Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:04 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Fluid kirjutas:
Küünlaid peab diislil ka vahetama, pihustitega ei juhtu bensumootoril tavaliselt midagi. Andurid on mõlemal mootoril ja süütepool ei ole enamus autodel kallis.



Näedsa. Andurid mõlemil mootoril. küünlad mõlemil. Pihustitega ei juhtu ka disladel alatihti midagi, et seda hulluks kuluks nimetada. Jõuame järeldusele, et pole väga erinevust, üks võtab sama jõu juures vähem kütet lihtsalt.

Aga savi see, kellele diisel, kellele bensiin, kes eelistab elektrit. Igalühel omad valikud. Ma ei kiida ei ühte, ega teist. Äraaetud bensukas on sama kallis pidada, kui äraaetud diisel. Korras bensukas kestab samamoodi, nagu korras diisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:05 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Kui sõna sõnast kinni võtta siis bensukatel saab rohkem probleeme olla:õhulugeja, lambda, katalüsaator, küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, bensiinipump, nuka/vända andurid jms.
Diislil:pump, turbo, pihustid, küünlad, nuka/vändaandur ja vb miski veel.

Ghozt, bensukas kestab VÄHEMALT 2x vähem kui diiselmootor. Lihtsalt sama aasta diiselmootor on sõitnud 2x rohkem kui bensukas.


Viimati muutis Harri_K, 08.01.2014 00:09, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:07 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Harri_K kirjutas:
Kui sõna sõnast kinni võtta siis bensukatel saab rohkem probleeme olla:õhulugeja, lambda, katalüsaator, küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, bensiinipump, nuka/vända andurid jms.
Diislil:pump, turbo, pihustid, küünlad, nuka/vändaandur ja vb miski veel.



Tegelikult on ju diislil ka õhulugeja, lambda, katalüsaator. :auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:08 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
krt mul compact võtab 4l sajale aind, lambdat ei ole, koonukas lasi kohe 30% kütusekulu alla ja jõudu tuli kah juurde. Candlesid vahetatud ja kat emexsis.
aa penakas on muidu.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:10 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
ghozt kirjutas:
Tegelikult on ju diislil ka õhulugeja, lambda, katalüsaator. :auto


Eks jah oleneb jälle mis pillist rääkida. Eks disladel ole ka paagipump veel lisaks. Aga vanematel ei pea olema katalüsaatorit kuna ül-el mõõdetakse ainult tahma. Lambdaga diislit pole siiani omanud veel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2011 16:53
Postitusi: 190
Asukoht: Tallinn
nrgchris kirjutas:
krt mul compact võtab 4l sajale aind, lambdat ei ole, koonukas lasi kohe 30% kütusekulu alla ja jõudu tuli kah juurde. Candlesid vahetatud ja kat emexsis.
aa penakas on muidu.


pilves vä ?

_________________
bmw318audicoupehondacivicbmw525bmw318


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 00:45 

Liitunud: 21.12.2012 20:18
Postitusi: 267
nrgchris kirjutas:
krt mul compact võtab 4l sajale aind, lambdat ei ole, koonukas lasi kohe 30% kütusekulu alla ja jõudu tuli kah juurde. Candlesid vahetatud ja kat emexsis.
aa penakas on muidu.
Pidasin aru, et ostaks selle suure luugiga compacti endale väikestviisi projektiks .. aga edu müügil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 01:49 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
spamBOT kirjutas:
nrgchris kirjutas:
krt mul compact võtab 4l sajale aind, lambdat ei ole, koonukas lasi kohe 30% kütusekulu alla ja jõudu tuli kah juurde. Candlesid vahetatud ja kat emexsis.
aa penakas on muidu.
Pidasin aru, et ostaks selle suure luugiga compacti endale väikestviisi projektiks .. aga edu müügil.

Kes üldse rääkis, et sellest compactist rääägin ?
vanacompact oli see millega sai kino tehtud.
Ning, jutupoolest ma ostaks igasugu asju.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 04:38 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
YouDog kirjutas:
nrgchris kirjutas:
krt mul compact võtab 4l sajale aind, lambdat ei ole, koonukas lasi kohe 30% kütusekulu alla ja jõudu tuli kah juurde. Candlesid vahetatud ja kat emexsis.
aa penakas on muidu.


pilves vä ?

100% pilves!
Diisel tuleb alati ökom. Va. siis kui see masuudipress on tohutult läbi aetud ja kilomeetrid tagasi keritud.
Vanakooli masuudipressid on ka väga odavad pidada, ainult et jällegi, läbisõidud tohutud ja ei mingeid mugavusi.
Mu masuudipress võtab linnas max 6 sajale. Ja kindlustus on ka odav. Ja jupid ka kommi raha eest. Ainult et vähe on inimesi kes naudiks 25a. vana autoga sõitu. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 08:30 

Liitunud: 08.04.2003 02:55
Postitusi: 1101
Vinguviiuli jutu juurde tulles siis jah jutt käis enne kaasaegsetest diislitest. Mingi 25 aastat vana ilma turbota ja üldse ilma mitte millegita diisliga ei juhtu vist tõesti mitte midagi.
Aga ajad on muutunud. Kui ma oleksin siin foorumis 10 aastat tagasi diisleid fännanud, poleks ma siit eriti mõttekaaslasi leidnud. Täna tundub, et ma ei leia inimest kes minuga samamoodi mõtleb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
6 liitrine diisel kastilas, pitsalóikuritega sai veel kulu maha. Nyyd 10.5 sajale maanteel:-) Aga diisli jupid ikka sigakallid, selles osas pole 1-2 l sajale argument diisli ostuks. Kui just raha ei teeni läbisóiduga

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 13:11 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Talon, nii sirgjooneliselt saabki öelda et diislil kallid jupid? C6, E60el on jah aga rahvamasinatel siiski täitsa mõistliku hinnaga. b5 passat vms 1.9tdi-le saad pumba 100ga, turbo 100ga ja need ongi kõige kallimad kuluosad. Bensukal vahetad nende asemel bensupumba(peab panema uue kuna kasutatud pump võib nurga taga ära surra, erinevalt turbole ja kõrgsurvepumbale mis annavad pikalt aega neid veel kasutada), lambda, katalüsaatori jms. Seega minu arust remondi poolest on B5 passat samasse auku bens vs disla, kuid disla säästab meeletult rohkem meeletult kallist kütet mis on põhikulu auto juures.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 13:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Harri_K kirjutas:
Talon, nii sirgjooneliselt saabki öelda et diislil kallid jupid? C6, E60el on jah aga rahvamasinatel siiski täitsa mõistliku hinnaga. b5 passat vms 1.9tdi-le saad pumba 100ga, turbo 100ga ja need ongi kõige kallimad kuluosad. Bensukal vahetad nende asemel bensupumba(peab panema uue kuna kasutatud pump võib nurga taga ära surra, erinevalt turbole ja kõrgsurvepumbale mis annavad pikalt aega neid veel kasutada), lambda, katalüsaatori jms. Seega minu arust remondi poolest on B5 passat samasse auku bens vs disla, kuid disla säästab meeletult rohkem meeletult kallist kütet mis on põhikulu auto juures.

Just, täpselt nii sirgjooneliselt saabki öelda. Miks bensukale uued jupid, diislile kasutatud? Tööraha maksab ka midagi ja passat on otsapidi juba igivana auto( kui óiget geni mótlen). Ma olen 10 a sóitnud bensukatega ja ainuke asi neist, mis nimetasid on lambda, mida olen vahetanud. Sellegi hind max 100. Väga harva kuulda bensukal pumba v pihusti muredest. Oma auto näitena tuua siis sitad akud, sitt kyte, vale õlivahetusvälp ja kóik just diislile omased asjad ohus. Ja need osad ei maksa just vähe.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Ma olen jällegi aastast 2008 ainult diislitega sõitnud, ok neid vahetanud ka üksjagu aja jooksul, aga pole ka ühtegi jubinat vahetanud, kui välja arvata praeguse "projekti" hooratas, mille kindluse mõttes uue panin kui kõik niikuinii maas oli auto küljest (ehk mootor kolib ühest kerest teise külge) ja vahetus ka ainult sellest, et plaan pikemaks ajaks see jätta. Mingeid omaseid kolinaid ja asju minu kõrv ei täheldanud. Jah eelsüüteküünlad on vist küll kõigil Inglismaalt toodud doonoritel läbi olnud, aga enamus nii 10a vanad ka.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 08.01.2014 17:41 

Liitunud: 08.04.2003 02:55
Postitusi: 1101
Tõid enne näiteks Renault süütepoolid. Need on tüüpviga ja korralik B osa maksab ca 40€. Renault Traficul on tüüpviga pihustid, mida tavaliselt tuleb kõik 4 ära vahetada, korralik B osa maksab ca 500€ tükk + mitu tundi tööd vahetuseks.
Teine asi on turbo, mida ka õnneks enamus bensukatel siiski pole. Tõsi küll tundub, et diisli oma kestab kauem kui bensuka aga mingi aeg vajavad need vahetust ikka. Jälle ca 1000€ väljaminek
Siis see õnnetu DPF, mille kõrval bensuka katalüsaatori hind on nohu isegi originaalosa puhul.
Samuti kahvatub bensiinipumba hind kõrgsurve pumba kõrval.
Eelsoojendusküünlad kipuvad keerates katki minema, süüteküünaldega juhtub seda harva.
Kui ka neid asju ei pea üle mõistuse sagedasti vahetama, siis siiski nad maksavad kordades rohkem kui bensiinimootori analoogsed osad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7