3 a pärast. Kütuse hind arvutustes 19 eek nii bens kui diisel. Amortisatsioonimääraks võtsin mina 16% aastas. Tulemus siis selline, et Skoda ülalpidamine on kokkuvõttes 65 000 eek kallim, ehk 36 jooksul maksid ca 1800 eek iga kuu üle. Maksid aga üle selle eest,et sõita mugavamalt,soliidsemalt...viisakamalt :) . Usun, et oled praegu vanuses 20-25 a, st sellises vanuses kus võiks elu ikka nautida mitte säästa igat krooni , et kunagi kauges tulevikus maja ookeani ääres osta. Jah, nõustun Sinuga 100%, et üle võimete ei maksa elada aga säästa iga asja pealt? Siis võiks ju riidesse end ka secondhandis panna ning puhkamas käia telkidega metsas vaid?!
Kui nt isegi säästa auto pealt 1800eek kuus, siis mis selle summaga reaalselt peale hakata,st kuidas seda kasvatada? See IMO väga väike summa investeerimiseks. Säästa aga seda, et hiljem nt aasta lõpus 12 x 1800 kuskile investeerida siis pead leppima et terve aasta sõi su raha inflatsioon.
Ühesõnaga mina kui väga konservatiivne ja arvudega ettevaatlik inimene, ei näe matemaatiliselt ühtegi võitu,et sellist konservikarpi eelistada.
Tänan tähelepanu eest!


Diisel on tore küll, aga arvestades Eestis müüdava kütuse kvaliteeti, siis peab hoolduskuludesse kindlasti panema ka uue küttepumba, mille hind algab alates 20 000 kroonist ja pihustite hind ilmselt veel rohkem, siis mis kokkuhoiust me siin räägime? Olen diislit omanud ja tean väga hästi, mis see endast kujutab. Ja reaalselt tasub diisel ära ainult siis, kui sõidad aastal üle 60 000 km ja sedagi ainult maanteel. Linnakulu on reaalselt ikka 7-9 liitrit.

Pealegi oli põhiline mõte sellel väiksel kuudil see, et seda saaks linnas igale poole parkida. Ja ma ei mõtle siin Selveri või Säästumarketi parklat vaid kesklinna/vanalinna kitsaid tingimusi.

Kust sa seda välja lugesid, et ma iga asja pealt koonerdan? Lihtsalt pöörasin tähelepanu sellele, et ehk ei maksaks poolt oma palgast auto peale panna.

Pealegi on Octavia üks igavamaid autosid, mida tean. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:53 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Vaevalt omanik autot naudib...pigem kasutab sihipäraselt. Nautida võib kodus teki all! Aga kui see on firma auto ja sellele minevad kulutused mõjutavad palganumbrit ja firma edukust, siis on ikka vahe sees küll? Ega keegi ju ära ei ütle, kui talle palgapäeval 1800kr juurde visatakse ja kui selle rahaga iga kuu midagi mõistlikku teha ei oska, siis on tegemist lihtsalt rumala inimesega.
BTW: vana diisel+ firmale registreertitud auto +sinine küte + tolli küttekontroll = :kill matemaatikud :D

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:56 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Punne on ka ju erineva suutlikusega ,kuni spordi võimelisteni jne.Teglt pole palju vaja ,vähemalt endalgi ,et tõsisemalt mõnu tunda näiteks vts-id ,t-spordid jne jne isegi selliseid pole vaja ,on nõrgemaid mis endas tekitanud isegi täitsa meeldiva tunde.
Osad muidugi siiki nõrgad aga sellegi poolest meeldivad.
siin kohal muidugi respect FIAT 500-le

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Computech kirjutas:
Pealegi on Octavia üks igavamaid autosid, mida tean. :)


Toyota Aygo ka muidugi põnevusega ei hiilga. :D Samamoodi selle jube odav ja igav salong võib päris häiriv olla.
Muidu on auto tore ning kütesenumbreid vaadates lööb nägu naerule. Igapäevaste asjade ajamiseks oleks auto väga pro kuid reede õhtuks võiks mingi hobiauto ka olla. :)

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:59 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Aga kui tal raha üle jääb siis on see ju mõeldav :D

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 16.01.2011 23:59 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
No smart siin foorumis täitsa old mu meelst ja neid pisemaid veel.Kas kellegil mingi uuema renoo tvingo kangem versioon siin kusagil teemat ei omanud jne.Smart jälle ka nagu keerulisem ,turbode ,vilede ja käimariga ja kui vastupidav eks seda tea igaüks ise.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Viimati muutis oopc, 17.01.2011 00:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 17.01.2011 00:04 

Liitunud: 20.12.2006 20:46
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Computech kirjutas:
Diisel on tore küll, aga arvestades Eestis müüdava kütuse kvaliteeti, siis peab hoolduskuludesse kindlasti panema ka uue küttepumba, mille hind algab alates 20 000 kroonist ja pihustite hind ilmselt veel rohkem, siis mis kokkuhoiust me siin räägime? Olen diislit omanud ja tean väga hästi, mis see endast kujutab. Ja reaalselt tasub diisel ära ainult siis, kui sõidad aastal üle 60 000 km ja sedagi ainult maanteel. Linnakulu on reaalselt ikka 7-9 liitrit.
Pealegi oli põhiline mõte sellel väiksel kuudil see, et seda saaks linnas igale poole parkida. Ja ma ei mõtle siin Selveri või Säästumarketi parklat vaid kesklinna/vanalinna kitsaid tingimusi.


Palju muidu Sul aastas ls on? Oled omanud millist diislit?Uuem või vanem? Vana diisel on kindlasti probleemsem, kuid seda mitte meie halva kütuse pärast, vaid selle pärast et sinna on eelnevad kokkuhoidlikud omanikud igast sorti kräppi sisse kallanud.
Kas töötad kirjade kullerina, et tähtis on väike kütusekulu ja väikesed mõõdud igal pool parkimiseks? :)
Octavia oli vaid näide. Igavad nad mõlemad ju. Ma tahan lihtsalt Sinu matemaatikast aru saada. Äkki peaksin Sinult õppust võtma :).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 17.01.2011 00:14 

Liitunud: 25.02.2010 19:06
Postitusi: 52
art kirjutas:
Computech kirjutas:
Diisel on tore küll, aga arvestades Eestis müüdava kütuse kvaliteeti, siis peab hoolduskuludesse kindlasti panema ka uue küttepumba, mille hind algab alates 20 000 kroonist ja pihustite hind ilmselt veel rohkem, siis mis kokkuhoiust me siin räägime? Olen diislit omanud ja tean väga hästi, mis see endast kujutab. Ja reaalselt tasub diisel ära ainult siis, kui sõidad aastal üle 60 000 km ja sedagi ainult maanteel. Linnakulu on reaalselt ikka 7-9 liitrit.
Pealegi oli põhiline mõte sellel väiksel kuudil see, et seda saaks linnas igale poole parkida. Ja ma ei mõtle siin Selveri või Säästumarketi parklat vaid kesklinna/vanalinna kitsaid tingimusi.


Palju muidu Sul aastas ls on? Oled omanud millist diislit?Uuem või vanem? Vana diisel on kindlasti probleemsem, kuid seda mitte meie halva kütuse pärast, vaid selle pärast et sinna on eelnevad kokkuhoidlikud omanikud igast sorti kräppi sisse kallanud.
Kas töötad kirjade kullerina, et tähtis on väike kütusekulu ja väikesed mõõdud igal pool parkimiseks? :)
Octavia oli vaid näide. Igavad nad mõlemad ju. Ma tahan lihtsalt Sinu matemaatikast aru saada. Äkki peaksin Sinult õppust võtma :).


Aastas kusagil ~50 000 km. Uuem diisel. Eelmised omanikud ei olnud kokkuhoidlikud. Ei olnud ka mina. Kokkuvõtvalt võib öelda, et olen ettevõtja ja asjade ajamist linnas igapäevaselt palju. Käiks ma kusagil tehases või kus iganes 8'sast 5'ni tööl, siis ma isegi ei mõtleks auto peale vaid käiksin hoopis jala tööl.

Oopc: Värv oli tähtis ja tingimused/hind, millega selle sain olid väga head. Aygo on vähemalt välimuselt kentsakas, mis reklaami mõttes ennast tulevikus ära tasub.


Viimati muutis Computech, 17.01.2011 00:18, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota AYGO 1.0 2008 - Computech
PostitusPostitatud: 17.01.2011 00:26 

Liitunud: 29.12.2010 19:17
Postitusi: 9
Priidik199 kirjutas:
Computech kirjutas:
Pealegi on Octavia üks igavamaid autosid, mida tean. :)


Toyota Aygo ka muidugi põnevusega ei hiilga. :D Samamoodi selle jube odav ja igav salong võib päris häiriv olla.
Muidu on auto tore ning kütesenumbreid vaadates lööb nägu naerule. Igapäevaste asjade ajamiseks oleks auto väga pro kuid reede õhtuks võiks mingi hobiauto ka olla. :)

Sry aga see mis sul seal avataril on mingi rariteetne masin elevandiluust rooli ja jõehobupersenahast tehtud sisustusega ning paar neegri naise tisse airbagideks?

Tegelt ka olge normaalsed see punn ongi mõeldud inimesele, kes liikleb linnas, eestis ka vahel maanteel. Panustab ratsionaalselt mõeldes garantiile, bena kulule ja sellele, et need punnid üldjuhul tehniliselt vastupidavad. Ja noh ka kliima oli peal, mida veel hing oskab tahta. Sõitmiseks A'st B'ni.

Ei võtta seda juttu lambist sai see suvi kusagil 400 kiltsa kanti ilmselt ka läbitud sellise elukaga erinevatel kordadel. Algul ka mõtlesin maanteel, et väga perse on kui mingi actrose märki kümnesse tabaks. Aga üllatav oli just juhitavuse stabiilsus sellel masinal isegi külgtuulega. 90-140le rekadest mööda peenestada pold midagi nii hirmsat, kui võiks arvata. Ja noh üpris väle ka arvestades masina kaalu (sry et kurjategija olen aga mulle ei meeldi puiduveo rekate taga sõita, väike hirm pudeneva suhtes, edasi ikka jätkasin liiklemist normaalselt 90nega, teel kus liiklesin olid üldjuhul lajose puidurekad ja muu pasa vedajad).

Inimene kes mulle seda siis laenas on sellega ilmselt mingi 4-5 aastat sõitnud ja vigu on esinenud sellel ajal tehnilisi 1 ainus. Ja noh kuna tal ka see nö tööauto siis ega see mingi armu ei saa pms on tal enamasti taga iste all ja piisavalt on seal ruumi et ta vajalik kaup ära mahuks. 2 korra aastas vist peseb ka seda, ilmselt tuleks ta avalikule hukamisele saata.

Ses mõttes ei tasugi loota/arvata, et kõik mis tehasest kunagi välja veereb on mingi pühapäeva auto jne. Siin foorumis muidugi mingi ratsionaalsest mõtlemisest ja firma juhtimisest ilmselt väga ei tasugi rääkida, kuna enamusel kellel mingi bemmi roim või muu rooste käkk käivad Karuga karu praadi söömas.

Selle auto miinus, ma ei julge mõeldagi mis siis juhtuks kui tõesti laup kokkupõrge rekaga oleks. Samas kui sul on mingi sierra või mis iganes roim siis ilmselt teeks sama välja. Eks iga õnnetus olegi üks joppamine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 293 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7