delta kirjutas:
Lukoili tanklast tangitud diisliga masinad nii mõnedki täna seisid. Sama ka ühel tuttaval kellel Olerexist ostetud diisel, -20 juures töötas aga nüüd kui oli -24 kanti siis enam käima ei läinud.
Nii et see Lukoili-Olerexi 15-krooni säästu paagi pealt on "kätte maksnud", läheb nüüd uue kütusefiltri ja paagi tühjendamise-uue kütuse võrra kallimaks.
Selle jutu võib vist potist alla lasta.
Olen 70.000km sõitnud olerex-neste-lukoil kütusega.
Käivitasin ka -29c peale seda, kui auto oli varasemalt kaks päeva seisnud.
Muidugi, kui kütusefilter on eelnevalt 200.000km tagasi vahetatud, siis auto enam ei tööta.
Mulle meeldivad sellised vennad, kes soovivad odavamat kütust osta ja selle saamiseks sõidavad kilomeetreid kaugemale, kui esimene tankla, tangivad 100.- eest ja siis tagasi

Tangitud oli Tammsaare tee Lukoilist. 2a vanad, hooldatud Fiat Ducatod olid Lukoili diiselkütusega ja Ford Mondeo 2.0 Olerexi omaga, mis oli Sadama Olerexis tankinud.
Sa võid ju suur fänn olla ja sõimata igaüht et need on suured Statoili fännid ja mida kõike veel, fakt on see et -25 juures oli täispaak kütet ilusti külmunud ja filtrid üles paisunud. Täishooldus oli tehtud Ducatodel sügise hakul, nii et usu või ära usu - ainuke järeldus on see et Lukoil müüs kehva kütust.