Rouver kirjutas:
Muidu ei ole tsiklimeeste vastu midagi, aga-
närvi ajavad ebakindla sõidustiiliga, äsja load saanud või muidu väikese sõidukogemusega motamehed. Töristavad vaikselt esimeses reas, aga kui neist mööda sõidad või nende ette reastuma hakkad, siis väänavad rutskat ja hakkavad tõmblema, olematut pikivahet hoides sabas sõitma. Ja siis, kuna nad on juba närvis hakkavad tegema hästi äkilisi liigutusi- pöördeid, kiirendusi-pidurdusi, aga nii värisevate jäsemetega, et endale tuleb hirma nahka. Ja kui siis veel teepeenart möödumiseks kasutades teepeenral mingi takistus(lahtine killustik, liiv, kruus)on, siis muutub sõit veel ebakindlamaks(jätame lendava, autojuhtidele pahameelt tekitava kivirahe tähelepanuta hetkel). Finaaliks siis uuel asfaldil, mis veel bituumenist libe on panevad sellised tsiklistid autojuhtide reageerimisvõime proovile atraktsioonidega a´la kukkuvast tsiklisti möödapõikamine või väldi tagant otsasõitu järsu pidurdamise korral. Ja kõike seda hommikusel tipptunnil suhteliselt tihedas liikluses, tossude, poollühikeste dressipükste ja suvalise tuulejopega..
Thumbs-up inimestele, kes kasutavad suvehommikul kiireks töölejõdmiseks tsiklit, tehes seda oskuslikult ja teisi liiklejaid MITTE segades ja närvikõdi pakkudes.
Rookied võiks, kui nii suur isu on sõita kaherattalisega, õppida selgeks tsikli valitsemise ja siis liiklusesse sukelduda.
Kas aeglane sõit tähendab seda, et eesoleva sõidukiga sinu arvates liiga pikka vahet hoiab, või sõidab tõesti alla llubatud kiiruse. Ma lihtsalt sellepärast küsin, et neid kukkesi ennemgi nähtud. NB: Tsikkel vajab tunduvalt vähem maad pidurdamiseks kui auto! Kui näiteks tsikliga sõita ja mingi debiilik nagu pede mul pe... kinni sõidab, siis loogiline, et oma elu säästmiseks hakkan pikemat vahet hoidma ees oleva sõidukiga.