.Alar. kirjutas:
Saksa transiitidel on õnneks suurelt kirjas, et kaua nad kehtivad.
No ilmselt on see ka natuke kaheti mõistetav. Seal on kirjas pigem kaua kindlustus kehtib, numbrid ilmselt siiski ei saa ju 5 päeva kehtida. Kindlustuse saad aga IF-is teha ka välismaa registris oleva autole, kui on neile näidata ostu-müügi leping ja soovitavalt ka omaniku dokumendi koopia (viimasel ajal on nõudma hakanud). Samas hind ei ole just odav, mingi 4-5 päeva 85kw autole oli vist 25 eurot. 110kw-sele 2 nädalat oli äkki 70 kanti. Ilmselt sellist kindlustust ei raatsi just väga paljud teha. Ändi kui sul on infot, et kuskil mujal saab ka kindlustada, siis võid infot jagada, mina pole nagu siiani väga kuulnud et teised ka tahaks teha. Isegi IFi esimese taseme müügikonsultandid ei tea sellest midagi, ühe foorumlase abiga sain õige kontakti IF jaoks. Jutu järgi käib nende kindlustuste tegemine ühekordsete pakkumistena ja enne lepingu tegemist käib ka kõrgema juhtkonna laualt läbi, mitte lihtsalt müügiesindaja teeb ära ja kõik. Nimetavad seda "tarnes kindlustus", seega ilmselt seda ka aastaks teha ei lasta.
Aga jah, ilmselgelt see seadus võiks pigem nii olla nagu ta olnud on. Kuskil Saksa bahnil võib tõesti sellega ok sõita olla, aga 1+1 külavaheteedel möödasõit nüüd küll teab mis rõõm ei ole. Olen sedasi oma 5-6 autot toonud läbi Poola ja ei ole need möödasõidud teab mis rõõm. Kui selline maanteel 80ga tõristaja olla, siis pole jah hullu.