Kas see Iisaku teema just huumori alla läheb...pigem ükskõikse ja ülbe klienditeenindaja argipäev. Viisakas oleks tõesti ka võhikule vastata viisakalt. Ise autovaruosadega tegelevas firmas töötava inimesena üritan ka kõige idiootlikumale või võhiklikumale kliendile alati viisakalt asja ära seletada. Ükskõik mis ma ise temast arvan, selle jätan enda teada, kuid kliendi mõnitamine on küll viimane asi, mis pähe tuleb. Kui klient näeb, et tema murest saadakse aru ja teda tahetakse aidata, siis ei pane ta pahaks ka natuke kõrgemat hinda ning suure tõenäosusega tuleb järgmine kord ka tagasi või soovitab sõpradele kohta.
Aga ilmselt firma maine siis töötajale korda ei lähe

Üllatavalt palju on viimasel ajal tekkinud sellise mölakaliku suhtumisega inimesi töötama klienditeenindusse. Korduvalt teinud päringuid kohtadesse, kust teatud kaupasid võimalik firmale tellida, kuid kust vastus on tulnud samas stiilis nagu Iisaku puhul, oleme alati sellise firma kukele saatnud ja võtnud kauba kohast, kus on küll veidi kallim, ent viisakas ja inimlik suhtumine. Ilmselgelt läheb siis Audaceril liiga hästi, et kliendi raha tahta endale, nagu siin ka varem öeldi. Ent mis seal ikka, igaüks teab, kuidas oma tööd teeb.
EDIT @ skyaudi: SEDA ENAM!

Teemasse kah:
http://imgur.com/gallery/pbPK4 