One Mile Challenge-l käimine A6 vs S2:
Tsiteeri:
Audi A6 3.0 diisel, tsipitud.
Ootad stardis oma järjekorda, jube mõnus, kliima töötab ja elu on ilus. Jõuad stardikoridori, kuuled kommentaatorite juttu stiilis "jube kümnes kolmene diisel täna stardis, ei tea kas tuleb 220 ära". Start, kõmm parem jalg sirgeks, ise mõtled, et krt miks tehnilises see pussnuga küll ära kästi panna, jube hea oleks küünealuseid nokkida praegu, oo mingi tuulemüra hakkab tekkima ja paneelivahed hakkavad järjest kiiremini vahetuma, ei tea kas shaslõki järjekord ka lühemaks on läinud, oi krt mõlemad käed tuleb roolile panna, go-pro ju filmib, näe brake sign - vajutan tugevalt nagu soovitati, kiirus kaob, vajutan uuesti gaasi, et pidurdusmaa lõppu ikka jõuda. tuleb SMS 214kmh, nice, peaks järgmise sõidu proovima käsitsi käike vahetada.
Audi coupe quattro, 20vt 169kw stock.
Ootad stardis oma järjekorda, tühikäik sotaga lonkab, auto seest täiega palav. Jõuad stardikoridori, kuuled kommentaatorite juttu stiilis "ai see coupe on maasikas, hoiame sellele vanakesele nüüd pöialt" Ise mõtled samal ajal, et ei tea kas teha clutch drop start või mitte, krt tahaks ikka ühe sõidu lõpuni jõuda. Start, kõmm meelitad paremaga gaasi veidi ja libistad sellise poolkõva stardi, tahhokas käib boosti tekkimisel plaks punasesse, kiire käiguvahetus, teine käik veidi rahulikum aga endiselt rebib täiega. Oi rsk see R5 mootor ikka nurrub, kolmas sisse, krt kardaani tugilaager teeb häält ja auto hakkab vaikselt rajal ujuma, mõlemad käed kindlalt roolil, neljas sisse - pead juba täitsa aktiivselt tuulele vastu roolima ja kiirus koguaeg kasvab. Huh, lõpuks brake silt, astume pidurile, pirudamise ajal veel veidi vaja roolida, et auto sirgelt hoiaks. Keerad rajalt maha, kiiver peast, aken lahti, kerge adrenaliini joovastus, tuleb SMS 200kmh. Täna rohkem ei taha.