Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 02:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 09.11.2013 20:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2007 13:08
Postitusi: 279
Asukoht: Rautalampi
seeya kirjutas:
Samamoodi pakuks huvi teiste kogemused Barum-iga, eriti Polaris 3.

Aastaid kümme tagasi olid ühe talve siksi all uued barumi naastud, ei ühtegi paha sõna. Pidasid väga hästi linnas, maanteel ja jäärajal.

Hankooki kohta: Siin Soomes on see millegipärast üsna popp rehv. Naastu pole küll proovinud aga lamell ei kõlba küll kuhugi. millegipärast topiti sel aastal tööautodele just Hankooki lamellid alla :err

Meenutusi eelmisest talvest :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 09.11.2013 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 22:19
Postitusi: 595
Asukoht: Tallinn
ccve kirjutas:
HSR kirjutas:
Oot misasja? Et ametlikel jääraja võistlustel öeldakse ette mis tootja rehviga võib sõitta ja mis tootja rehviga mitte?

Ei. Ette on antud naastude arv rehvis. Hakka8 ületab selle.


Kui täpne olla, siis see piirang tuleb tegelikult seadusest (MKM määrus "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisade 1/2 kood 507 "Naastrehv") ja näpuga seaduses järge ajades pole HKPL8 tegelikult hetkeseisuga tänavalegaalne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.11.2013 01:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2009 23:08
Postitusi: 67
tfr kirjutas:
ccve kirjutas:
HSR kirjutas:
Oot misasja? Et ametlikel jääraja võistlustel öeldakse ette mis tootja rehviga võib sõitta ja mis tootja rehviga mitte?

Ei. Ette on antud naastude arv rehvis. Hakka8 ületab selle.


Kui täpne olla, siis see piirang tuleb tegelikult seadusest (MKM määrus "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisade 1/2 kood 507 "Naastrehv") ja näpuga seaduses järge ajades pole HKPL8 tegelikult hetkeseisuga tänavalegaalne.

See peaks olema tegelikult nii, et kui tootja suudab ära põhjendada, nt. et suurem naastude arv teid rohkem ei lõhu(kindlasti on veel igasugu tingimusi) , siis ta võib saada loa kasutada rohkem naaste.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 10.11.2013 12:22 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Seda teemat on juba lahatud siin mõned leheküljed tagasi. Tootja peab põhjendama jah ning EV peab vastava täienduse oma määruses välja tooma, vastasel juhul kehtib ikka põhimõte, et mis pole lubatud, on keelatud.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 27.11.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ma hakkasin seda rehviteemat siin mõtlem et mis sillale paremad rehvid panna :D Tõstsin just talvekad alla ja tuli meelde et iga hooaja alguses ma tõstan erinevat pidi rehve. Vedav sild kulutab ju rohkem rehve need siis järgmisel hooajal tagumisteks tõsta jne. Vaatasin et vedava silla suvekad olid täpselt 1mm rohkem kulunud kuigi hooaja alguses panin paremad just vedavale sillale :)

Et siis kui on tutikad rehvid komplektina ostetud tasuks igal hooajal erinevasse kohta need tõsta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 05:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Masteri ostjatele: Pärnus maksab masteri rehv 40€, mitte 50€, nagu masteri kodulehel kirjas. Sellise hinna saab, kui ostate kummid Erki Spordi kaudu, tõmbate kõne Eiki Eristele ja olemas ongi. number on avalikult internetis olemas....

Reimers peramad rehvid käivad alati tagumisele sillale. Eelmine või üleeelmine aasta oli hea video ka võrdluseks, mida ma kahjuks ei leia. osalesid civik ja miski suurem asi, civik oli ikka vapsee lehm libedal jääl vale asetusega.
p.s. läheb vaidluseks :D :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 08:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Ronny kirjutas:

Reimers peramad rehvid käivad alati tagumisele sillale. Eelmine või üleeelmine aasta oli hea video ka võrdluseks, mida ma kahjuks ei leia. osalesid civik ja miski suurem asi, civik oli ikka vapsee lehm libedal jääl vale asetusega.
p.s. läheb vaidluseks :D :kill

Reimers siiski m6tles sellist olukorda kui inimene kasutab tervet jooksu, uuena ja siis hoooaja kaupa vahetab eri sillale, eri rehve, et v6rdsemalt ära kulutada. Mitte tyypilise reisseri talvekaid, mis on politsei jaoks ostetud, et mitte trahvi saada.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 10:11 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Ronny kirjutas:

Reimers peramad rehvid käivad alati tagumisele sillale. Eelmine või üleeelmine aasta oli hea video ka võrdluseks, mida ma kahjuks ei leia. osalesid civik ja miski suurem asi, civik oli ikka vapsee lehm libedal jääl vale asetusega.
p.s. läheb vaidluseks :D :kill


Mina vaidlen siinkohal vastu: kuna ESP pidurdab minu mäletamist mööda põhiliselt ikka esiratast, siis võiks esisillal mingi pidamine olla. Olen suht nõmeda närvikõdi läbi elanud, kui kulunud UG500 olid esisillal ja tagarehvid veel suht korralikud: auto külglibisemine ei tahtnud kuidagi lõppeda, kuigi ESP ragistas "nagu lahtisest kõhust".

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 10:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
No igasugu autospetsialistid õpetavad jah, et paremad rehvid käivad taha. Kui tagaots juba käest läheb on kellad ja seda suure tõenäosusega tagasi ei too. Keegi otsida viitsib, siis eelmise talve stop saates peaks see kuskil ka olema, kuigi see on juba vanem video. Kuskil kaldteel mänguautodega näidatakse, blokeeritakse tagumised rattad kuidagi ära. Kui vedav sild juba kõik naelad välja on "kiskunud", siis oleks äkki üldse mõtekam üks paar korralikemaid kuskilt vaadata.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 10:54 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Reaalsus on ikkagi see, et kui panna halvemad rehvid ette, muutub auto alajuhitavaks. Alajuhitav auto aga ei ole sisuliselt üldse juhitav, läheb vaid otse. Kui aga panna halvemad rehvid taha, tekib kergemini külglibisemine, mis on natukenegi oskaja juhi käes väga kergesti juhitav ning on võimalik avarii ära hoida, mis aga alajuhitava auto puhul eriti võimalik ei ole.

Selle kõige BS'i all mõeldakse seda, et nina ees on parem kraavi sõita kui külg ees, jah, nõustun.
Kuid ma eelistaksin siiski üldse mitte kraavi sõita, ehk siis paremad rehvid panna ette.

Rääkimata sellest, et esisilla pidurdus on 3 korda effektiivsem kui tagumise silla oma. Neist headest rehvidest tagumisel sillal ei ole mingit kasu, kui esimesed pastlad on.

Õige on loomulikult kasutada mõlemal sillal korralikke rehve, kuid paraku suurem osa sõidab mingite kolmanda ringi talverehvidega.


Viimati muutis Loor, 28.11.2013 11:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 10:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Loor kirjutas:
Reaalsus on ikkagi see, et kui panna halvemad rehvid ette, muutub auto alajuhitavaks. Alajuhitav auto aga ei ole sisuliselt üldse juhitav, läheb vaid otse. Kui aga panna halvemad rehvid taha, tekib kergemini külglibisemine, mis on natukenegi oskaja juhi käes väga kergesti juhitav ning on võimalik avarii ära hoida, mis aga alajuhitava auto puhul eriti võimalik ei ole.

Selle kõige BS'i all mõeldakse seda, et nina ees on parem kraavi sõita kui külg ees, jah, nõustun.
Kuid ma eelistaksin siiski üldse mitte kraavi sõita, ehk siis paremad rehvid panna ette.

Rääkimata sellest, et esisilla pidurdus on 3 korda effektiivsem kui tagumise silla oma. Neist headest rehvidest tagumisel sillal ei ole mingit kasu, kui esimesed pastlad on.


Ja mis kasu on sellest kui esi ots saab hästi pidama aga tagaots mööda s6idab? Alati on järel lohisev pidur k6ige parem.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 11:04 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
talon kirjutas:
Loor kirjutas:
Reaalsus on ikkagi see, et kui panna halvemad rehvid ette, muutub auto alajuhitavaks. Alajuhitav auto aga ei ole sisuliselt üldse juhitav, läheb vaid otse. Kui aga panna halvemad rehvid taha, tekib kergemini külglibisemine, mis on natukenegi oskaja juhi käes väga kergesti juhitav ning on võimalik avarii ära hoida, mis aga alajuhitava auto puhul eriti võimalik ei ole.

Selle kõige BS'i all mõeldakse seda, et nina ees on parem kraavi sõita kui külg ees, jah, nõustun.
Kuid ma eelistaksin siiski üldse mitte kraavi sõita, ehk siis paremad rehvid panna ette.

Rääkimata sellest, et esisilla pidurdus on 3 korda effektiivsem kui tagumise silla oma. Neist headest rehvidest tagumisel sillal ei ole mingit kasu, kui esimesed pastlad on.


Ja mis kasu on sellest kui esi ots saab hästi pidama aga tagaots mööda s6idab? Alati on järel lohisev pidur k6ige parem.


Kuidas ta siis mööda sõidab? :) Ega ilmaasjata ei ole tagumised pidurid oluliselt väiksema effektiivsusega kui esimesed.

Teiseks, pidurdamisel laskub kogu raskus esisillale ning kontakt teega on suurem kui tagumisel sillal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Seletada ei viitsi, miljon korda siin juba kirjutatud aga vaata eelnevaid videosid.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ma mõtlesin jah ikka korralkke rehve mis komplektina uuena soetatud. Kui sedasi ringi tõsta siis kulutab võrdselt jooksu ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Siis muidugi. Selline ümbertõstmine on jah soovituslik.


Ma ise ka siiani kasutatud rehve ostnud ja saanud ka väga viisakaid. Aga viimased paar aastat on juba inimestel mingi hullus peal. 5mm mustrit talvekate eest küsitakse 100€, nii et silm ka pilgu....


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7