Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Filosoofia puiestee aka pikad monoloogid
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=103053
1. leht 2-st

Autor:  paramparaa [ 21.11.2012 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Üks asi on ilmselt see, et inimestel on vähem raha. Teiseks see, et autod aetakse nii madalaks, et kiiresti sõitmine ongi raskendatud. Ja kolmandaks- vanasti oli rohi ikka rohelisem.

Lisaks ka see, et miks ikka endale liigset tähelepanu tõmmata, kui meeldib lihtsalt autoga keskmisest kiiremini sõita vahest.

Autor:  mihkel-m [ 21.11.2012 16:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Ma tahaks küll omale mingit kiiret putukat millega saaks igast bemmivendasid vooritaga hirmutada. Reaalsus on aga see, et kuna kõik muu elu on nii kalliks läinud, siis kuigi ma käin kooli kõrvalt veel tööl, ei ole mul võimalust hetkel mingit vängemat püssi soetada ja auto korrashoid on nr1 eesmärk.

Autor:  360 [ 21.11.2012 17:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Kõige masendavam pilt on "lugejate autod" katogeeria all, 90% igavad teemad :P

Autor:  Roudreidz [ 21.11.2012 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

paramparaa kirjutas:
Üks asi on ilmselt see, et inimestel on vähem raha. Teiseks see, et autod aetakse nii madalaks, et kiiresti sõitmine ongi raskendatud. .


Raha ongi nii vähe, et pikemate vedrude jaoks ei jätku raha.

Autor:  ison.ts [ 21.11.2012 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Tanel kirjutas:
Neid autode korras hoidjaid on ju väga vähe. Paljud hakkavad isegi sellepeale lärmi tõstma kui tõesti autot remontida korralikult, et milleks seda üldse vaja on... Pigem ongi teemaks väljamaa piltide postitamine. Sidesõnadeks on madal, madalamale või veel madalamale, stretch, tra. nutt ja hala.....

1. Neid kes vanasti kiiremini sõitmisele sisuliselt lähenesid oli ka suhteliselt vähe. Minu arust on hetkel selliseid inimesi hoopis rohkem. Ja numbrid kapotti all on ka tõsisemad + masinad on visuaalselt stiilsemad.
2. Masu. samas sellega kaasnesid teiselpool kallast tõsisemat raha teenivad tegelased, kes oma raha masinate ehitusse suunasid.
3. Osad tegelased on tõenäoliselt kas kinni pandud või ennast kasti sõitnud
3. Kellel vähegi raha on see ostab/liisib juba uuema või uue masina, mida ei olegi võimalik käepäraste vahendite või läti tuuninguga ehitada. Valuveljed on juba poest ostes all ja stereo väljavahetamiseks uuematel masinatel tuleks armatuuri kandiline auk lõigata. Liisingu puhul ei taheta eriti mootorit tegema hakata keegi.
4.Kelle raha jagub vanema masina jagu nendel jagub tervet mõistust ja ei osta enam lätispoilereid, ise ka aretama ei hakka. Originaal margituning jubinatele ei hakanud hammas peale enne masu ja hetkel samuti.
5. Enamus endiseid otse sõitjaid tegelevad nüüd driftimise või ringraja sõiduga ja sin foorumis enam ei figureeri eriti.
edit:
natuke veel lisaks, kuna keegi vaevus mu postitusele isiklikult vastama:
Paljud sellest foorumist väljakasvanud inimesed alustasid kõik kunagi mingi vana raipe otsas, mille remodiks ja tuunimiseks raha ei jätku ja ei leia isegi põhjust sinna raha alla matta. Lähevad aastad ja lähead neil smadel inimestel masinad paremaks.
Kiireid ja ilusaid masinaid ei peagi foorumist otsima. Igal mehel on omad põhjused, miks asju enda teada hoitakse. Kes ei taha konkurentidele vihjeid anda, mõnel ei kannata detailide päritolu pärast eksponeerida, teised ei taha ise varguste ohvriks sattuda.
Äkki peab rohkem võistlustel/näitustel käima siis näed rohkem ehitatud masnaid.
Alati võib ka ise ehitada. Mina näiteks ei oma võimalust ise ehitada. Seega puudub mul igasugune õigus, kritiseerida kedagi, kes ise midagigi on teinud või tegemata jätnud. Ok, tegelikult olen kunagi ikka paar masinat nn tuuninud, aga ikkagi ei oma õigust kellegile midagi eriti ette heita.
Aga mis sellel kõigel liiklusraevuga pistmist on?

Autor:  paramparaa [ 21.11.2012 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Üks põhjus on ilmselt ka selles, et paljud kunagised tegijad ongi nüüd peredega ja elu eesmärgid on muutunud- harjumusest käiakse siin foorumis edasi ning tehakse nüüd teemasid ökodiislite ostuabi kohta ntx.

Autor:  oskaja [ 23.11.2012 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Tanel kirjutas:
...Just ükspäev basssoundmaniga jõudsime ühtse mõtteterani, et kõik tümmimehed on Tallinnast ära kadunud. Toonklaas on rõve, xenon on rõve, tümm on nõme....
Vanasti meestel ninast verd lendas, et saaks endale xenonid ette mis maksid näiteks 5000.-
Teine mees kogus velgede jaoks raha 2 aastat. Muusikat ehitati hingega, autosid tehti hingega !

Mis nüüd on ???

Sa ise sõidad autoga millel on toonklaas, lärisev tümm ja ksenooon tuli ees... Tekib küsimus, et miks sa siis sõidad rõveda autoga? :D

edit: ma olen hetkel väga raevus Taneli peale. Kui linnavahel näeks siis... :D

Autor:  Cado [ 23.11.2012 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Puht huvi pärast siis ,et mis on kiire auto?

Nii 6 aastat tagasi kui sai esimene supersport tsikel ostetud (enne seda oli palju palju kaherattalisi) ja seda veel oma korda väga tõsiselt järele aitatud ei lähe enam nagu nii ükski auto edasi. :D
Tõsi pole ka istunud nendes 400kw+ golfides ja corollades tühi kaal ca 1000kg

Uus Yamaha R1 mis tehasest üle ukse veereb lõppeb esimene käik 167km/h (enamik ei julge esimest käiku tühjaks keerata lõpuni) Autod enamus peavad päris kõvasti käike vahetama.

Nii ,et puht huvi pärast mis siis on kellegile kiire?

Igapäevaselt kulgen vanakooli Multivaniga millel on 57 kw ja olen väga rahul. :auto

Autor:  Roudreidz [ 23.11.2012 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Kärss on jälle täispeaga postitama kukkunud vist.

Autor:  Harri_K [ 24.11.2012 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Krssi jutu peale meenus kui ma olin astra 1.7d 44kw ja ees läks bmw 520 110kw ning ei saanudki eest ära, sõit toimus linnavahel. :D Aga tänapäeval on jah see kiirendus sekundites nii tähtis kõigil, kuig reaalses elus sa hui aru saad mitu sekundit su pill sajani läheb ja pm polegi oluline üldse.

Autor:  Roudreidz [ 24.11.2012 00:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Mis asi see reaalses elus kiiresti sõitmine teil on? Ralli selleks ei kvalifitseeru, sirgelt kiirendamine ka mitte. Ment peab tingimata sabas olema?

Autor:  OliverV [ 24.11.2012 00:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

einoh brozüüri lugeda oskavad jah kõik :)

Autor:  Roudreidz [ 24.11.2012 00:39 ]
Teema pealkiri:  Filosoofia puiestee aka pikad monoloogid

Seega ei olegi olemas kiireid autosid, on vaid kiired omanikud. Raud on kõik samaväärne.

Autor:  uzzac [ 24.11.2012 18:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

OT

Paar tähelepanekut senisest elust tekitasid mu peas mõttekäigu, et üldujul need mehed, kes räägivad, et kw on vaja ja nemad kiirust ei karda, ning loomulikult klassika - pidurid on kiiruse surm, ei jaga kiiresti sõitmisest suurt midagi. Ehe näide oli suvel Audruringil, kui sõidutasin Toyota töötajaid GT86-ga. Enamus nooremaid kutte, kes autosse istusid ütlesid, et oh neid ma hirmutada ei suuda. Ausaltöeldes, see polnudki eesmärk, sest tegelikkuses pidin demonstreerima, kuidas stock masinga on ka võimalik kiirelt sõita. Igatahes 100% jutumeestest rebis enne esimest pidurduspunkti ukse käepidet ja tallus jalaga kõrvalistuja kohal olematut piduripedaali. Ainus kes asja tuima rahuga võttis oli üks vanem meesterahvas, kes kunagi oli päris rallit sõitnud. 147kw ei kõla paberil tänapäeval enam midagi erilist, kuid õigesti manustades on võimalik väga palju nalja teha. Veidi parem näide on minu ringraja Lada, mis oma 97kw-ga istub rinka seades e36 M3-l sabas ja ei tee teist nägugi.

Niiet tuleval aastal kel vähegi võimalik, võtke ette tripp Audruringile. Vaba raja päeval saate end korralikult tühjaks sõita ja kui küsite instruktorilt veel paar näpunäidet juurde, siis saate aru kui lõbus võib ka lahjema masinga sõita olla.

Mis puutub praegustesse noortesse, siis paratamatult on suurimaks mõjutajaks meinstriim kultuurid välismaalt, kus hetkel on kuum sõna kleeps, rant, rat ja low. Need noored on välja kasvanud rula, BMX jne poisid/plikad, kus kiirus polnud oluline, vaid tähtis oli olla teistest erinev.

Autor:  dellu [ 24.11.2012 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Roadrage aka liiklusraev.

Veel OT-d

uzzaci post 5+. Rinkal tasub ära käia küll ja funi on rohkel kui küll.
Eelmine aasta sai ka võimalikult palju rada nühitud rajaõhtutel (dellu ja sõber tema rohelise Corrado VR6-ga), vähemalt korra nägin uzzacit ka craci autot piinamas), ei mäleta palju me tookord ise sõitsime.

Esimene kord tulime kaks kätt taskus kohale. Mina tallinnast oma Lupoga ja sõber siis Pärnust. Kuna mina jõudsin varem kohale ja igav oli, siis läksin ajasin 1.7 44kw diisel powerit pöördesse. Sai juba raja enam vähem selgeks selleks ajaks kui sõber kohale jõudis. Pärast 140kw rooli istuda oli ikka hoopis teine teema, eriti kui veel jäik vedrustus ka, aga eks aeglasema autoga saadki algul aru, et kus ja kuidas tuleks või võiks sõita. Instruktori õpetussõnad oleks kindlasti ära kulunud, tookord oli ka üks endine võidusõitja (nime kahjuks ära unustanud) oma Golf 4 TDI 96kw kohal (kes ka sõbra spini peale kiiret kurvi oskas juba ette ära ennustada ja oli juba jala enne pidurile ära tõstnud, kuna olla näha olnud, et see manööver küll hästi ei lõppe). Kahjuks selleks ajaks kui tema jutule tahtsime minna hakkasid oma tuttavatega juba jalga laskma. Pärast sai ühes teises foorumis teatud detailid kokku viidud ja suheldud, ning oleks isegi olnud nõus seletama, aga kahjuks rohkem me koos sinna ei sattunud. Nüüd aga lõpptulemuse juurde. Lahkudes aga oli all 2 rehvi, millel paremad servad mõlemal ära näritud (täitsa korralikud head rehvid olid sinna tulles) ja piduriklotse ka enam ei olnud, korralikult metall vastu metalli ikka. Tulin pärast sellega Tallinnasse ja lasnamäele jõudsin 3 korda pidurdades (ehk siis enamusel juhtudel sai käiguga hakkama) :).
Paar korda sai veel nii käidud, et pärast sai klotsid lastud töökojas ära vahetada, aga kuna klotse läks per 2 õhtut klotsid, siis lõpuks ostsin endale ka vastava komplekti vahetamiseks ja kui algul tegin seda oma garaazis, siis lõpuks sai ühe korra juba kohe rajaääres kiire boksipeatus tehtud ja uued seismajäämisabimehed alla keeratud. Rehve sai ka vaadatud seejärel juba midagi kasutatut odavamalt. Korra õnnestus isegi üks slicki ring leida ja pidamist andis ikka juurde küll. Kui muude rehvidega sai enne kiiret kurvi natuke maha lastud, siis nende rehvidega läksid ikka südemerahuga põhjagaasiga läbi. Aga sellist nn mõtlemist annab juurde kindlasti, sest samal ajal oli ka hunnik kardi voucherid ostetud ja oli näha küll, et ka seal hakkasid ajad paranema, vahepeal olin isegi 100+ tabeli esikohal vist (Laagri Triobeti välisrada), hiljem küll vist ikka paar kiiremat tekkis veel. Samuti linnas teinekord vaatad, et kuidas ees sõitja saab nii vale trajektooriga kurvi minna ja sulle jube kiirelt jalgu jääb (mitte et linn võidusõidu rada oleks). Nii et mina soovitan samuti rajal ära käia küll.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/