Tere
Pilt, mis teemaalgataja siia postitas, on õige, meie poolt tehtud ja meie poolt kliendile peale rendiperioodi lõppu edastatud.
Päriselus auto peale vaadates karjuvad need kriimud natukene rohkem silma kui pildipeal, kuid tõesti, oleme nõus, et tegu on tobedalt väikese vigastusega ja seetõttu vähendasime omaalgatuslikult kliendi omavastutuse 400 eurolt 190 eurole.
Seda teemat lugedes avaldati arvamust, et need kriimud on kohati märkamatud ja kergesti välja poleeritavad. Kahjuks nii see ei ole.
Tegu on kahe umbes 4-5cm tugeva värvi läbistava kriipsuga ja ühe 3-4cm enamuses poleerides eemaldatava kriipsuga.
Meil ei oleks ka selle vastu midagi, kui viime auto mõnda VW volitatud töökotta, kes antud vigastuse likvideerib ja klient arveldaks ise otse töökojaga.
Kindlasti me ei tegele klientidele millegi "pähe määrimisega" ja sellega raha teenimisega.
Kahjuks on nii, et meie vara on kahjustatud ja meie peame hiljem selle omadest vahenditest korda tegema.
See ei ole jätkusuutlik äri, kui rendime kliendile ilma vigastusteta sõiduki ja klient tagastab meile sõiduki vigastusega, mille likvideerimise maksumus ületab tema poolt tasutud rendimaksumust.
Me lähtume sõidukite vigastuste kvalifitseerimisel AMTEL-i poolt välja töötatud sõidukite loomuliku ja ebaloomuliku kulumise juhendist (
http://www.amtel.ee/sites/default/files ... lumine.pdf ).
Kui tegu oleks poleerimise teel eemaldatava kriimustusega, siis kindlasti me seda ka ei noriks.
Kui tegu oleks poleerides kasvõi pea märkamatuks muutuva kriimustusega, ka siis me seda ei noriks.
Me loeme loomulikuks kulumiseks pisikesi kivitäkkeid, ilma värvikahjustuseta parklatäkkeid ja pindmisi kriime, mis ei läbista värvikihti.
Siin teemas tõstatus ka tankimise teema, kus toodi negatiivsel toonil esile meie renditingimustes olev punkt, mille järgi küsime tankimata sõiduki tagastamisel tankimistasu ja keegi teadis, et meil on oma tankla ja teenime sellega meeletuid kasumeid.
Oma tanklat meil ei ole. Kütuse jaemüügiga tegelemine on Eestis reguleeritud seadustega ja selle jaoks on vaja vastavaid lube ning ka vastavad nõuded täita.
Meie ei tegele kütuse müügiga. 1autorent tegeleb sõidukite rentimisega.
Iga tankimata auto tagastamine tekitab meile täiendavat ajakulu ja kui neid inimesi, kes ei soovi autot tankida, on palju, siis ka olulist rahalist kulu, kuna sellisel juhul peaksime leidma inimese, kes käib päev otsa tanklas autosi tankimas ja ega ka tema seda aitähi eest ei teeks, vaid tahab palka saada.
Paratamatult mugavus maksab ja kui meile tagastatakse tankimata sõiduk, siis oleme alati klienti ka teavitanud rakenduvast tankimistasust, näidanud suuna lähimasse tanklasse (600-700m meie kontorist) ja teinud ettepaneku siiski sõiduk ise täis tankida.
Kui klient ei soovi sõidukit tankida ja soovib kütuse maksumusele lisaks tasuda ka 15 eurot tankimistasu, siis on see tema valik ja selles ei saa kuidagi meid süüdistada.
1autorent