Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Järelkäru iseehitus, streetlegal
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=159333
1. leht 1-st

Autor:  WerZiger [ 29.04.2016 20:55 ]
Teema pealkiri:  Järelkäru iseehitus, streetlegal

Tere!
Ehitan projektikorras vaz 21063e ja on tahtmine talle teisest ladast järelkäru ehitada.
Midagi analoogset:
http://www.google.ee/search?q=lada+trailer&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7iJegsrTMAhWCDSwKHd0cDJwQ_AUIBygB&biw=800&bih=500#imgrc=gx_bsd1U50ZjvM%3A
Küsimus on aga selles kas on üldse mõtet minna ARKi sellise idee/mõttega?. Kui kellelgi nendega kokkupuuteid olnud või oskavad näiteid tuua, oleks tore kui sellest teada annaksid :)

Autor:  Andres003 [ 29.04.2016 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

Siit saad ehk mingit aimu, tehtud selline asi ka Eestis.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... +k%C3%A4ru

Autor:  Token [ 29.04.2016 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

E36 jaoks üks kütt ehitas samalaadse viguri. Siin teemad info olemas:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... &start=240

Edit: juba jõuti viidata

Autor:  WerZiger [ 01.05.2016 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

Tänud viite eest, nüüd vähe targem :)

Autor:  MeelisV [ 01.05.2016 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

lühidalt:
tuled E
veopea E
taga kolmnurk helkurid
max pikkus 12m
maks kõrgus 4m
maks laius 2,5m või oli see 2,55
tulede asetusel on omad reeglid kõrguse suhtes maast ja kaugus välis servast - kasutades auto tagumikku siis pole see küsimus
kerghaagis täismassiga kuni 750 kg s.t. ilma piduriteta
ise määrad tühimassi ja kandevõime :D
kui mass suureks läheb ja kandevõimuks palju alles ei jää lisad pidurid ja määrad omale sobiva täismassi kui on vaid B kat või kood 96 load.

head ehitamist - fantaasia on vaba

minu esimene 2006 a.
Pilt

ja nüüd sama asi

Pilt

Autor:  MeelisV [ 01.05.2016 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

hetkel ei leia paremat pilti aga slovakias nägin haagist fiat 126 taga mis oli tehtud mitte tagumisest otsast aga esimesest
tegelikult oli kastutatud esitiibasid ja kahte esipõlle/võret ja kapotti ning tehtud haagis nendest

Pilt

Autor:  Tõnis_S [ 03.05.2016 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

Üks asi millega võiks arvestada on kaal, see eelnevalt mainitud bemmi käru on 380kg ja kui kasutada vaz'i puhul sarnastelt silda ja põhja, siis jääb ka selle tühikaal sinna 300kg kanti, aga 21063 tohibki ainult 300kg (allikas auto24) registrimassiga piduriteta käru vedada.

Autor:  Martpoiss [ 08.05.2016 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

Kõige murevabam on muretseda endale Zubrjonok ja sellele vormistada ümberehitus. Kerghaagise ümberehituseks võtad ARK-ist loa mis maksab 25 eur, vist ei küsita isegi jooniseid ega midagi. Ümberehituse käigus võid ümber ehitada kere, raami, silla, haakeseadme jne :D alles peab jääma raaminumber. Mul endal ka plaan varsti üks projekt käruga ette võtta ja vormistan samamoodi kerghaagise ümberehitusena.

Loe seda teemat ka: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51854

Autor:  unekaru [ 19.05.2016 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Järelkäru iseehitus, streetlegal

Zubrjonok maksab ise juba 150-200 euri + siis ümber regamine ja hiljem vaja uuele kärule see koht ka külge saada, kus on tüübikinnituse? number.
Mõistlikum minuarust ikka, paned kohe õige haakeseadme ja tuled (E tähisega peavad lihtsalt olema), nõutava mustrijäägiga rehvid ja kõik.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/