Vaadake korra veel, vaadake video keskele.
Ei saa si**agi mäest üles. Kuna keskdiffer on torsen, ning mis EI tööta, kui ühel sillal puudub pidamine. Kui puudub pidamine, siis torsen EI suuna jõudu ei ühele, ega teisele sillale võrselt (tollel audil küll 40:60).
Natuke lugemist, aga kui tehnilisest midagi ei tea, siis pole lugemisest ka kasu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_%2 ... _system%29Ning see Torsen Type C ( the Crown Gear differential doesn't operate like a limited slip differential and can operate, fully locked, with no traction on one output shaft)
Ehk siis: töötab, kui 40:60, ning kuni 70% ette ja kuni 85% taha, kuid seda siis non locked asendis. Kui jällegi ntx esisillal puudub täiesti pidamine, siis läheb lukustub LS plaatidega keskdiffer ja jõud läheb mõlemale sillale. Täpselt sama moodi töötab tavaline LS keskdiffer, kus vedu on difri siseselt 50:50, kus siis LS lukustub, kui ühel sillal puudub pidamine. Ainult et, tavalisel toimub "veolukustus" reaalaajas, mitte siis, kui kinni oled jäänud.
Nähes, kuidas asi (torsen type C) on mehaaniliselt ehitatud ja juttu lugedes, siis loo autor on asjast väga valesti aru saanud.
Aga noh, wikisse võivad kõik kirjutada, olenemata jutu tõesusest.