2007a Caravelle 2,5l ja 128 kw MT pikk kere esivedu, Horvaatiasse sõites rahuliku tempaga 6,9l/100km ja tagasi tulles täiegrauaga sõites tõusis 7,9l/100km keskmine. 8 kohta kõik hõivatud + pagasiruum reisiasju täis. 5000km keskmine siis 7,9 on väga super tulemus! kiirendus ja jõud oli igast asendist võtta.
moribundity kirjutas:
Ehk keegi on t5 transporteri caravelle või mullivanniga 2.5 96 kw eurotripil käinud, kuidas keskmine kytuse kulu kujunes. Endal oli 8 inimesega autos. Ja kiirustega. Ca 110 reaalne kuni varssavini ja sealt 1000 km kiirteed gps järgi 145-155 km/h. 11,5 sajale tegu oli 4motioni ja pika kerega, esialgselt plaanisin tulla välja 10sajale. Kiirtee sõidu ajal peatusi
tehes kaasnes käivitamisega anomaalia, mis nüüdseks jälle kadunud, nimelt peale peatust oli käivitumine problemaatiline ja pidi käiama ning gaasi peal hoidma.
Milles võis olla põhjus?
sama mootor ja kere,aga esivedu 6kõiku manuaal.prantsusmaa lõunaosast ida virusse(3300km) 36tunniga jutti.ainult tanklapausid.kuni poolani ka nii 140-165km/h ja sealt edasi sõitsid vähe mõistlikumad inimesed, tänu millele sai kiirteedel nii 13-14 sajale kompunäit eestisse jõudes 10 peale sõidetud.tavaliselt kõik kohad täis +pagas ja loomulikult veerand tonni alkot ka kaasa võetud.
kui bussi mitte üle koormata ja sõita mõistlikult peaks 9l sajale hakkama saama.
tutika bussiga sai kahe aastagi midagi 250tkm maha sõidetud ja mootor võttis kõvasti õli sellise tambiga ja läks ka mootoriga remonti.gaasijaotusmehhanism oli kutu selle läbisõiduga.