Kirjutaksin natukene kriitikat saanud 1autorendi nimel.
m300m, Meil oli kunagi MB ML, millel oli meie rendiautona oldud aja jooksul üks kahjujuhtum, milleks oli esistange vasaku nurga tugev kriipimine. Nimetatud vigastus tekkis sellel ajal, kui seda kasutas klient, kelle eesnime esimene täht on H. Avastasime nimetatud vigastuse siis kui ta auto meile tagastas, kliendi väitel ei märganud ta seda vigastust ka rendiperioodi jooksul. Kuna tegu on meie pideva ja hea kliendiga, siis otsustasime kulud kahasse tasuda ja sõbralikuna laiali minna. Väide, et ta ei ole meie juurde enam oma jalga tõstnud, on lausvale. Sama inimene on peale viimast MB ML-I renti meie käest autot rentinud 49 korral. Milline inimene, kes tunneb, et temale on liiga tehtud, tuleks samasse ettevõttesse tagasi 49 korral?
MDB, Palun võta meiega ühendust ja vaatame su asjad üle. Teadaolevalt ei ole meil ühtegi õhku jäänud küsimust.
Väga suurel hulgal sõidukitel on probleeme kütusenäidikuga. Probleemid on põhjustatud üldjuhul kahel põhjusel:
1. Alustatakse sõiduki kasutamist, siis kütusenäidik on põhjas. Sõidetakse vähe (kütusekulu 5-10 liitrit), kütusenäidik langeb natukene alla täis paagi ja tangitakse paak uuesti täis, kuid auto ei saa aru, et teda on tangitud ja näidik jääb endiselt natukene alla täis paagi, ning tõuseb lõppu alles siis, kui suurem kogus kütust maha sõita ja paak uuesti täis panna.
2. Tangitakse sõidukit ja tankimise ajal on süüde sees või mootor töötab (eriti levinud Renault / Opel / Nissan väikebussidel ja kaubikutel). Auto ei saa aru, et teda on tangitud ja kütusenäidik jääb viimase näidu peale kinni (olgu näiduks 1/4, 2/4, 3/4 või mis iganes). Kui sama kogus kütust maha sõita, siis saab auto aru, et kütuse kogus on muutunud ja näidik hakkab jälle korrektselt näitama.
Kui meile tagastatakse sõiduk, mille kütusenäidik ei näita täis paaki, siis käime ALATI kütuse kogust kontrollimas ja vabastame kliendi tagatise siis kui oleme veendunud, et paak on täis. Kui klient võtab meie käest auto, mille kütusenäidik ei näita täis paaki, siis seletame kliendile olukorra lahti ja kliendil on endal võimalus minna talle teepeale jäävasse tanklasse ja selles veenduda.
Teine lugu on loomulikult sõidukitega, millel kütusenäidik näitab täis paaki, kuid tegelikult on sealt pealt paar liitrit puudu. Kui auto tagastatakse ja näidik näitab täis paaki, siis me tankimist kontrollimas ei käi, kuna iga auto tankimise kontrollimiseks peaksime palkama eraldi inimese, kes käib kogu päeva autosi tankimas ja see ei ole otstarbekas. Klient saab alati ise soovi korral auto tankimise ära kontrollida ja kui tõesti on rendiperioodi alguses kütust paagist puudu, siis hüvitame kliendile tšeki alusel kütuse maksumuse.
Mina loeksin maksimaalselt 2-3 liitirit paagist loomulikuks ja lubatud kaoks. Seda seetõttu, et inimene, kes on meile autot tagastamas, peab sellega ju peale tankimist kuskilt meie juurde sõitma, olgu see siis 1km, 5km või 10km kauguselt. Kui oleme auto vastu võtnud, siis viime auto pessu (linnulennul u.150m meie kontorist), kust läheb auto parklasse (u. 80m pesulast). Kui järgmine klient tuleb autole järgi, siis toome selle kontori juurde. Kui klient soovib autot enda tellitud aadressile, siis peab see auto ka sinna kuidagi ju sõitma. Samuti talvel miinuskraadidega soojendame auto enne kliendile andmist üles. Kõik need pisikesed otsad ja lisaks päris mitu käivitust enne järgmist klienti võtab ju igaüks tilgakese kütust.
Tühjaks minevatest rehvidest. Kahjuks jälle ei ole see füüsiliselt võimalik, et enne / peale iga renti võetakse rattad auto alt ära ja kontrollitakse, et ega mustri sees ei ole ühtegi kruvi või mingit muud võõrkeha. Kui näeme, et auto rehv on enne või peale klienti tühja võitu, siis laseme selle kontrollida ja parandada. On olnud juhtumeid, kus varsti peale meie juurest välja sõitmist on klient helistanud, et rehv on tühja võitu või täiesti tühi. Sellisel juhul oleme kliendiga järgmised käigud kokku leppinud, saatnud vajadusel autoabi (meie rendiautodel kliendi jaoks alati olenemata juhtumist tasuta) ja rehvi parandusarve kliendile hüvitanud seetõttu, et seda ei suuda keegi kindlaks teha, kas nimetatud võõrkeha oli sinna sattunud enne või peale auto kliendi kätte minemist. Kui klient on juba mõnda aega autoga sõitnud (mõne päeva, nädala, kuu vms), ning rehv tühjeneb näiteks mõne kruvi pärast, siis on tulnud rehvi parandus kliendil endal tasuda. Kui on vaja läinud autoabi, siis selle eest ei ole pidanud klient tasuma.
Pirnidest. Pirnid on sellised huvitavad asjad, et need võivad täiesti suvalisel hetkel läbi minna. Kui kontrollides kõik pirnid põlevad, siis peale järgmist käivitust võib juba mingi pirn läbi olla. Kui pirn on läbi ja klient on autoga meie kontori juures, siis oleme alati organiseerinud koheselt pirni vahetuse. Kui klient on kuskil kaugemal, siis oleme talle alati kõik pirni vahetusega tekkinud kulud hüvitanud.
Auto vigastustest. Enne renti soovitame kliendil alati auto üle vaadata ja nõuda vigastuste märkimist rendilepingule, vältimaks hilisemaid vaidlusi. Kui klient broneerinud sõiduki algusajaks pimeda aja, siis saab ta selle väljast näiteks taskulambiga üle vaadata või teise võimalusena võtta auto valgel ajal. Kindlasti arvestame ka sellega, et auto on liikuv ja kuluv asi, ning iga pisikriimu ja pisitäket me ei nori ja märkimisväärseks ei pea. Kui on näha, et auto mingi detail on kriibitud (läbi värvi) / muljutud / mõlgitud / katki, siis on selge, et see tuleb korda teha ja remondi- või omavastutuse summa tuleb tasuda kliendil, kelle rendiperioodi jooksul see tekkis.
|