noname kirjutas:
M2letan, kui oli alla 10eegi liiter, siis m6eldi, et kui kytuse hind 10 kroonini j6uab, siis on k6ik!
Siis oli kytuse liiter pm 20eeki, k6ik s6itsid ja nutsid.. nyyd langes peaaegu 10 kroonini j2lle, ning hakkab otsast peale see nutt ja hala, kui m6ned sendid otsa tiksuvad.. ?
ehitage gaasi seadmed autosse..gaas miskine 8 eegi kanti.. liiter v6i milles seda m66detakse..?

Pole see gaasiseade nii roosiline midagi. See vast hakkab ära tasuma maanteel pikka maad sõites. Linnas tööle ja koju sõidud kindlasti ei tasu ära. Esmalt vaja mootor soojaks sõita, alles siis saab gaasi peale lülitada. Seda ei räägi üheski kalkulaatoris keegi. Samas on praegu ka hinnavahe olematu, gaas 9.- vs bens 12. Gaasi võtab ju ka mingi 20% rohkem. Ehk kui muidu oleks kütusekulu linnas näiteks 10L/100le, ehk kilomeetri hind 1.20, siis gaasita oleks 12L/100le ehk km hind 1.08. See on siis juba nn ideaaltingimuse hind, tegelikult on see vahe veel väiksem kui külmalt sõidud ka sisse võtta. Kui nüüd mõelda, et need seadmed alates kuskil 10000 maksavad, siis peaks sõitma üle 60 000 enne kui plussi saab. Ise ka kunagi ühele autole panin peale. Enam vähem tööle sai vahetult enne müümist ja siis ka ise näppides, kulu oli enne müstiliselt suur. Maanteel ei suutnud ikka piisavalt üles soojendada reduktoreid ja kipus ära külmuma (5L mootor oli). Ise ühendasin niigi veel salongi veepumba koguaeg taha, mis krt hakkas suvel salongi liiga soojaks ajama. Teoreetiliselt oleks sinna veel mingi eraldi pumbaga ringluse tegema.