Viisin eelmine esmaspäev telefoni elisasse garantiisse, kuna telefon järsku ei toimind enam. Elisast mulle helistati paar päeva hiljem, et garantii on kehtetu kuna telefonist leiti suures koguses metallipuru. Kui olen nõus siis tehakse plaadipesu mis on 25 euri. Ütlesin, et selge, tehke see plaadipesu, kuna telefoni on ikkagi vaja.
Eile saadeti sõnum, et telefon on tagasi elisas ja võin järgi minna.
Täna käisin järgi, läksin sinna ja kuna enne mind oli üks tüüp kellel ka telefon oli remondis ja läks tasuliseks, siis juba hõiskasin et mul ka telefon remondis ja läks tasuliseks. Teenindaja siis vaatas natuke oma ekraanilt mingeid asju ja tegi üllatunud näo pähe, et mis tasulisusest ma räägin.
No vaatasime uurisime, no käsitlustasu 0 euri ja kõik.
Ütles, seal on kirjas, et telefoni ei saanud kvaliteetselt remontida kuna emaplaat on vigastatud. Seega telefon saadeti mulle tagasi ilma midagi puhastamata ja raha samuti ei küsitud.
No selge, teenindaja soovitas, et kuna garantii nagunii kehtetu siis viigu kuhugi tavalisse töökotta, et saab kiiremini ja odavamalt.
Nüüd kodus nii huvi pärast võtsin telefoni lahti, et kuna garantii nagunii kehtetu siis uurin ise ka mis seal siis on sees ka. Võtan lahti, vaatan, ongi metallipuru. No pintsel kätte, vaikselt puhastasin ära kõik ilusti, käisin klemmid asjad puhtaks, lappasin kokku tagasi ja voilaa - telefon töötab.
Vb veel tiba vara hõisata, aga igatahes ma ei saa aru mis idikad seal teeninduses töötavad, et ei taheta isegi raha teenida. Nad oleks ju võind selle plaadipesu ära teha ja 25 euri kasseerida, või kasvõi niisama selle raha kasseerida nagu tänapäeval tavaline on.. aga ei, nemad saadavad täiesti puutumata telefoni tagasi mulle.
Muidugi ma olen rahul sellega, et telefon sai korda täiesti null euriga(va kütusekulu mis viimise-toomise peale kulus)
Pikk romaan aga mina olen rahul
