Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=104035 |
1. leht 2-st |
Autor: | hentz [ 10.12.2012 15:55 ] |
Teema pealkiri: | Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Plaanis selline asi lähimas tulevikus ette võtta, küsimus ainult masinas milline toorik osta. Olen mõelnud kaubikute peale kuid samas tahaks dziipi, eeldusel et saab ka teelt natuke eemale ronida vahest. Dziibil oleks jällegi oluline, et oleks võimalik ehitada nö. kaheinimese magamiskoht taha. Samas peab auto ka mugav olema. Valikusse on jäänud nissan patrol, kuid räägitakse et tegemist väga robustse ning üldiselt maastikule mõeldud autoga. Kuna mul enamus siiski tuleb maanteelsõitu siis nüüd ei oskagi valida millegi vahel. Teine oluline asi on kütusekulu, vaja oleks ta sinna 10L/100 peale saada maanteel. Seega automaatkast vist jääb ära, kuigi püsikiirusehoidja on musthave. Hinnaklass võiks olla 5 000 või natuke peale , siis jääks teine samapalju või vähem auto putitamisele ning värskendamisele. Kui sina peaksid sellise otsa ette võtma, mis auto valiksid? |
Autor: | bls [ 10.12.2012 16:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Chrysler Town&Country Sõbrad käisid Kuni Hispaaniani välja, 3kesi, olevat hää olnud. |
Autor: | Markko [ 10.12.2012 16:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Midagi sellist valiks: http://www.auto24.ee/used/1167140 Miks? LandCruiser on mõistlik kompromiss maanteesõiduks ja samas on ta maastikul väga pädev liiklusvahend. Lisaks on ta ka väga vastupidav. Ruumi on lahedalt 5-le, lisaks suur pagasiruum ja mõistlik kütusekulu (maanteel sai selline hakkama manuaalkastiga 9l/100km peale). Mitsubishi Pajero/Pajero Sport oleks ka variandid, aga LandCruiser on töökindlam, sellest ka esmase eelistusena LandCruiser. |
Autor: | Vapper [ 10.12.2012 16:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
http://www.auto24.ee/used/1067291 http://www.auto24.ee/used/1187325 http://www.auto24.ee/used/1187128 Peaks ka asja ära ajama, kui natuke ümber modida, mis niikuinii plaanis. |
Autor: | Martpoiss [ 10.12.2012 17:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Mis marsruut täpsemalt plaanis on? Ma ei kujuta küll väga ette et Euroopas reisimiseks maasturit vaja oleks, tee pealt maha keerates on igalpool rahvuspark või eramaa. Minu arvates oleks väikebussiga selline reis kordi mugavam, ning kui väga vaja on ka nelikveolisi saada. |
Autor: | AL [ 10.12.2012 18:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Teelt natuke eemale ronib pea iga autoga, kui just madalaks nüsitud vedrud pole või meeletu lip ees ![]() Kui tahad lihtsalt mõne kauni veekogu äärde või metsatuka varju magama sõita või siis veidi kõrvalisemaid teid mööda kulgeda, siis pole mingit suurt maasturit või 4x4 vaja. Eriti kui rahaga just priisata pole. Pane täpsem marsruut paika, ning vaata kui palju sul reaalselt seda 4x4 aja läheb, sest enamus ajast kulged ikka maanteel kus suur raske 4x4 võtab kõvasti rohkem kütet. Kui oluline on rahaline kulu, siis eelista võimalikult ökonoomset, aga samas võiks autol ka jõudu olla ja möödasõidud ei tohiks probleem olla. Samuti peavad istmed olema väga mugavad sest nii pikal sõidul on see ülioluline, lisavarustus peaks kindlasti omama püsikat ja konti. Kui tahad sees magada, siis võiks istmid klappides tekkida sile põrand, võid ju sisse mingi nn. voodi ka meisterdada aga kunagi ei tea kuna võib tagaistet vaja minna, tekid madratsid padjad saab ju kokku rullida. Seega peaks ka auto olema piisvalt lai koobaste vahelt, kui tahad kahekesi mugavalt magada. Ning pakiruum võiks olla parajalt mahukas et kogu reisikola ära mahuks. Parim aga ikkagi oma tagumikuga eri autod järgi proovida. Kõige lihtsam, võta soovitud auto rendist või kui mõnel tuttaval juhtub olema siis laena päevaks, ning tee mõni pikem sõit. Arvan isegi et leiad margifoorumist mõne sama auto omaniku, kes nõus sulle kütteraha eest sanga andma kui omal mõni pikem ots ees. Isiklikult soovitaks igasugu maasturid unustada - põhimiinus küttekulu ja kallim hind ja kulukam remont. Pakutud Vitaraga õid mõnd pikemat otsa proovida, ning siis mõõda ka nn. magamiskoht üle ja mõtle kas ikka tahad seda ![]() Usakad, nn. Voyager, on tõesti mugavad ja mahukad, aga isegi cdr mootriga neelab küllalt isukalt, lisaks arvesta auto mõõte kui plaanis praamisõidud, grand voya läheb näiteks paljudel teise hinna alla. Pealegi miks peaks kahekesi reisides nii suurt autot vaja olema. Väikebussiga sama teema, kui reisid kahekesi, siis pigem eelistaksin ise kompaktsemaid mõõte ja säästlikku küttekulu, ruumikuse asemel. Isiklik soovitus oleks al.2000.a. Volvo V70 103kw või 120kw pommikindel diisel. Võimsust piisavalt, möödasõidud teeb väga käbedalt sealjuures maantee kulu 4,5L/100km (ilma ökotamata, muidu saaks vast veelgi alla), istmed väga mugavad ei võtnud pikalt sõites (22h järjest üksi puldis, koos paari metsapeatusega) kordagi nihelema, lisaks on pakiruum ilma istmeid klappimata väga suur ja alla klappides on ruumi palju. Lisaks on antud isendil olemas ka kõrgem awd (4x4), aga arvan et see kulutus ei tasu end ära, sest diisel awd v70 on poole kallim kui esiveoline. Seega proovi erinevad autod järgi enne kui suure ostu teed, sest teepeal olles on juba hilja kahetseda ![]() |
Autor: | Cado [ 10.12.2012 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Ma olen väga väga palju mööda Euroopat ringi kolanud. Ääre alad ka läbi kolistanud. Albaanias ei pea teelt alati kõrvalegi keerama avastad ,end põhimaantel ka mõtlemas ,et: "kurat kuna ma teelt maha keerasin" ![]() Kui raha ülearu pole siis olen leidnud ,et kõige otstarbekam on Vana kooli Volksvaagen Multivan ilma turbota 2,4D Isegi kui mootor või kast plahvatab aiste vahel leiab ikka mõne ülekurgi käinud transporteri/caravelle terve mootoriga rondi mille saab kogu kupatusega vajadusel võileiva hinna eest ära osta. Sees on olemas tehase poolt Päris mugav diivan kus Kahekesi on ruumi küllaga kolmekesi saab hakkama. Külm kapp Kapteni toolid Laud Sesi kardinad mis on trukkidega eemaldatavad jne jne Parimatel on kerod jne peal. Buss on piisavalt kõrge Jupid väga odavad uutena ka. Piisavalt ökonoomne 6,5-8 pikkadel otsadel. Üle 8 kulu pole näinud isegi kui Pacline 90nd katusel ja 5 inimest peal seest ka täis last. Kui mootro korras jõuab minni ilusti ka väga järskudest tõusudets üles. Loomulikult läheb 2,5 TD jõudsamalt aga mootori pool oluliselt kallim kohe + turbo jupid. Multivann on olemas ka 4*4 aga pole omanud ja ei oska kommenteerida palju sildade hooldus kohe kallimaks läheb ja palju kütte kulu tõuseb aga Esiveolisena ronib ikka ka väga hästi . Ka lumepudrud. Hea tugev metallist mootori kaitse ka üleni all. Kiirteedel laevadel ja Campingutes läheb Sõiduautona ilusti läbi. Tehase poolt topelt akud ja kõik taga elekter siis varu aku pealt mis kui võtmeid ees pole on käivitus akust lahutatud ja kui tagumise aku koti lased saad käima ikka ja laetakse mõlemad täis. Kui kaablitega mässata viitsid ja natuke ümber teed siis saad ise endale täkku ka anda ![]() Teine buss millega olen palju ringi rännanud On Transit 2,4 TD 350 kere pool kõrge . Ruumi julmalt Istmed käivad kergelt põhjaküljest lahti ja kui kõik ette lükata siis mahub veel kaks 1000-ist Biket peale (hea näiteks novembris siit minnes kaasa võta ![]() aga kui väga rasket koormat peal ei ole siis taga iste ikka julmalt taob (no minu omal oli lehtvedru pakid ka all) Passis kandevõime 1000kg äkki osad pehmemad. Ehitasin ümber tagumised kolme realised istmed sai näoga vastamisi keeratud ja laud seinakülge kahe vahele ehitatud käis alla nagu Multivannilgi . Lauda hoidis üleval E36.e kapotiamort kui avatud oli. Küte kulu enamvähem 9-saga sai hakkama AGA kiirdeedel on jube kallis lasta . Siit Hispaaniasse minnes sai nainuüksi Prantsusmaal kiirdeede peale ca. 250-nd euri pandud! Laevadel sammuti väga kallis. Muidu hea buss. Mootor väga hea kere raisk kipub roostetama. Ahjaa pikk kere on taga veoline ja talvel on tiba kehva kuigi on lukustuv taga sild Ja kui väga vähe raha ja äkki hirmus isu sooja saada tuleb ja vehemere mõtted pähe kargavad siis hea öko liikur kus magada ka saab on Zafira B 19 CDTI manuaal ja kiiruse hoidjaga see aasta sai korra tehtud äkk visiit horvaati keskele 5,1 keskmine sajale. Jeebid jätaks tõesti kõrvale pole kunagi veel puudust tundnud ja pole kuhuig minematta jäänud. Sellised on kiirelt minu kogemused Nii viimase 8-sa aasta jooksul. |
Autor: | tsett [ 10.12.2012 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Parim reisiauto kahele Euroopas- VW Passat Variant. Seda paska leidub iga kuuri taga ja kõik oskavad remontida. Diisel on öko ja ruumi on kah kahele. Muidugi oleneb nõudmistest, ei vaidlegi, et igasugused bussid on ruumi osas mugavamad. Maastur on hea Siberis ja Aafrikas, Euroopa on niivõrd tsiviliseeritud, et pääseb igale poole tavalise autoga ja kuhu ei pääse ongi keelatud või mõttetu koht anyway ![]() |
Autor: | hentz [ 11.12.2012 01:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Mainiks sellise asja ka ära, et kiirustama ei hakka ning igas riigis on vähemalt 5 erinevat kohta valitud mida rahulikult seedida/vaadata, olla ja nautida. Kus 2 päeva, kus nädal... Seega dziipi mõtlen igatepidi just mugavuse pärast, sõidumugavus jne. Mis see patroli 4.2 või TD mootori kütusekulu olla võiks? Kalleid maksustatud teid üritan vältida ning näha riiki, seega eelistan muid marrssuute kui kiirteid. Ajapiirangut pole. Portugalist türki periood võiks soe olla ![]() |
Autor: | tsett [ 11.12.2012 02:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Pane teekond paika ja näed kas on seda maastikuautot vaja üldse. Neljanda põlve Patrol pole küll asi mida maanteedel sõidumugavuseks nimetada. Ilmselt siiski mugavam kui eesliga... |
Autor: | Thomas [ 11.12.2012 03:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
4,2 Patrol ei mahu kindlasti ka eelarvesse, kui veel ehitada/korrastada tahad |
Autor: | hentz [ 11.12.2012 10:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Olgu jätame maasturi valikust välja, hakkan ideid mõlgutama kaubiku suunas. Loen kõik soovitused uuesti läbi, kui kellegil midagi veel lisada on siis andke minna ![]() edit: vaadates hiace pilte ei saa kuidagi aru kuidas võiks mõni hiace mugav olla sellisel pikal reisil ![]() |
Autor: | uzzac [ 11.12.2012 11:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Nõustun siinkohal AL-iga ja soovitan samuti V70 D5 Volvot. Istmed on Volvos ühed parimad üldse maailmas ja sõidumugavus on kiiduväärt. 850 universaalis mahtus 2kesi magama nagu nalja ja isegi minu pikkuse 188cm juures sain selili sirgelt pikutada, mitte ei pidanud looteasendis koguaeg olema. V70 pole proovinud sisse pikali visata, aga kitsam seal vevalt et on. Järelturult võid leida neid mitmeid ja varustust saad kaasa rohkem kui vaja - kliima, cruise ja vahest isegi navi. Maanteel maasturiga sõit võib tekitada merehaigust päris tõsiselt, sest raamil auto ujub ja lainetab mis kole ![]() |
Autor: | Vapper [ 11.12.2012 11:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Hiace sõidumugavuses pead pöörduma kasutaja "usku" poole. Tema vuras ühega Inglismaa ja Euroopa vahel. Oskab kindlasti väga palju öelda, kuidas ja mis selle autoga on. Ise olen kasutanud Hiacet tööautona ning olen sõitnud ka 9-kohalisega inimesi vedanud. Tõesti, mugav ei ole ta küll, istet paika ei saa ja olemuselt on see ka pigem nagu MTZ-80'ne tool. Kütusekulu ja vastupidavuse suhtes mudugi on raske väärilist leida. |
Autor: | wax [ 11.12.2012 11:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Autovalik ümber euroopa sõitmiseks? |
Miks mitte siis juba autoelamu? http://autopluss24.ee/kuulutused/merced ... 28159.html või väiksem http://autopluss24.ee/kuulutused/volksw ... 38446.html Jääb ümberehitamine ära, saad selle arvelt kallima/uuema/korralikuma masina. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |