Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2024 10:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 645 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 09:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Kahekesi kannatab kindlasit civicuga minna aga neljakesi on ikka suht surm. Kunagi sai goliga tuldud kahekesi hollandist, kannatas täitsa tulla aga ei kujuta ette kui oleks pidanud sellega tulema neljakesi. Neljakesi riias käies oli juba tükk aega paha olla, selle pisema golfiga. MA käisin paar kuud tagasi mingi vanema vw lt-ga kahekesi... kiiruse peale frankfurtis, läks miskine kaks päeva ja paar tundi aga surnud olin ka pärast. Samas kuu aega tagasi käisin uuema sprinteriga, teekond oli pikkuselt sama, aega võttis 44h ja olin täitsa elus. Viimane kord audiga tulles oli jutti 19h soitu ikka väga lebo... Seega väga palju oleneb ikka autost, kui vähegi võimalik siis tuleks ikka võtta suurem auto. Kas või mõnelt tuttavalt laenata. Sest ikka koguneb asju veel kaasa välismaalt jne...

Tahaks ka see suvi kuhugi minna aga kindlasti ei juhtu see juulis. Kui siis augustis. Muidugi on veel õhus varjant, et järgmine nädal panen audiga itaaliasse koos ühe tuttava autoärikaga, aga see veel kindel pole. Eks näha ole, viimasel ajal kipuvad kõik sõidud tulema paari päevase hoiatusega, kui sedagi...

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 10:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
.Alar. kirjutas:
uzzac kirjutas:
14.07 endal ka stardiaeg. Seda küll Pärnust ja kohe, kui päike valgustama hakkab, et õhtuks Brno-sse jõuda. Suund Itaalia, Veneetsia ja Lido di Jesolo.

Suund ja väljumisaeg sama, mis mul. On sul rohkem autosid seltskonnas? Ja mis autoga minek üldse, vahest on liiga kiire me Corolla jaoks? :D


Ühe autoga, neiuga kahekesi lähme. Sõidan enda Volvo S40-ga. Sa magad alles õndsat und kui meie stardime ma kardan, sest tahame õhtuks raudselt Brno-sse kohale saada ja linnapeal mõne õlle ka libistada enne koiku peale keeramist.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 10:49 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Etapis jah on see teema et tegelikult vist kõik toad on idee järgi kolmekohalised, aga see tähendab ühte vähe laiemat ja ühte vähe kitsamat voodit. Üks tuba kahe peale on ok.

See autopaanika on way üle vindi keeratud, saab kenasti käia nii suure kui väikese autoga, mina üldse ei muretseks selle pärast.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 11:03 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
Ma sõitsin 2009 naisega kahekesi Eesti - Rootsi - Taani - Saksamaa - Itaalia - Saksamaa - Tsehhi - Poola - Leedu - Läti - Eesti 74kW mootoriga Fiat Pandaga, kokku 2 nädalat ja poleks osanud eriti Itaalias, kus liiklus on linnades kaootiline, palju suuremat autot tahta.
Esimesed kaks päeva Rootsi-Taani-Saksamaa ja Saksamaa-Itaalia ning viimased 24h Praha-Tallinn olid kõik kaugelt üle 1000km otsad ning kannatas vabalt sõita, pigem tuli uni peale.

Alpid, kiirteed jms. olid nohu ja julgeksin 100% uuesti sellise tripi ette võtta!

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 11:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
must - resist...

Pilt

I failed :D

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 11:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
Kui kütusekulu kokkuhoid on eesmärgiks, siis võib jah sellise väikse punniga Euroopasse minna. Kes kiirteedel õiget sõidufiilingut tahab saada, eriti Saksas, siis alla ~200HP ja ~3.0L mootoriga autoga ma sinna küll ei roniks, kiirteel vasakpoolsesse ritta siis väga asja pole.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Kui eesmärk on kokkuhoid, siis tuleks pigem mingi ökodiisliga minna. Sellel civicul pole ju kõige pisem mootor peal. Aga noh ma ei tea, minu 96kw diisel elas küll enamus ajast vasakus reas kui Lõuna Saksast Berliini kaudu tulime. Võimalusel kiirus 180-200 vahel, kütusekulu tuli vist 10 -11 kanti sellisel sõidul kui õigesti arvutasin. Näitas kulu siis veel MPG-des. Aga jah, eks siiski kiiremaid oli ka, aga mitte palju. Enamus siiski tiksub pigem maksimum 150-160 kanti. Aga eks ta ole jah, et see väikse mootoriga auto ei ole kiirteel küll väga öko kui vähegi kiiremini sõita.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 13:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2006 14:44
Postitusi: 2399
Asukoht: Päälinn
sakslased ise kutsuvad A2 surmateeks, sest sellel tee toimub tavaliselt ühed kõige raskemad õnnetused. pm sama effekt kui meil ussisoos - sood ümberringi ja palju on oht tekkida musta jääd teele.

_________________
Tsernobõlis on kevad... rohi muutub järjest sinisemaks ja põõsastes hauguvad linnud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Seda küll jah, endal ka tookord oli plaan 200 kätte saada GPSi järgi :D. Korra sain 198 ja korra 199 ning siis jalus. Samas pärast jäi vabamaks ja sai ikka 205 ka kätte, 207 oli vist maksimum tehasest. Korra allamäge sai 215 ka. Lahe oli see, et tulime sõbraga koos, tema teise autoga ees. Vahepeal jäi kuidagi üks Jaguar vahele ja noh mööda ei saa. Jõuad tuules talles sappa ära ja kui välja astud siis on täpselt sama kiirus :). Noh mitte et see nüüd oluline oleks olnud, aga noh harjumattu oli selline asi :). Muidugi selle tee "puhtaks tegemisega" meil vedas, sest suht samas tempos liikus ees veel üks E-klass ja see ikka vilgutas neile venijatele.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:01 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
170-180 vahemikus opereerida suudab ka näiteks minu 1,4 Peugeot 206, millel on 55kW. A pärast esimest vasikavaimustust selgus, et 130-140 on kõige optimaalsem kiirus nii kütusekulu, kaasliiklejate kui kohalejõudmise suhtes. Enamik kohalikke sõidavad ka umbes nii.

St mitte et ma ise ei tahaks kunagi näiteks M5 roolis vasakus reas neid kilomeetreid mõõta, aga senikaua kuni seda autot majapidamises ei ole, võib vabalt minna sellega mis on ja mitte stressata. See peab ikka väga vaene auto olema mis kiirteel otseselt jalgu jääb, kogu see 3l ja xxxkW hädavajaduse jutt on lihtsalt random poosetamine. Esimene kord on anyway põnev, käivad selle Civicuga ära ja siis jagavad juba ise matsu.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:19 

Liitunud: 12.05.2004 22:34
Postitusi: 173
Civic-us on normilt ruumi taga, täiesti teema auto. Noored mehed, go for it.

Omal 2 viimast laksu olnud Tln-Berliin-Tln, Seat Leon, 4 suurt jorssi + asjad ja Tln-Budapest-Tln, Volvo V70, 3 inimest + asjad. Kuigi üks auto on tunduvalt suurem, ei olnud praktikas ka teise puhul mitte mingeidki ruumimuresid, aga mõlemal juhul hakkasid minul põlved valutama ühe jutiga pannes. Küsimus pole minumeelest niisiis selles, et keskmine vs suur auto, vaid lihtsalt sitt, igav ja ebainimlik on kütta 1500 km põie-suitsu-söögipeatustega. Kui vahepeal normaalses voodis magada, siis on ok. Mul hakkavad kapteni istmes kah põlved pikapeale valutama. Pole loodud 24h järjest istuma inimene ikka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
dusseldorfist warssavini kannatas kyll ilusti tulla 180+ kmh. eks ikka lolle ette satub aga elab yle need mõned pidurdamised. warssavist leedu piiri on aga tee kohati selline et vanduma ajab. ked liikludt tahab näha, siis mingu sõitku mööda rannikut itaaliast monaco poole, see on yks paras rallirada ja annab ikka tempos pysida nendes kurvides ja tunnelites. kogu aeg kellelgi rehvid vilisevad :D

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
freelander kirjutas:
dusseldorfist warssavini kannatas kyll ilusti tulla 180+ kmh. eks ikka lolle ette satub aga elab yle need mõned pidurdamised. warssavist leedu piiri on aga tee kohati selline et vanduma ajab. ked liikludt tahab näha, siis mingu sõitku mööda rannikut itaaliast monaco poole, see on yks paras rallirada ja annab ikka tempos pysida nendes kurvides ja tunnelites. kogu aeg kellelgi rehvid vilisevad :D

Kui Sa Varssavini 180+ tulid pidi küll hea rahakott olema :). Kiirteel on ju 140 Poolas ja seal neid ikka mõõtmas näinud ka + 100km on ju veel külavahe ka. Eriti maksuputkade alas, kus korra on ka endal õnnestunud maksta. Küll mitte kiiruse, aga täitmata transiitnumbrite ja kindlustuse paberite pärast + tulekustuti puudumine. Aga noh see sõltub ka päevast ja ajast kindlasti, aga selge on see, et põhjagaasiga seal koguaeg sõita ei saa.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
wiki räägib tõesti nii jah, et osa 27 mai ja osa 3 juuni avatud, ning päris lõplikult peaks valmis saama sügisel. Ju siis aeti ikka jalka ajaks lahti. Ma ise tulin 6 mai, siis veel polnud.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 27.06.2012 16:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
6.05 oli juba enne putkasid venimine, midagi nad seal freesisid ja tegid, ei saanudki aru. Lootus oli et äkki tehakse putkasid vähemaks ja maksad väljudes ja sisenedes, aga tundub et ei siis.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 645 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 168 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7