Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2024 02:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 19.11.2015 13:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2014 10:27
Postitusi: 208
Tervist, otsiks siis foorumi kaudu, et ehk keegi teab kedagi kellel on antud pealkirjas olev auto, või on näinud sellist kuskil.või on lausa omanik.
Vb täpsem mudeli nimetus :
Corolla TE72 Hardtop Coupe
Samamoodi leiab sellise auto googlest nimetusega:
Corolla ae70


Pilt googlest võetud.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 19.11.2015 20:08 

Liitunud: 11.07.2012 19:56
Postitusi: 153
Huvi pärast hakkasin uurima ja tundub, et konkreetselt te72 on üks USA turule mõeldud varustustasemeid.

Muidu eestis arvel hetkel ühtegi selle generatsiooni (79-83) kupeed ei ole. Samas vabalt võib kuskil mõni olla mis ajutiselt arvelt maas ja hoovinurga roostetab.
Arvel on hetkel.

1x 82 sedaan
1x 79 universaal
1x 81 universaal.

edit:
2012 seisuga olid eesti selle generatsiooni corollad sellised

M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1979;Bensiin;40;Hiiu Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1980;Bensiin;44;Harju Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1981;Bensiin;44;Järva Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1981;Bensiin;54;Võru Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1982;Bensiin;48;Tartu Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1982;Bensiin;51;Harju Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1983;Bensiin;48;Jõgeva Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1983;Bensiin;48;Põlva Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1983;Bensiin;51;Rapla Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1983;Bensiin;54;Harju Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;SEDAAN;1983;Diisel;47;Pärnu Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;UNIVERSAAL;1979;Bensiin;41;Määramata;1
M1;TOYOTA;COROLLA;UNIVERSAAL;1981;Bensiin;55;Põlva Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;UNIVERSAAL;1981;Bensiin;55;Saare Maakond;1
M1;TOYOTA;COROLLA;KUPEE;1982;Bensiin;48;Harju Maakond;1

Neist sedaanidest võib mõni ka vabalt kupee olla, võibolla loeti lihtsalt 2d sedaaniks. Sammuti võivad mitmed tänaseks emexis olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 19.11.2015 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2014 10:27
Postitusi: 208
Hea info, tegelikkuses mul koduhoovil seisab 1 mida plaanis ehitama hakata. Aga oleks hea kui leiaks 1 veel. Kas siis doonoriks vms. Sest praegu mis mul on, on korralik raibe väljas seismisest.


E: kust sellist infot autode kohta leiad muide ? :) PM-i vms võid saata info.


Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 19.11.2015 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
Pakun, et uuri sõbralikest naaberriikidest, Soome, Rootsi ja kui ei siis Läti, Leedu :)

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 20.11.2015 09:13 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
Montrey11 kirjutas:
Hea info, tegelikkuses mul koduhoovil seisab 1 mida plaanis ehitama hakata. Aga oleks hea kui leiaks 1 veel. Kas siis doonoriks vms. Sest praegu mis mul on, on korralik raibe väljas seismisest.


Suht normaalses seisus ju, pole midagi raibe. Kui leiadki doonori, on see samas või veel hullemas seisus. Põhi ja tiivaääred on niiehknaa neil kõigil otsas. Omalgi üks pooleliolev '79 Carina, millele tuleb vist golfi tiivaääred külge aretada, sest muud võimalust pole.
Tehnikadoonoriks aga sobivad enamus 75-80 aasta Corollad, Carinad, Celicad jm. Nagu eespoolgi soovitatud - Soomes on neid tagaveolisi Toyotse päris palju veel alles, mida doonorina kasutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 20.11.2015 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 22:19
Postitusi: 595
Asukoht: Tallinn
Mul oli lapsepõlves selline '79 Liftback:

Pilt

Aga ma nüüd enam ei mäletagi, mis tal passis keretüübiks oli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 20.11.2015 14:03 

Liitunud: 11.07.2012 19:56
Postitusi: 153
Taastades ise küll pisut uuemat, kuid ka vana japsi, siis võin öelda, et kere plekid tuleb nagunii kõik ise fabritseerida või kuskilt mõnelt levinumalt autolt mugavdada. Põhjus lihtne, doonoritel 99% sama halb seis ja b kereplekke pole mitte kunagi toodetud.

Mootriks vaata ka pigem midagi uuemat, sest tihti on nendele vanadele huvitamatele sportlikumatele mootritele juppide saadavus 0.

Doonoriks tasub ka vaadata kindlasti suvalist sedaan kere, sest asjad mida üldse doonori pealt saad on tuled, stanged, vidinad, lülitid, salongijupid jne mis üldiselt ühtivad

Arvel olevate sõidukite kohta erinevatest aastatest saab infot:
http://www.mnt.ee/?id=10797

Muidu tundub väga lahe pill. Tore näha, et aegajalt ka sellist rauda välja sulab kuuritagant.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 22.11.2015 20:32 

Liitunud: 03.02.2005 19:00
Postitusi: 262
Oleneb sellest, milline on ehitamise eesmärk. Kui mingi a la rinka/drifti/jäärajapill, siis ma kasutaks originaalseid plekke vormide tegemiseks ja ajaks nad selleks hetkeks käepäraste vahenditega kenasti sirgeks ja siledaks. Mudel-vorm-toode protsess on täpselt selline, et mida rohkem alguses panustad, seda lihtsam on edaspidi. Tegelikult muud moodi kvaliteetset lõpptoodet ei saagi. Restaureerides muidugi plastikust tiibu tavaliselt ei pane. Sellisel juhul polegi midagi muud teha, kui hakata olemasolevaid plekke taastama. Alguses suht karm töö, kui eesmärk ei ole viimistluse faasis pahtlist auto ehitada. Reaalselt on töötundides (ja rahas) vahe kordades, kui valida lihtsalt endale ägeda auto ehitamise asemel restaureerimise tee. Muidugi ka tulemus on erinev ja selle väärtus samuti.
Ma arvan, et nende veidike vanemate corollade puhul on üle maailma neid veits parema kliimaga regioonides piisavalt säilinud ja ehitatud, et natuke kaevates leiaks nii plastikust tiivad/bodykitid kui ka originaalseid kerepaneele ja muid vidinaid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 24.11.2015 17:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2014 10:27
Postitusi: 208
Samuti huvi, kust võiks 4age mootorit otsida. Ebay läbi vaadatud, kuid ehk kuskil lähemal ka olemas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 24.11.2015 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Montrey11 kirjutas:
Samuti huvi, kust võiks 4age mootorit otsida. Ebay läbi vaadatud, kuid ehk kuskil lähemal ka olemas :)


Lihtsam leida ja ka parem mootor on 3S-GE (gen. 5). See käib rohkem pöördesse ja tekitab vabalthingavana ka piisavalt jõudu (kergele autole).


In 1998, the fifth version of the 3S-GE was released, found only in the Japanese-delivered Altezza RS200.
The MT version that came equipped with the J160 6-speed manual transmission featured larger diameter titanium intake valves measuring 35mm, larger exhaust valves measuring 29.5mm also made from titanium, a larger 33mm bucket and a compression ratio of 11.5:1. It made 210 PS (154 kW; 207 hp) at 7,600 rpm and 22.0 kg·m (216 N·m) at 6,400 rpm

Üks turbotatud Plug-n-play on Eestis naljahinnaga ka pakkuda

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 24.11.2015 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2014 10:27
Postitusi: 208
Väga hea info :) hinnaklass väga ei erine ka. Seega sobib isegi :) antud mootorit 2k+ eur eest siiski ei osta :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Gt Corolla 1980 Hardtop Coupe
PostitusPostitatud: 25.11.2015 10:57 

Liitunud: 11.07.2012 19:56
Postitusi: 153
koos transpordiga nt ebayst alla 2000 ongi üsna lootusetu leida.

Odavamat mootorit tahad, siis pead vaatama millegi levinuma poole.
Eestis tähendab see üldiselt Nissani, bmw või opeli mootorit.

NT korraliku ca18deti nissanilt võib 500-700 eest juba kätte saada, aga peab vaatama, et saaled ja vänt korralikud oleks, kuna paljudel on need kehva hoolduse tõttu viga saanud.

Bemmilt m43b18 103kw , kui väga hulluks minna, siis v8 mida mina kaalusin oma silviale, aga jäi tagasilla ülekande tõttu tegemata.

opelilt c20xe 110kw. saab paarisaja euro eest kätte.

Margitruu mootor oleks kindlasti parem, aga kui originaaliks ei taasta on need mootorid palju odavamad ja parem saadavusega ka varuosade poolelt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7