Mõni aeg tagasi pärast kaabli soetamist panin autole peale selle funktsiooni, et 20km/h lähevad uksed lukku - see oli suur viga. Sõbra juurde garaaži sõites hakkas tee peal mingi imelik krigin pihta ja jäin seisma, et väljast uurima minna, kus-mis. Avasin ukse ja lükkasin selle selja tagant kinni, käsin auto taga ära, nägin, et luugi ja akna vahel oli jää ning lükkasin selle ära ja suundusin juhiukse poole tagasi. Linki katsudes, aga uks ei ennast ei avanud, kuigi ukse nupp oli üleval ( mingi külma ja niiskuse teema) ning kõik teised uksed olid lukus, tänu toredale funktsioonile, mis sõitu alustades uksed lukustab

. Kangutasin, mis ma kangutasin aga ust lahti kuidagi ei saanud. Mootor töötas, muusika möllas, telefon autos, võtmed autos - ma olin tühjade kätega külmas tuules.
Õnneks olin ma põhimõtteliselt omadega juba sõbra kodu juures ning laenasin talt autot, et koju sõita ja varuvõtmed võtta, õnneks oli naine kodus, et mulle ust avada. Varuvõtmetega tagasi jõudes selgus, et puldi aku tühi ning ühtegi lukku see võti ei keera (Y). Edasi hakkasin siis valima millist akent sisse lüüa. Mind valitses korralik frustratsioon, mille käigus andsin ühe korraliku löögi jalaga horisontaalselt ukselingi ja luku kohale millest tekkis uksele kaunis jalakujuline mõlk (Y)(Y), seejärel nagu muuseas katsusin õrnalt linki ning uks avanes

. Kahju küll mõlgist aga vähemalt ei pea hakkama jälle akent vahetama.
Mõni minut hiljem panin kaabli taha ning deaktiveerisin antud funktsiooni.