krss kirjutas:
Samuti on suht pointless osta põhjamaade tingimustesse nt Saksa turule mõeldud auto, millel on peegli-klaasisoojendused poole nõrgemad, salongiradikas torude läbimõõt väiksem, jahutusradikas jällegi rohkem torusid, kogu mootori sisu (kolvid jms) teises mõõdus (omab tähtsust siis, kui tekib soov remontima hakata ja varuosi osta), sageli kehvem galvaanika põhja all jne. See on ka põhjus, miks ma eelistan oma autod tuua Soomest-Rootsist, mitte Saksast.
See on küll imelik jutt! Ma pole
mitte kunagi kokku puutunud sama mootoritähisega autodega, millel oleks mootoriosad erinevad ja võin kergemat sorti mürki võtta, et Itaaliast, Saksamaalt, Eestist ja Soomest ostetud autodel on samad mootorikomponendid (n: kolvid, rõngad, saaled). Kogu regiooni (antud juhul Euroopat) katvad varuosakataloogid ei paku samale mootorile erinevaid detaile puhtalt riikide vms alusel.
Samuti pole väga reaalne, et klaasi- ja peeglisoojendused erinevate võimsustega on. Näiteks Itaaliast tulnud autodel peegli- ja istmesoojendused reeglina puuduvad, tõsilugu. Aga erinev võimsus? Ole nüüd!
Radiaatoreid ja termostaate pakutakse piirkonna järgi küll, sest kuumas ja külmas pole arusaadavalt samad nõudmised mootori ja salongi soojenemisele ning torude erinev läbimõõt võib olla üks võimalus soovitud tulemuse saavutamiseks.