Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 13:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 19:43 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
OT:

2 Krsss:
Jäi silma, et otsisid audi V8-t.
Trehvasin sellise isendi peale. Tundub hetkel turulolevatest ysna hea valik, päris sile teine. Vb leiad seda mida otsid :beer

ja kysimus ka:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/539/auto_php-id=570539-www_auto24_ee.html
Mis krdi asi sellel kapoti all on? :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
oolmaiti kirjutas:
Hullult kettasse ajab selline asi kui endal on tehniliselt ja ka muidu väga viks ja viisakas auto mil ehind on tõesti 25 tuhat. Sealsamas myyakse sama marki autot millele pealevaadates saab juba seisukorrast aimu, 8 tuhandega lihtsalt selle pärast et ruttu saaks oma NÖ si**st lahti. Hetkega on minu auto kuulutuse alla ka laused ALA sellise hijnnaga võid unistada! ja selliseid saab 10 tonniga kätte .

fakk närvi ajab ei saagi oma autost lahti. EI hakka ka mingi sierra vastu (ei ytle sierra kohta kyll midagi halvasti )vahetama.


Vaata, aastarv teeb ka oma töö, lisaks ega see auto ikka uus enam pole.
Pluss see, et eks tõesta, et ta on nii heas korras?
Raipeid on alati odavama hinnaga müügis, see tavaline aga ka ostjad taipavad seda.
Kuid, mis auto see selline on ja mis aasta, et 25 000kr on väärt ning samas teine 8000?
Või oled tüüpiline kirvehinnaga müüja ning kui autot vaatma lähed, siis leiad sealt hunniku vigu ja roostet põhja alt, mida omanik väidab, et ei ole.

Oot, sa müüd E36 bmw-d 25 000kr? Vaata, heas korras ja 25 000kr väärt saaksid siis öelda, kui sa oled seal kõik ära vahetanud, nüüd sa aga tunnistasid, et pole midagi vahetanud, seega täiesti keskpärane auto võibolla hullemgi.

Minu arust on nüüd just hea aeg, auto müüjad peavad ka maapeale tulema ja enam ei saa hulle hindu küsida.
Rahvas võiks aru saada, et vana auto jääb vanaks autoks, sellest ei saa pea kunagi uut ja vanal autol on vana auto hind.
Aivo28 vist, eelpool mainis, kuidas ostis niiöelda korras auto ja tegelt ta seda ei olnud. Olen temaga 100% nõus, sest just need pakkujad, kes tahavad kirvehinda ja väidavad, et asi on jube heas korras, need valetavad ja ei tea, mis nende auto tegelt on.
Ühed sellised tüüpilised tegelased on näiteks vanamehed, kes müüvad oma mingit vana autot, mis on väljast ära lakutud, aga põhja all on jube rooste, nad pole sinna vaadanudki. Lisaks on tihti neil erinevad asjad katki kas salongis või mingi elektrooniline asi katki ja asendatud ei tea millega, seda aga kuulutuses ega helistades ei mainita, avastad alles vaatama minnes.

Ühesõnaga minul on kõrini niiöelda "heas korras" vanadest autodest, sest pea mitte ükski alla 50 000kr auto ei ole väga heas korras.
Selle bemmi hind, mida müüd on parimal juhul 15 000-20 000kr.
E36 on üldse suht mõttetu auto ja vaatan, et selle populaarsus on ära kadunud, on vist aru saadud, ühesõnaga edu müügil kirvehinnaga, tule maa peale tagasi.

Loomulikult määrab turuhinna nõudlus, ma olen ka märganud, et osad ei taha aru saada, et asjade eriti auto hind langeb ajapikku.
Tõsimeeli, miks peaksin ostma vana auto kirvehinnaga, kui natuke juurde pannes saan uue auto, millel pole mitte midagi viga ja kui on siis on sel garantii, lisaks on läbisõit 0.
Kui nõudlus on väike, siis hind langeb, nii see turumajandus toimub, kui tahate kedagi selles süüdistada, et autoturule tekkis ülepakkumine, siis süüdistage selles laenuvõtjaid, sigakalleid ehitajaid ja igast imelikke ärimehi, kes nüüd tuksi lendasid omadega. Meie riiki muidugi ka, kes ei takistanud sellist kammajaad nagu toimus viimastel aastatel.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 22:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
Aitähh Oolmaiti ja Tomcraft, aga ma tõesti ei otsi Audit, üks kõrgendatud ja chipitud Quattro hoovipeal on täiesti piisav ja ei S-Audi ega ka V8 ei kuulu kindlasti nende asjade hulka, mida on raske leida - neid ainult võta ja vali ja hakka ehitama.

Kui on müügis 2 samasugust autot, üks neist "ideaalses korras" ja teine käest lastud, kuid ka hind selle võrra allapoole lastud, siis valiksin alati kõhklemata selle teise, sest kui ma saan selle esimese auto hinna eest omale masina, millesse laon ainult selle raha ulatuses uusi juppe käestlastu remondiks, on mul lõpuks ju ideaalses korras aga uute juppidega auto, mitte ideaalses korras ja vanade juppidega ning peagi lagunema hakkav auto. Hea näitena sobiks VW Golf III/Vento - sõitva auto hinnad algavad tavaliselt altpoolt 10K ja lõpevad hetkel 70K juures, kusjuures suur valik on vahemikus 15-50K. Otsisin omale ühte sellist hiljuti, vaatasin nii odavamaid kui ka kallimaid ja jäi mulje, et kallimad pole sugugi paremad, ainus vahe on selles, et kallimad on poleeritud ja seest silikoonitatud ja mõnikord on neil ka aastanumber uuem. Õnneks sattusin rääkima ühe välismaal sellist autot (peaaegu uuena ostetud) omava sõbraga ja tegin sealseid hindu arvestades pakkumise: ühendades meeldiva kasulikuga (st toomiskulusid maksis hoopis teine firma ühe tööotsa eest) tuli 96a korralik auto Eestisse 500 EURi eest. Tean, et autoärikas saab kätte ka odavamalt, kuna tema ei aja taga hooldusajalugu ja head seisukorda, aga siin edasi müües jääb ju hinnaga mängimisruumi piisavalt (=kordades). Käisin sellist autot otsimas ka Leedus, kuid sellises hinnaklassis sealt midagi tuua polnud mõtet, ei endale ega isegi mitte müügiks, kuna Eestis on juba odavam. Samas ennustaks, et see on auto, millel hinna alumine ots enam eriti ei kuku, aga neil illusioonidega kallilt üsnagi kehvas seisus masinate müüjad kaotavad tõenäoliselt hinnas 2 või isegi 3x. Kas see on turu solkimine, kui kehva autot kallilt osta ei taheta ja odavalt siiski mõni on nõus? Oma elu esimese autoga (Consul) 90ndate alguses müües tegin selle vea, et ei lasknud 24K pealt 20-le tingida, siis aga kukkusid Lääne masinate hinnad (neid hakati rohkem tooma) ja lõpuks müüsin kuid 9K eest. Kurat, kõik tollased autoärikad solkisid turu ära :twisted: aga seejärel hakkas turul toimuv huvitama ja hilisemas elus pole selliseid autosid ostnud, millel suurem hinnakukkumine (pärast raskem müüa) alles ees. Arvestades seda, mis oli krooni väärtus tuleku ajal, ma ütleks et need 50K hinnaklassis autodega põrujad saavad praegu ikka väga odava õppetunni tollastega võrreldes (tollal alustanud ärikad moodustavad siiski enamiku praegustest "edasijõudnutest" ja samu vigu ei korda)


Kõik sõltub hindade vahest ja mis seisukorras on see romum ja mis on varuosade hinnad, kui on väga romu ja varuosad kallid nagu audil kipuvad tihti olema, siis ront ei tasu ära, samas see heas korras olgu siis tõesti heas korras.
pooldan ise ka seda, et siis on kindlalt uus jupp, kui oled ise remontinud ja üldse ostnud remonti vajava, aga liiga ronti ei tasu osta, siis jäädki seda lappima, odavam uus auto osta lõpuks:P

ahjaa, mina olen ka selle vea teinud mõnda asja müües, et hinda alla ei lase.Nüüd panen hinna tingimisvaruga ja tingin alati, kui vähegi hinda saan, sõltuvalt huviliste hulgale, sest tegelikult, kui on kindel võtja klient olemas siis teda tuleb kinni hoida ja iga hinna eest maha müüa talle asi, kasvõi odavamalt, sest kliente pole jalaga segada. Olen ka oma õppetunni saanud ja enam ei taha jama kaela, et lõpuks pean asja veel odavamalt maha müüma, aga jah liiga odavalt ka ei tasu anda muidugi.

selles nõustun sinuga ka, et neid niiöelda heas korras autosid ma ei salli kirvehinnaga ,sest pole nad midagi nii heas korras.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Tsiteeri:
Mis krdi asi sellel kapoti all on?


Tundub olevat õhufilter nagu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 23:04 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Eks ostjad teavd ka nippe ja ei lase sellest end kõigutada.Eriti kui veel tulevad ärimehed asjale.Aga võimalused jäävad.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 23:11 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
kj kirjutas:
Tsiteeri:
Mis krdi asi sellel kapoti all on?


Tundub olevat õhufilter nagu


Tubli, poleks arvand daaaa :hail :P
Tegelt nagu see mootor tundus väga võõras. Pealkirjas 3,6 aga motopeal yltse 4.0, ei teagi sellist motot audil...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 23:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
pean silmas seda, et kui kohe müües sa ei saa auto eest sama hinda, mis maksid, siis maksid liiga palju. Mina pean autot ostes seda silmas ja tingin vastavalt sellele, lisaks arvestan, et vigu on rohkem, kui välja paistab, see on pea alati kasutatud autoga nii.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 07.01.2009 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
part1 kirjutas:
pean silmas seda, et kui kohe müües sa ei saa auto eest sama hinda, mis maksid, siis maksid liiga palju.


part1 kirjutas:

Vaata, aastarv teeb ka oma töö, lisaks ega see auto ikka uus enam pole.
Pluss see, et eks tõesta, et ta on nii heas korras?

Minu arust on nüüd just hea aeg, auto müüjad peavad ka maapeale tulema ja enam ei saa hulle hindu küsida.
Rahvas võiks aru saada, et vana auto jääb vanaks autoks, sellest ei saa pea kunagi uut ja vanal autol on vana auto hind.

E36 on üldse suht mõttetu auto ja vaatan, et selle populaarsus on ära kadunud, on vist aru saadud, ühesõnaga edu müügil kirvehinnaga, tule maa peale tagasi.

Loomulikult määrab turuhinna nõudlus, ma olen ka märganud, et osad ei taha aru saada, et asjade eriti auto hind langeb ajapikku.
Tõsimeeli, miks peaksin ostma vana auto kirvehinnaga, kui natuke juurde pannes saan uue auto, millel pole mitte midagi viga ja kui on siis on sel garantii, lisaks on läbisõit 0.
Kui nõudlus on väike, siis hind langeb, nii see turumajandus toimub, kui tahate kedagi selles süüdistada, et autoturule tekkis ülepakkumine, siis süüdistage selles laenuvõtjaid, sigakalleid ehitajaid ja igast imelikke ärimehi, kes nüüd tuksi lendasid omadega. Meie riiki muidugi ka, kes ei takistanud sellist kammajaad nagu toimus viimastel aastatel.


vaatamata sellele, et riik on sinu ebaedus otseselt süüdi, kas pole siiski enesele vasturääkimine ka sulle äärmiselt silmatorkav?

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 08.01.2009 00:55 

Liitunud: 27.12.2003 00:36
Postitusi: 123
part1 kirjutas:
pean silmas seda, et kui kohe müües sa ei saa auto eest sama hinda, mis maksid, siis maksid liiga palju. Mina pean autot ostes seda silmas ja tingin vastavalt sellele, lisaks arvestan, et vigu on rohkem, kui välja paistab, see on pea alati kasutatud autoga nii.


Expert on rääkinud.
:D Vaata part, kui sa ostad auto, mida kohe müües sa rohkem raha ei teeni, siis tõenäoliselt oled sa sitt ärimees ning sinna alale pole sul mõtet ronida.

Ja üldse, kui auto osta endale kasutamiseks, siis wtf te müügihinna pärast üldse muretsete??? Auto on tarbeese ja ostes te alateadvuses ju ikka teate, et võite ka järgmise nurga taga posti sõita ja auto mahakandmisele lasta(saate tagasi vast 1% auto hinnast). Tarbeese ostetakse ikka selleks, et teda tarbida võimalikult kaua, hilisem müügihind on tähtsusetu parameeter. Kui see aga närib hinge, siis olete ehk liiga kalli auto ostnud?

_________________
1/4 mile - 10.4(zx6r)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 08.01.2009 01:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2005 03:45
Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
tomcraft kirjutas:
Tegelt nagu see mootor tundus väga võõras. Pealkirjas 3,6 aga motopeal yltse 4.0, ei teagi sellist motot audil...

sry for OT, aga seal küünlapiipude kaitsekaane peal on kirjas 32valve 4OHC, nagu pea kõigil selle põlvkonna audi V8 mootoritel (4 OverHead Camshaft). Ehk siis tõlkes 32 klappi 4 ülaasetusega nukkvõlli.

Edit: Teemasse ka: Mina näiteks olen üks sellistest inimestest, kes ei ole kunagi ostnud mitte ühtki autot selle mõttega, et mis hinnaga ma selle maha müüa saan. Alati on olnud põhjuseks kas kindel soov, või kindel vajadus. Hind on sekundaarne ja edasimüügivõimalus/järelturg täiesti ebaoluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 08.01.2009 01:22 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
xan kirjutas:
tomcraft kirjutas:
Tegelt nagu see mootor tundus väga võõras. Pealkirjas 3,6 aga motopeal yltse 4.0, ei teagi sellist motot audil...

sry for OT, aga seal küünlapiipude kaitsekaane peal on kirjas 32valve 4OHC, nagu pea kõigil selle põlvkonna audi V8 mootoritel (4 OverHead Camshaft). Ehk siis tõlkes 32 klappi 4 ülaasetusega nukkvõlli.


Selge, tänud vastuse eest, ma lähen nyyd ja häbenen natukene :oops:

Ja part1-ele
Ma ei saa aru, mix see ostuhind sind nii hullult huvitab?Ilmselt sa hinnap*ede nagu osad on spidop*ded. Ma pigem maksaks 10k rohkem, kui ma olen veendund, et saan endale väga heas korras masina, millele tuleb tykka ega ainult kytet valada ja korralisi hooldusi teha. Teine reegel on, et tsipa kallimad masinad on reeglina ka pilkupyydvamad, parema värviga/ mida iganes nad näevad paremad välja seega on sul tulevikus ka seda lihtsam myya, mitte ei ole sul aasta pärast poole jubedam rääbis hoovis, kui sa ta ise "soodsalt" kätte said....
Katsu natukene laiemalt vaadata....Ja mismoodi sa neid vigu otsid? Ilmselt kui saadakse aru et sa meelega nokid ja afferisti mängid, sis lahkutakse sinu seltskonnast, mõni äkilisem mees ehk annab jalaga ka.... :sex


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 08.01.2009 12:55 

Liitunud: 12.02.2006 15:16
Postitusi: 7
kaabakaz kirjutas:
Mis aastas sa elad? Turul käisid seda 3 päeva müümas w?


Ma arvan, et see on isegi imikule selge, et hind paneb asja paika. Ei ole midagi muud kui hind... Ei ma ei käi turul müümas. Mul on oma ajaga midagi paremat peale hakata kui seal külmetada. Panin Auto.24 kuulutuse ja 3 päevaga oli läinud. Esimesel päeval sain mingi 10+ kõnet, enamus venelased kes tahtsid venemaale viia. Niisuure huvi puhul tekkis esialgu mõte hinda tõsta kuid kui kuulutus oli pandud siis ei hakanud huvilisi petma. Kolmandal päeval leidsin ka eestlase. Seega ma sain valida ostjat. Muidugi oleneb ka inimesest, minujaoks +-10tonni turuhinnast alla ei oma tähtsust, ma teenin selle raha tagasi ja kasutuses oleva auto hooldus millel ei ole garantiid maksab ka omajagu. Lasen oma autodele ainult esinduse hooldust ja kõik jupid lasen alati vahetada muidugi ka kõik arved ja hooldusraamatud on olemas. Panin vin koodi ka kohe netti, et nad saaks kontrollida, muidu igaüks küsis esimesel päeval seda...

Teine põeb aga auto müügil isegi 1000 krooni pärast... Tänapäeval ei ole 1000 krooni mingi raha. Esindus ei võta autot sissegi selle raha eest. Ja selliste põdejate käest kes püüavad auto hinnast viimast saada ei julgeks isegi osta, mõelda vaid palju selline on auto hoolduse pealt veel koonerdanud kui iga kroon nii arvel... Pealt on löödud lapiga läikima aga auto võib peita mine tea mis varjatud viga.

Üldjuhul vana ja suuremootoriga autot soetades pidage silmas seda, et isegi pisikese soodushinnaga ei pruugi sellele kiirelt ostjat leida. Seega ennem ostmist kaine otsus vastavalt elatustasemele on kasuks. Teisel juhul tuleb süüdistada iseennast mitte ostjaid. SR-is tundub selle teema järgi üsna palju tegelasi kes on auto vist soetanud investeerimisobjektina oma viimase raha eest. Kui just mingi über sugutäkk ei ole siis saab ilusasti soetada ja ringi sõita ka ökode autodega mille müümine on pärast väga lihtne. Kõige parem ja väärtuslikum kaup ongi järelturul öko, praktiline, ruumikas ja lisaderohke masin mitte mingi stangele aretatud ledidega ja perssekeeratud mootoriga rullinoxi masin... Selline auto peletab ostjaid eemale ja vaene mees ei saa aru miks auto müüdud ei saa.

Tuttav müüs pool aastat tagasi H2-e maha. 70 tonni lasi teisest samasugusest kõige odavamast müügisolevast isendist alla ennem kui ostja leidis. Ta on rahul ja ütles, et oli hea diil arvestades tänaseid hindu... Kui ikka nutsakat ei ole ja iga kroon on vere hinnaga kätte tulnud siis ei ole mõtet soetada selliseid autosid. Mõne auto pealt võib praegult turuhind kukkuda kuus juba üle 10 tonni, mis seal siis veel rääkida, et kuule ma remontisin autot just 10 tonni eest? Kelle asi see on, kaup peab vastama kirjeldusele ja kui ei ole siis ostja saab ev seaduste järgi selle sara 2 nädala jooksul tagasi tuua. Teadlikult varjatud vigade puhul on müüa lihtsalt pettur ja see on kriminaalkorras karistatav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 08.01.2009 17:28 

Liitunud: 12.02.2006 15:16
Postitusi: 7
Njah, eks see pruugitud asjade soetamisel keeruline ole. Müüa seisukohast on ka naljakas kui ostja tuleb, et näe ma leidsin täkke ukse pealt... Eks ostjaid ja müüjaid ole igasuguseid. Üldiselt kindlam on osta auto esimeselt omanikult kui vahendaja kaudu. Enamus inimesi on ikka ausad ja endast lugupidavad. Nii kergelt ikka mütsi teisele pähe ei tõmmata. Aga sisse tuuakse kohati ikka jubedat saasta ja veel uuemate masinate seas ka. Mul tuttav ostis eelmine aasta ka mingi pruugitud liikuri, ei tea kas oli leedu sigala toode.... Kulutas selle peale 160 tonni ja aasta jooksul ei suutnud masinat isegi esindus korda teha. Vahendajaga läks asi nugade peale ja lõpuks ikka mingi summa plekkis vahendaja talle. Probleem oli elektrooniline ja teatud pööretel 3000+ lükkas auto avariireziimile ja võibolla tühine probleem aga ei esindus ei suutnud viga kindlaks teha. 20 tonni eest vahetati andureid jms juppe, softi jms ja probleem istus autos ikka edasi. Saaga lõpetas see kui ühel heal päeval joodik sõitis autole lihtsalt sisse ja auto läks mahakandmisele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 09.01.2009 12:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Irw, vaadake, sa ei tea elusees, kui korralik see auto on seega on liiga riskantne maksta kallist hinda.
kelle jaoks on auto tarbesse kelle jaoks mitte, mulle on huviala.
Miks ma vaatan seda, kui kallilt saan ta maha müüa? Te rahvas vaatate ise asja liiga kitsalt. Mina pole kehv ärimees, lihtsalt kui helistajaid ei ole eriti ja see mõni üksik ka tingib täiega? Siis mis sellest järeldad? Ostsin auto liiga kallilt, ühesõnaga see võrdlus on selleks, et ostetava auto eest ei maksaks liiga palju ja siis pärat kahetsed.
Ei tea, ma olen küll suht normid autod enamjaolt ostnud, korralikku autot ei müüdagi maha väga tihti.
Kasutatud autoga sa küll ei pääse ainult hooldustega, see on mõni üksik ekslemplar, pean silmas, kui mingi 20 000km aastas sõidad.
Kui see auto on 10a vana ja seda on peetud nii ,et ainult hooldused, siis keegi lõpuks peab ju remontima ka, või mis?
Olen näinud vanu autosid piisavalt, pea kõik neist tahavad mingit remonti saada, mõni ka rohkem.
Kallid ilusad luksautod, kaotavad oma hinda just rohkem, kuna neid on kallis pidada, jupid ja bens on suurimad kulud, siis kaotab hinda palju.
Välimus ei ole eriline hinnamõjutaja, võibolla vaid mõned eksootilised autod, hinda mõjutab ikkagi see, et kui mõni auto läheb mingil põhjusel paljudele peale on saanud populaarseks, tavaliselt on selleks mingid head omadused, kas odav pidada, ökonoomne või muidu hea sooritusvõimega.
Sellised autod kaotavad oma väärtust kõige vähem.
Seega näiteks VW on väärtust hoidev asi, samuti vanad mersud.
Neid valetajaid on täiega, kes väidavad, et auto nii heas korras ja ei tea mis hooldust saanud.
Ma ikka vaatan, et siin inimesed kes ei saa aru ,et vana auto ei maksa sigapalju, nagu siin paljud üritavad müüa, kahjuks mõni loll ostab ka.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoturu olukorrast: hind vs kvaliteet
PostitusPostitatud: 10.01.2009 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
part1 kirjutas:
kelle jaoks on auto tarbesse kelle jaoks mitte, mulle on huviala...Kasutatud autoga sa küll ei pääse ainult hooldustega, see on mõni üksik ekslemplar, pean silmas, kui mingi 20 000km aastas sõidad

Su jutus on paar vastuolu: kui auto pole mitte tarbeese vaid huviala, kulub peale iga auto ostmist nagunii kuid ja kümneid tuhandeid auto ideaalsesse konditsiooni viimiseks. Või on huvialaks hoopis nendega hangeldamine? Ma ise olen leidnud enda jaoks kuldse kesktee: uunikum ja sportauto on hobi, kuid igapäevaauto, buss ja neliveoline on puhtalt tarbeesemed ja näen neis ainult tarbimisväärtust (iga autole kulutatud kroon peab end tagasi teenima) ja "investeerin" tarbeesemete puhul vaid sellesse, mille müües nagunii maha võtan (helisüsteem koos DVD mängijaga, navi jms)

Teine moment, ma ei kujuta ette, kuidas on võimalik sõita autoga alla 20tkm aastas (paari kilomeetri kaugusele tööle?) - tegelikult on küll võimalik, kui on mitu autot ja see läbisõit jaotub mitme auto peale. Ma piiran oma sõite nagu suudan, aga ikka tuleb 40-60tkm vahemikku, varem tuli aastas 100tkm ära (st vanema diiselmootori puhul õlivahetusi iga 2-3 nädala tagant!). Kui sõidad sama autoga paar aastat, siis saad aru, millist tasub osta paarisaja tuhande jaoks ja mida mitte, ning mida tasub remontida pigem kohe ostes kui oodata nende sõlmede lagunemist teepeal. Paraku Eestis popid autod (VW, Audi, MB jt) on just sellised, et kui sõita nii vähe, siis lagunevad vähe, aga kui osta auto sõitmiseks mitte seismiseks, on raske nii palju sõita, kuna ka remont võtab oma aja, pole võimalik keskenduda oma põhitööle. Mul paar tuttavat, kes sõidavad Eestis OMA autoga (sh töösõidud) ca 150tkm aastas, kusjuures ikka 3-4 aastat sama autoga ilma erilise remondita - kogu see mula teemal hind/kilometraazh või kilometraazh/aastaarv või kilometraazh/seisukord tundub nii koomiline, kuna enamus inimesi paistab uskuma oma odomeetrit või siis mingeid võltsitud võõrkeelseid hooldusraamatuid ega oma vähematki reaalsustaju (või kogemust). Isegi välismaalt toon ma enda arvates vähesõitnud ja hooldusraamatuga masinaid, kuid mõne arvates on see pool miljonit km palju, nagu nende enda masinad tegelikkuses vähem oleks sõitnud :bs . Ometi on ka need veel aasta hiljem kasumiga müüdavad, kuigi õige ärikas keriks kindlasti ka odo numbri väikeseks ja viskaks hooldusraamatu minema (mille hinnast ja kvaliteedist või äratasumisest siin jutt tegelikult käib?????)

EDIT: sorry, pikk jutt, aga mõte oli selles, et kui rääkida paarikümne tuhande hinnaklassi autodest, siis kulub auto sihtotstarbelise kasutamise (sõitmise!) puhul ainuüksi kütuse peale summa vahemikus 50-100K, lisaks elementaarsele hooldusel (õlid, filtrid, rehvid, tavaline hooldusremont nagu piduriklotsid, rihmad pingutitega jms) üle poole eelpool mainitud summast, et hea auto teenib end tagasi aastaga VÄGA mitmekordselt, nii et selle võiks põhimõtteliselt pärast ka ära kinkida (selle peale mängivadki välja need, kes välismaalt vanu autosid toovad!). Nii et kui küsida auto eest mingi summa, on omanikul (aga mitte ärikal) selleks oma praktiline põhjus ja seda põhjust ei peaks olema häbi otse küsida. Või kui küsida ei julge, ei maksa imestada omaniku pahakspanu sellele, kui tema otsuseid ei austata (kaudselt maksab selle eest ju pikema müügiperioodiga)


Niipalju, mul raha pole ,et hobiautosid hankida ja ei tea kas viitsin, kuigi mõtteid on, aga mulle meeldivad just sellised odavamad autod nendega on lihtsam küll hobi korras toimetada.
Kuid auto tehnilist seisukorda hoian ma sellisena nagu on normaalne ja rahakott võimaldab, sõltuvalt siis ka tema varuosade hindadest ja kaua tahan seda autot pidada, aga see ei takista mul autondust olemast huviala.
Suure läbisõidu jaoks sobib ikka mercedes küll väga hästi.

Ei kujuta ette, kuidas saab autoga alla 20 000 aastas sõita?
No väga lihtne, ei käi niisama sõitmas, vaid töökoht on maks 5-10km kaugusel, poed pole ju ka kaugel, natuke reisid ka suve jooksul autoga ja ongi näiteks 15 000km täis aastas. Palju inimesi on sjukseid.
Oma pereauto ei teeni sul raha tagasi, ta on ainult kulu, tööl käimine on puhas kulu, ega sulle töökoht ei anna palka selle eest, et autoga tööl käid, käid autoga poes, ega sa selle eest raha ei saa, sama on autoga reismisega, või tsillimisega, ühesõnaga auto ongi puhas kulu, sellepärast tasubki rääkida km hinnast.
auto toob tulu siis, kui sõidad taksot või mingit muud teenust teed autoga, või oled ise firma pidaja ja ajad firma asju autoga või käid näiteks oma firma objektidel sellega.

Isiklikult minul kassiks väga ära, kui peaksin iga päev 100km kaugusele tööle sõitma ja pärast jälle tagasi, jube minu arust, sinna läheb juba jube aeg ja siis mässa nende idiootidega liikluses ja talvel libedate oludega pluss teele jooksvad metsloomad, eriti kui tööl veel kauem peaks minema.
see oleks ju 200km päevas, sõidule kuluks vähemalt 2 tundi päevas, tihti isegi üle, liiklus lihtsalt ei võimalda kiiremat keskmist kiirust (ei pea silmas erandeid ja hullumeelsusi), samuti mitte ohutus ega politsei.

ma kasutan loomulikult oma autot pea kõigeks milleks vaja, aga ikagi on ta mul huviala, eks võib öelda, et ka mõlemat, aga rohkem ehk huviala siiski.
Muidugi ei lähe ma oma autoga mingit paska vedama, mis auto ära määrib, samuti ei lähe ma kuskile võpsikusse sõitma, mis värvi ära kriibib, samuti ei kihuta ma kruusateedel hakkab lagunevast autost lihtsalt kahju, kruusateel kihutamine kutustab iga auto üsna kähku ära, muudab lihtsalt kolisevaks rondiks.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 157 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7