No mina ei tea, pole ma vist näinud ühtegi kiletatud autot mis jääks OK. Vb kui värv on sama aga kui teise värvi kleebid siis ikka mingid servad/värgid särgid jäävad näha. Vb pole lihtsalt ülihead tööd näinud.
Aga tõsisemalt teemast. Hetkel just uhasin enda sõidugi värviga üle. Noh, selline rahulik nokitsemine - pisut laiendi sobitamist/keevitamist/jne värki. Iga detail eraldi võõbatud. Materjalid kassi tänavalt, värv suht koht-kõige odavam aga mitte sadolin

Igast vahendite peale on kulunud ca 600 vms. St. kiled, teibid, värvid, krundid, pahtlit, tõrvad, vasemääre komplekteerimiseks jne kõik stuff. Oleneb muidugi värvist ka, kuna ma sahistasin hallile krundile punast akrüüli siis logo läheb kihte sitaks rohkem kui näiteks mustale värvile.
Juttu sellest autost siin:


Lisaks veel värv värviks -> detailimise (komplekteerimise eesti keeles???) tahab nagunii ka poleerimist saada, et korralikult ilus jääks. Lakil/värvil on siiski oma struktuur, mulle meeldib pigem vesilihvitud/pollitud pind.
Kuuriall/kambrita töö ei tähenda kindlasti mitte sitta lõpptulemust ning kamber ei tähenda kohe suurt kvaliteeti. Eraisikutega on teemades hoopis silma mulle jäänud, et kuupäevadest ei taheta kinni pidada. Võibolla on firmadega askeldades see tunduvalt lihtsam juriidilisele õigusele toetada jamade korral, kuid eks ole probleeme nendegagi olnud.
Põhimõtteliselt pika jutu peale ütleks nii, et ma olen viimast autot ca aastakese nokitsenud, et sinna maani jõuda. Seega, kui kellegil teisel teha lasta otsast lõpuni siis ei saa mitte mingi nipiga normaalselt autot alla ~1500 euro värvida. Tõonäoliselt on ka see hind paras ületuise mitte väga hullu auto jaoks...