Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 23:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Ronny kirjutas:
Siis muidugi. Selline ümbertõstmine on jah soovituslik.


Ma ise ka siiani kasutatud rehve ostnud ja saanud ka väga viisakaid. Aga viimased paar aastat on juba inimestel mingi hullus peal. 5mm mustrit talvekate eest küsitakse 100€, nii et silm ka pilgu....

Nii on. Ja need rehvid on lähiriikide konteineritest korjatud.
Näiteks soomlased ei ostaks sellist 5mm mustriga rehvi isegi mitte 30 euri eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 28.11.2013 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
dellu kirjutas:
No igasugu autospetsialistid õpetavad jah, et paremad rehvid käivad taha. Kui tagaots juba käest läheb on kellad ja seda suure tõenäosusega tagasi ei too. Keegi otsida viitsib, siis eelmise talve stop saates peaks see kuskil ka olema, kuigi see on juba vanem video. Kuskil kaldteel mänguautodega näidatakse, blokeeritakse tagumised rattad kuidagi ära. Kui vedav sild juba kõik naelad välja on "kiskunud", siis oleks äkki üldse mõtekam üks paar korralikemaid kuskilt vaadata.

Kui mälu ei peta, siis seda politseinikku ennast ajas ka see "demo" naerma :D
Rusika reeglina muidugi on parem kui algajal taga paremad rehvid on, samas enda kogemusel panen ikkagi paremini pidava rehvi ette. Mõni meeter lühem pidurdusmaa VS kurvis võimalik ristiminek pidurdades--seda mõnda meetrit lühemat pidurdusmaad on rohkem vaja kui kurvis pidurdamist.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 02:57 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Tegelane5 kirjutas:
Mõni meeter lühem pidurdusmaa VS kurvis võimalik ristiminek pidurdades--seda mõnda meetrit lühemat pidurdusmaad on rohkem vaja kui kurvis pidurdamist.

Kurvis ei pea pidurdama, sidurdama ega gaasitama. Kuna pidamine kaob kehvemal rehvipaaril varem, siis kurvis on kaks valikut, kui ees kehvem rehv siis lähed otse, kui taga siis paned spinni.
Kui toimub kokkupõrge, siis mina valikuvõimaluse korral laksaksin esiotsaga. Puu või teine auto vastu ust on kordades hullem. Ka jäärada sõites on lihtsam kässariga suunda korrigeerida, kui maeitea mis viguritega spinnist välja tulla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 15:30 

Liitunud: 31.07.2005 12:23
Postitusi: 706
Asukoht: püha maa
Ma tegin peas kiirelt kerge meenutuse ja mul pole kordagi olnud probleeme ülejuhitavusega, alati on gaasi v rooli muutmine asja korda seadnud. Küll aga on kõik jamad olnud alajuhitavuse kanda, enamus hange nühkimised küll põllurallika ja metsateedega, aga see ei muuda asja. Seega ujun vastuvoolu ja panen paremad ette ja kehvemad taha 8)

_________________
"Õndsad on need, kellel on nälg ja janu õiguse järele, sest nemad saavad küllaga."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 20:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
vinguviiul kirjutas:
[ Puu või teine auto vastu ust on kordades hullem. Ka jäärada sõites on lihtsam kässariga suunda korrigeerida, kui maeitea mis viguritega spinnist välja tulla.

Miks peaks esiveolisega spinn tulema kui kurve kiirendades võtta?

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Loor kirjutas:
Reaalsus on ikkagi see, et kui panna halvemad rehvid ette, muutub auto alajuhitavaks. Alajuhitav auto aga ei ole sisuliselt üldse juhitav, läheb vaid otse. Kui aga panna halvemad rehvid taha, tekib kergemini külglibisemine, mis on natukenegi oskaja juhi käes väga kergesti juhitav ning on võimalik avarii ära hoida, mis aga alajuhitava auto puhul eriti võimalik ei ole.

Selle kõige BS'i all mõeldakse seda, et nina ees on parem kraavi sõita kui külg ees, jah, nõustun.
Kuid ma eelistaksin siiski üldse mitte kraavi sõita, ehk siis paremad rehvid panna ette.

Rääkimata sellest, et esisilla pidurdus on 3 korda effektiivsem kui tagumise silla oma. Neist headest rehvidest tagumisel sillal ei ole mingit kasu, kui esimesed pastlad on.

Õige on loomulikult kasutada mõlemal sillal korralikke rehve, kuid paraku suurem osa sõidab mingite kolmanda ringi talverehvidega.

Täpset nii see on ja selles kuulsas videos mida STOP vist näitas, öeldi ka seda. Loomulikult kuulati täpselt seda mida taheti ja siis arvatakse, et paremad rehvid tuleb tagumisele sillale panna.
Miks siis nii?
Selles samas videos ka selgitati seda! Nimelt on arvamus, et enamik inimesi ei oska ja ei jõua reageerida, kui tagaots libisema läheb ja tiheda liiklusega maanteel on see palju ohtlikum. Talvel muutub sõidutee kitsamaks ja kui see auto peaks nüüd külglibisemisega vastassuunast mõnda autot tabama... Arvata on, et pahandust tuleb palju. Seega soovitataksegi panna esiteljele kehvemad rehvid, läheb siis läheb otse ja ongi kõik.
Libedasõidu koolitusel oli seda oskust ka näha... Paljud olid juba juhtinud autot aastaid ja üks õpilane veel peale minu suutis autot kontrolli all hoida, kui "põdrast" möödumisel libisema läks.
Üldjuhul ei tohiks sellist küsimust üldse tekkidagi, kumbale teljele paremad rehvid panna. Ainult enesetapjad lähevad talvel selliste rehvidega sõitma millel pole pidamist.

ESP ei pidurda põhiliselt esiratast, esiveolisel ehk jah, kuid on ka muid autosi peale Civicu. ESP pidurdab seda ratast mida on vaja! Nüüd ma ei ole kindel aga vist oli nii, et ESP kõige paremaks toimimiseks, tasub ühtlase kiirusega läbida ohtlik teelõik. Ei tohi pidurdada, ei tohi gaasi anda. Eelmisest aastast endal tagaveoga kogemused olemas. Pikk lauge kurv, kuuled kuidas ESP toimetab, tunned, et tagaots tahab libiseda liiga suure kiiruse tõttu, vaatad kohalikke traktoriste teeääres, kes vaatavad pilguga, et nüüd läheb :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Tegelane5 kirjutas:
vinguviiul kirjutas:
[ Puu või teine auto vastu ust on kordades hullem. Ka jäärada sõites on lihtsam kässariga suunda korrigeerida, kui maeitea mis viguritega spinnist välja tulla.

Miks peaks esiveolisega spinn tulema kui kurve kiirendades võtta?

Kui taga pask rehv siis tuleb üsna lihtsalt , isegi lauges kurvis.
Eelmine aasta oli talveks vectra b ostetud , millel olid mingid pastlad M+Sid all. Linnakiirusel laugesse kurvi pöörasid siis jooksis perse ilusti ette.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 29.11.2013 21:16 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
talon kirjutas:
Seletada ei viitsi, miljon korda siin juba kirjutatud aga vaata eelnevaid videosid.


Mul ei ole paraku mingeid selleteemalisi videosi vaja vaadata :) Ma nõustun sellega, et oskamatud juhid võiksid tõesti panna paremad rehvid taha, et vältida külglibisemist ja sõita nina ees kraavi, mitte külg ees. See aga ei tähenda ühestki otsast, et see just ÕIGE teguviis on. Igaüks hindab oma sõiduoskusi erinevalt ja kui tunned, et ei suuda autot külglibisemises kontrollida, siis tõesti, pane paremad rehvid taha, on meil kõigil liikluses turvalisem.

Päris tühja ei lahmigi, omal reaalsest elust kogemused olemas.
Sai eelmine talv 2 kuud kasutatud tagaveolist autot, kuhu omanik oli taha ostnud uued lamellid, ees olid lamellid mis olid eelneva talve ja ka ühe suve lisaks sõitnud. Tuli esimene lumi maha ja see auto ei olnud absoluutselt juhitav, igal pool läks otse ning külglibisemist tõesti ei tekkinud. Mingist tagaveolise rõõmudest ei saanud normaalselt rääkidagi, kuna juhitavust, kui sellist, ei olnud. Paari päeva pärast tõstsin need head lamellid ette ja vanemad lamellid panin taha, asi muutus hoopis paremaks ning auto oli jälle normaalselt juhitav. P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 15:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Sellesse vaidlusesse kummale teljele panna paremas korras rehvid, ma ei lasku. See on umbes sama absurdne diskussioon nagu lamell vs naast. Igalühel on oma arvamus ja seda ei lükka kahjuks ümber ükski rehvitest ega video.

Samas saan ma üht-teist kirjutada oma viimases selles teemas tehtud postituses mainitud Nankang SW-5 kohta. Paar nädalat konkreetse rehviga sõitnud ja muljed on suurepärased. Juhitavus on parim mida ma talvekatel kogenud olen, rehv on konkreetne, täpne, ei mingit vedelust ega ujumist. Rehvimüra igati talutav (tegemist olematu mürasummutusega japsipunniga), võiks isegi öelda et vaiksem kui samal autol all olnud Event suvekas. Kahjuks kadusid kõik positiivsed emotsioonid eile koos lume tulekuga, SW-5 ei oma mitte mingisuguseid talveomadusi. Pidamine kaob juba linnakiirustel kord esi- kord tagaratastel ja seda ilma igasuguse loogikata, kui lumel ja lörtsis pidurdamisega saab see "hiina ime" veel hakkama, siis kohaltminek on suhteliselt vaevaline. Kokkuvõtvalt jäävad selle rehvi talveomadused alla nii Eesti protikatele kui ka Wanli naastule kuid asfaldil on tegu minu proovituist parima juhitavusega naastrehviga.

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
kytt kirjutas:
Sellesse vaidlusesse kummale teljele panna paremas korras rehvid, ma ei lasku. See on umbes sama absurdne diskussioon nagu lamell vs naast. Igalühel on oma arvamus ja seda ei lükka kahjuks ümber ükski rehvitest ega video.

Siin paned ikka nüüd mööda. Ma küsin lihtsa küsimuse, kumb tundub mugavam ja turvalisem, kas olukord kus esiots libisema hakkab või olukord kus tagaots libisema hakkab. Millises olukorras on abitusetunne suurem?
Kunagi Tallinnas Kaarli Kiriku juures Luise tn, sõites oli juhus, kus vihmastmärjal teel ja kulunud esirehvidega läks auto pidurdamisel otse. Hea oli, et kõrval reas ei olnud kedagi. Kes ei tea, siis seal 30ne ala ja kaks rida lähevad üle "S" kujulise rismiku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 21:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Las see esiots läheb kui tahab. Seda saab ennetada juba pikki vahe jne asjadega. Taguotsa lappamisega ei viitsi küll hiromant olla ,et kus nüüd haakub ja kuhu viskab. Siinsel seltskonnale vist meeldibki kui rohkeb auto laperdab teel.
Ise teen lihtsamalt ja panen korralikud rehvid mõlemale sillale ja ootan puhast asfalti.

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Vahe selles ongi, et see libisemine ei tule mitte alati maanteel. Nüüd peaks ilm juba selline olema, et pange ühed slikid ette ja prooviga ära linnas sellega normaalsel kiirusel liigelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Porno kuubis. Proovitud nii 4 mm conti lamelliga kui ka 6mm noname lamelliga. Peale seda kaduski pastelde isu ära. Kui suvekaga kompunnib veel miskit ära siis meie suves siis talvekatelt pole küll kokku hoidnud.

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ei tea mul oli ka siin teine auto sõita millel olid Navi ZEA mingid lamellid all ja ... on ikka armetud küll need jääpeal :D Tutikas lamell on muidugi parem ma arvan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2013 23:58 

Liitunud: 02.05.2011 21:57
Postitusi: 100
Lamell peab olema uus ja korralik ,et pidamist oleks.
Ise eelistan naastu alati, no absoluutselt mitte mingit põhjust ei näe miks lamell võtta.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7