Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 17:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 10:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2010 14:16
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Lihtsalt väikeseks hoiatuseks ja mõtteaineks kaasfoorumlastele. Antud hetkel on teema omaniku ning ülevaatuspunkti jaoks saanud mõlemaid osapooli rahuldava tulemuse ning vähemalt mina isiklikult põhjusi rohkem pretensioone esitada ei näe.

Sai eelmisel nädalal mindud värskelt üle käidud tehnikaga rauaga OÜ Everfeld omanduses olevasse ülevaatuspunkti, aadressil Ringtee 75b, Tartu. Oleme oma klubiga juba paar aastat nende teenust kasutanud täiesti probleemivabalt, suhtumine on olnud väga hea, pisiasjade pärast liigselt ei noritud, pigem viidati, et mõni asi nõuab lähemal ajal tähelepanu, samas kontrolliti ka kõik seadusest tulenevad asjad korrektselt üle. Eks aitas kaasa kindlasti ka see, et autod siiski hoolt ja armastust vist keskmisest enam näevad.

Eelmisel nädalal siis ühe tütarlapse autoga ülevaatusele minnes kõik alguses sujus ilusti - heitgaasitesti ajal lubati veidi liiga kõrged tühikäigupöörded ise alla keerata, reguleeriti esituled paika ja siis sõitis vanemapoolsest meesterahvast "spetsialist" piduristendi. Kõigepealt tundus tal olevat tõsiseid probleeme auto gabariitide tunnetamisega, tagapidurid ei saagi korrektselt toimida, kui auto rullide vahel paikneb nii, et üks tagratas vastu betooni küljel nühib. Peale selle, kui ta oli viie minuti pärast sellest aru saanud ning mõningate ebaõnnestunud tagurdamiskatsete järel auto uuesti rullidele suutis ajada, tekkis järgmine probleem - autot ei saa neutraalile lülitada. Kui härra oli veel umbes kümme minutit rullide vahel pusinud, siis käis korraga pauk ja kanal oli jahutusvedelikku täis. Selle mauramise peale oli suudetud auto korralikult keema lasta! Ilmselt defektne radiaatorikork (värskelt vahetatud kusjuures) aga ei lasnud rõhku maha ja nii siis radiaator kärje vanni küljest lahti lõigi. Küsimuse peale, et kas härra ülevaataja ka vahepeal temperatuurikella vaatas ning midagi kummalist seal tähele ei pannud ja et me ootame nüüd nendepoolseid ettepanekuid, kuidas ebameeldiv situatsioon lahendada, vastas kodanik koheselt ebameeldival toonil ähvardusega kohe homme ARK tehnoosakonda pöörduda, kui me sealt autot nüüd kohe ära ei korista. Et tema ei teinud midagi valesti ja tal pole kohustust üldse jälgida, kas auto ikka normaalselt toimib ning enda vabanduseks käigu valimise saaga juures tõi, et ta "ikka korduvalt pani näidiku järgi auto neutraalile ja näed käik jäi sisse". Come on, 38 aastat vanal, roolilt käivate käikudega autol vaatab eeldatavasti mitte kõige tehnikakaugem inimene näidikut, mis ilmselt uuest peastki pole täpselt näidanud??!

Tehnoosakonnaga ähvardamise peale küsisime siis, et milline on sinna pöördumise põhjus, algselt viidati illegaalsetele ümberehitustele, küsimuse peale, et palun täpsustatagu, jõudis jutt lõpuks selleni, et kui isegi midagi ümber ehitatud pole, siis müra tuleks ikka üle mõõta. Küsimuse peale, et näidatagu palun mulle kohta, kus on seaduse järgi antud käideldises võimalik müra korrektselt mõõta, väitis kodanik, et kasvõi siinsamas kanalil. Palusin tal viisakalt enne endale kehtivad tehnonõuded selgeks teha, peale paari vihjet korrektse mõõtmismetoodika koha pealt, jäi taat üsna vaikseks ja nohises, et kirjutame siis mõlemad nüüd seletuskirjad juhtunu kohta ning las siis punkti omanik otsustab, mis saab. Peale seletuskirjade koostamist saime ka omaniku numbri, kes telefonis lubas lahkelt järgmine päev mõlemad osapooled ära kuulata ning vaadata,mis teha annab.

Tänaseks on asi siis jõudnud nii kaugele, et peale mõlema poole avaldustega tutvumist leidis ka ülevaatuspunkti omanik, et tema eksimust spetsialisti töös ei näe ning igasugustest tekkinud kulude kompenseerimisest keeldub. Väidetavalt olla konsulteeritud Maanteeametiga ning koos leiti, et probleemi ju pole. Viidati mootori ebapiisavale jahutusele, mis osalt ka tõele vastab ning millega tegelikult oli plaan järgmise asjana kohe ka tegeleda, kuid kuna omanikul oli tarvis hirmus kiiresti kohe sõitma saada, siis sai eeldatud, et niipaljukest piinamist, kui ülevaatusel käimiseks vaja on, elab see ilusti üle ja ilmselt oleks ka elanud, kui piduristendis sajandit poleks kulunud. Ennegi ummikus keema kippuva tehnikaga ju ülevaatusel probleemideta käidud ning eelnevalt oli ka konkreetne auto 10-15 minutit koha peal täiesti rahuldava, pisut kuumapoolse, kuid siiski täiesti OK töötemperatuuriga käinud. Selle koha pealt, et spetsialist ei suuda kogu ülevaatusprotsessi aja kelli jälgida ning automaatkastiga autot neutraalile korrektselt lülitada, kui selleks vajadus on, arvati, et nad peaksid mootori tööd jälgima justkui ainult heitgaasitesti ajal ning muu neid ei huvita. Lisaks kiideti veel, et tegelikult need, kes autot ehitavad, ei tea tuhkagi ning jutt, et sissesõitmata mootor ka veidi rohkem kuuma toodab, on jama sest "ma olen ise võistlusmootoreid ehitanud ning kohe peale kokku panemist stendi pannud ja ei juhtunud midagi, tõsi küll sundjahutusega". Kuna auto omanikuks naisterahvas, siis tundus ülevaatuspunkti omaniku või tema esindaja telefonikõne toonist pigem üleolevust ning lootust lollile selgeks teha, kuidas asjad tegelikult käivad, kui viisakat ning argumenteeritud, intelligentsele inimesele omast juttu.

Ei oskagi mingit seisukohta võtta, kahe otsaga asi, eks ole süüd natuke mõlemal osapoolel. Samas aga tundub, et järjekordselt on ülevaatuspunkt täiesti õige mees nagu muiste ning vastutust toimunu eest võtta ei taheta. Iseenesest enda maine säästmiseks poleks lõhki lastud radiaatori asendamine väga suur väljaminek. Eriti arvestades, et tegu on siiski inimestega, kes on ka korduvalt sama punkti seni väga head teenust kasutanud ning ilmselt sooviks seda ka edaspidi teha. Tundub, et kuna tehnoülevaatus on tehtud äriks ning reaalselt kedagi ei huvita, kas vastavat teenust pakkuvate asutuste ekspertidel ka reaalne tehniline haridus või elementaarnegi arusaam asjade toimimisest olemas on, seni, kuni litsentsi eest on obruk tasutud.

Ilmselt pole mõtet antud teemal nendega edasi kakelda, kuna kogu protsessimine ning ekspertiis võtaks meeletult aega ning ei aitaks kuidagi kiiremini autot teele saada. Lihtsalt väheke mõtlemisainet neile, kel plaanis pimesi "eksperte" usaldada ning väike hoiatus, et mõistlik oleks enne ülevaatusele minekut ka tõsiselt jahutussüsteemi ning muude elutähtsate süsteemide pädevust hinnata, hiljem vähem peavalu.

_________________
Ebaühtlane tühikäik pole tagajärg vaid hoopis eesmärk omaette!


Viimati muutis rnx, 25.08.2016 13:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 12:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2016 21:26
Postitusi: 102
Eks ikka enda süü :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 13:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Milles nemad süüdi on, et vigane radiaatorikork peal oli? Oleks ta jahutusvedeliku temperatuuri jälginud, siis oleks võib-olla ka öelnud, et ei ole tehniliselt korras, jahutusvedelik läheb keema.
Pidurivooli katki oleks läinud, kas siis oleks nõudnud ka nende poolset kompensatsiooni?

Kõige õigem oleks nõuda uut radiaatorit ettevõttelt, kes vigase korgi müüs ja selle kahju otseselt põhjustas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 13:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2015 16:06
Postitusi: 210
Uuri, kas ajakirjandust huvitab.

_________________
Totaalne randmetöö


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 13:16 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
ChinaTown kirjutas:
Uuri, kas ajakirjandust huvitab.


Ainus asi, mida tehnoülevaatuse töötajale ette heita, on suhtlemiskultuuritust. Ehk oleks pidanud auto juba varem tagasi saatma, kui autot neutraalile ei saa.
Kergest jahutusprobleemist on asi kaugel, kui auto tühikäigul keema läheb...

Egas nuttev tütarlaps õhtuses ummikus õhkulennanud mootoriga auto kõrval parem variant ole... :uhoh

Ma eelistan küll, et mu kaarik annab otsad kodus/ülevaatusel tuuritades kui mõnel hapuksmineval hetkel liikluses. :think

Aga võib muidugi ka nõuda ülevaatuspunktilt töötaja oskamatusele tuginedes täielikku hüvitust, kuna üks vähegi end tehnikainimeseks (ülevaatajana kedagi teist ette ei kujuta) pidav inime peaks suutma automaatkastilt neutraali ikka üles leida isegi juhul, kui indikaator nihkes on... Aga see on siis tsiviilvaidlus. Pole vist kuigi hea hinna-kvaliteedi suhtega, kuigi antud valdkonnas reegleid pingutava mõjuga kindlasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 14:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2010 14:16
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Kui nüüd väga aus olla, siis ei viitsi keegi antud teemal ülevaatuspunktiga rohkem vaielda ka. Postitus oli pigem hoiatuseks ning kogemuste jagamiseks. Omanikule piisaks lihtsalt sellestki, et ülevaatuspunkt oma viga tunnistaks ja vabandaks, uus ja oluliselt suurema soojamahtuvusega radiaator on omaniku poolt juba tellitud ning eriti ei hellita ka lootust, et seda keegi nõus kompenseerima on. Mootor õnneks on seitsmeliitrine seitsmekümnendatest pärit malmkärakas ning ilmselt jäi täiesti ellu.

Maanteeametist rääkides, siis suhtlesin ise ka sel teemal nende tehnoosakonnaga ning tahaks lausa kiita härra Ilvest, kes jättis telefonitsi väga asjatundliku ning professionaalse mulje. Kahjuks pidi ka tema tõdema, et ülevaatajate tehniline pädevus on allapoole igasugust arvestust ning reaalselt neil ka puudub selle üle kontroll. Samas nende ametlik seisukoht on, et avaldunud rikke puhul siiski on ülevaatuspunkt kohustatud koheselt ülevaatusprotsessi katkestama ning omanikku sellest informeerima ja antud juhul oleks pidanud selleks hetkeks olema mootori töötemperatuuri väljumine tootja poolt ette nähtud piiridest. Ehk nende sõnutsi ülevaataja PEAB kogu protsessi vältel jälgima võimaluste piires mootori ning teiste sõlmede normaalset tööd. Temperatuurinäidik oli täiesti töökorras ning näitas ka reaalselt termomeetriga võrreldes suhteliselt täpset kraadi, seega mittetöötavate näidikute taha pugeda pole spetsialistil ka mõtet (telefonikõnes viidati, et ju siis "kellad" ei töötanud üldse, kui juba neutraalasendit valesti näitas osuti - osuti on mehhaaniliselt trossiga ühendatud käiguhoovastikuga ning ei puutu reaalselt kuidagi ülejäänud näidikuploki korrasolekusse).

_________________
Ebaühtlane tühikäik pole tagajärg vaid hoopis eesmärk omaette!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 17:55 

Liitunud: 31.07.2005 12:23
Postitusi: 706
Asukoht: püha maa
Kogu see lugu jätab suht kehva maitse, ise romuga midagi lootma ja siis peale lahingut veel rusikatega vehkima, aga sellest ei tahtnud ma rääkida

rnx kirjutas:
Maanteeametist rääkides, siis suhtlesin ise ka sel teemal nende tehnoosakonnaga ning tahaks lausa kiita härra Ilvest, kes jättis telefonitsi väga asjatundliku ning professionaalse mulje. Kahjuks pidi ka tema tõdema, et ülevaatajate tehniline pädevus on allapoole igasugust arvestust ning reaalselt neil ka puudub selle üle kontroll.

Eino tore lugu küll, paistab, et üks käsi ei tea, mis teine teeb... http://www.mnt.ee/index.php?id=25552
Tsiteeri:
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuetele vastavuse kontrollija peab olema atesteeritud. Selleks tuleb läbida Maanteeameti korraldatud väljaõpe ja praktika ning sooritada eksamid.

_________________
"Õndsad on need, kellel on nälg ja janu õiguse järele, sest nemad saavad küllaga."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 18:09 

Liitunud: 05.02.2012 20:44
Postitusi: 444
Sellise jamade ära hoidmiseks passingi ise koguaeg ülevaataja kõrval. Vajadusel selgitan/annan näpunäiteid- käisin katkise akuga ülevaatusel (2103-ga), peale korduvat juhendamist kuidas mitte välja suretada suutis ta seda siiski 3 korda teha. Aga kuna härradel oli Lada nii südamelähedane siis olidki veel 2 töötajat juures kes autot tööle lükata aitasid. Suure imestusega registratuuritädi isegi küsis et kas see auto mida niimoodi käima lükati läbis ülevaatuse.

Ehk jutu point, miks sa kõrval ei olnud ja öelnud "See käigunäidik pole täpne ära seda vaata"-kogu jama oleks olemata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2004 14:39
Postitusi: 692
puhtalt enda viga, üv punktil küll selle katkise radikaga midagi pistmist pole. Auto oleks pidanud remondis olema üv punkti asemel.

_________________
google sakib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 23.08.2016 21:06 

Liitunud: 21.11.2013 23:44
Postitusi: 89
Mitmes foorumis veel seda muret kurdad?. Pigem üritad mustata seda tüv punkti, mitte hoiatada. Tee auto ennem korda kui tüv lähed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 24.08.2016 09:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2010 14:16
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Vastan siis ka siia teemasse sama jutuga, mida juba korra kirjutasin.


Teema oli mõeldud inimestele hoiatuseks ja mõtlemiseks, kui "tatipritsijad" oleks viitsinud algusest lõpuni selle rahulikult läbi lugeda, siis saaks aru, et teema ei olnudki ülevaataja süüdistamises - rikke tekkimise põhjus oli ka meile endile selge ning osaliselt enda lollus, osaliselt tootjapoolne praak. Ainsa asjana saame ette heita eksperdi hoolimatust ning tähelepanematust ja ka võib-olla veidi vähest tehnilist taipu. Pealegi eilses pikas jutus Maanteeametiga leiti ka seda, et siiski klient ei pruugi ja sisuliselt ei peagi teadma võimalikest sõiduki riketest ning nende ja ülevaatupunktide vahel tehtud lepingutes on siiski kogu vastutus autoga juhtuva eest sisuliselt sellel, kelle käes sõiduk hetkel on.

Antud ülevaatuspunktiga pole see mitte sugugi esimene kokkupuude ning ausalt öeldes ma olen päris mitu aastat enda isiklike autodega seal käinud, sest noored poisid, kes seal töötavad tunduvad olevat tehnikahuvilised ja alati on naeratanud, kui mõni ameeriklane sisse sõidab. Blazeri puhul võttis sildade kontroll päris omajagu aega, sest ülevaatajad imetlesid selle põllumajanduslikku veermikulahendust ja robustsust. Pidurite kontrolli juures tõmmati katki käsipiduri vabastamise tross, kuigi seda on paras piin vahetada, kiitsin ma ainult takka, et las olla, ju oligi vaja vahetada ning näitasin, kus on avariilink, mis piduri vabastab. Ka päris paljudel mu tuttavatel on nende teenuse koha pealt põhjus olla rahuloluks.

Küll aga olen ma eelnevalt aastate eest jagelenud konkreetse ülevaatajaga kusagil mujal teemal, kas täiesti legaalselt põlevad kollased ääretuled üle 20 aasta vanuse USA päritolu auto küljes on ohtlik viga või mitte ning minu mäletamist mööda päädis see üheskoos tehnonõuete lugemisega ning sellega, et mõlemad tunnistasime, et tuled siiski on täiesti legaalsed.

"Oleks" on alati tore väljend. Reaalselt oleks võinud tõesti ka hullemini minna ning kodanik keeva jahutusvedeliku endale kanalis krae vahele saada. Õnneks seda ei juhtunud ja kõik läks niigi hästi. Aga minu seisukoht ühtib endiselt Maanteeameti seisukohaga - ülevaatus tuleb koheselt katkestada, kui on oht inimese tervist või sõiduki tehnoseisukorda kahjustada ja elementaarne oleks lisaks seinal olevatele numbritele ka pilk armatuurlauale visata. Oleks auto lihtsalt keema läinud, see õigel hetkel avastatud ning meid ülevaatuseta tagasi saadetud, viisaka palvega auto korda teha ning tagasi tulla, siis ilmselt oleks need hoiatavad teemad siia ja paari teise foorumisse ka tekkimata jäänud. Oleks paar päeva hiljem võetud ülevaatuspunktist omanikuga veidi vähem üleoleval toonil ühendust ning vähemalt tunnistatud, et KA ülevaataja on inimene ja vahest eksib, oleks sama lugu. Selleks ajaks oli ka omanik rahunenud ning saanud aru, et pikka pidu poleks selle radiaatoriga nagunii olnud, küll aga solvas teda justnimelt see, kui üleolevalt teatati, et tegelikult keegi teine ei tea tuhkagi ja et konkreetne persoon, kes toru otsas oli, on "tegelenud võistlusmootorite ehitamisega". Lisaks on kummaline kuulda eksperdi suust, kes peaks kontrollima auto vastavust kehtivatele normidele soovitust see ümber ehitada, kuigi eelnevalt oleks justkui tema kolleeg viidanud sellele, et sellised ümberehitused on keelatud (mida nad ka reaalselt seaduse silmis on).

Ma ei pea ennast maailma kõige targemaks inimeseks, oh ei. Aga on asju, mis on alati mulle vastukarva olnud ning üks neist on see, kui keegi, kes töötab olulisel ametikohal teeb ennast tähtsaks ning arvab, et tema seisukoht on ainuõige. Ennast antud spetsialisti asemele asetades ma siiski suudaksin oma eksimust tunnistada, kui ma tõesti unustaksin näidikuid vaadata ning midagi sellist juhtuks. Ja ausalt öeldes oleksin ka nõus tekkinud kahjud silmagi pilgutamata omast taskust hüvitama, sest tegu oli siiski minu hoolimatusega. Ning mind teeks vägagi ettevaatlikuks see, kui punkti veereb sõiduk, mis on silmnähtavalt värskelt suures ulatuses remonditud ja mitte just kõige igapäevasemalt kohatav. Seda enam juba puhtalt ajaloolise tehnika säästmise huvides ma oleksin sellega topelt ettevaatlik. Aga... ma olen ka entusiast, igasugune tehnika on mulle hobi, mis aitab lõõgastuda ning ma hindan asju, mis sündisid enne kui mina. Ma ei pretendeeri selle arvamusega absoluutsele tõele ning leian, et üks fundamentaalsetest inimõigustest on õigus ka oma arvamusele. Ja just seda ma hetkel olen ka avaldanud.

_________________
Ebaühtlane tühikäik pole tagajärg vaid hoopis eesmärk omaette!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 24.08.2016 10:13 

Liitunud: 10.05.2008 12:06
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Päris huvitav teema, kellegi vana pang läheb laiali siis vaja foorumis hädaldama kukkuda. Ja veel sedaenam et kellegi teise mitte endaoma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 24.08.2016 10:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
ma ütlen ausalt, et ma ei saa siin ja mujalgi sarnastes teemades sõnavõtjatest aru. Jääb mulje, nagu oleks tegu käpardite, jobude, oskamatute ning lihtsalt lollide ringkaitsega. Peamine suhtumine on alati, et kui lähed ja võtad teenuse, mille tingimused on selgelt määratletud, ning teenusepakkuja teeb poole lubatud tööst ja lõhub sul midagi ära, siis kui pärast julged midagi kritiseerida, oled ise jobu. Kas tõesti olete ise needsamad jobud, kes ei saa mitte midagi kasvõi rahuldaval tasemel tehtud, et kogu aeg peab kõiki käpardeid kaitsma? Kui ma lasen keretöid teha, siis ma tahan, et mu aknalülitid oleks pärast õigetpidi kokku pandud. Kui ma lähen TÜV-le, siis ma tahan, et mu auto korraolekut hinnatakse, mitte ei hakata masinat lõhkuma. Lisaks, miks töötab TÜV punktis "spetsialist", kes ei tea, et 99% automaatkaste käivad PRND. Ehk kui sul seier armatuurlauas näitab aiateibaid, siis nõksutad järgmisse asendisse, kuni saavutad soovitud liikumissuuna. Kui tõesti hakkama ei saa, siis küsid. Lisaks, miks on vaja ühtegi sõidukit TÜV punktis keemiseni piinata? Heitgaase mõõdetakse tühikäigul ja ettenähtud pöörete peal, kokku minutike, mille võiks isegi jahutuseta mootor üle elada.

Mina olen kahe käega selle poolt, et kõikvõimalikud teeninduskultuurist tulenevad prohmakad tuleks alati suure kella külge panna ning vastavale inimesele tuleks teostada võimalikult suur noomitus. Enne ei saa siin maailm teenindus- ja töökultuur siin korda, kui inimesed õpivad nõudma seda, mille eest nad maksnud on. Kapitalism on meil juba 25 aastat kestnud, inimesed võiksid aru saada, et mõnikord tulebki teenusepakkuja maa peale tagasi tuua, et ta ei ole ainus siin maailmas, kellel on sellest tulenevalt luba enda tööd halvasti teha ja kliendisse üleolevalt suhtuda.

Jah, mõtekas oleks sellised probleemid enne TÜV minekule või liiklusse asumist korda teha. Aga ei ole õige, et TÜV punktis töötavad isikud, kellele auto tegelik seisukord korda ei lähe, kes süüdimatult teiste vara lõhuvad, kuna temperatuuriseieri vaatamine või loogiliselt mõtlemine ei kuulu tööülesannete hulka.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 24.08.2016 11:24 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1632
aastaid tagasi käisin bemmiga üv-l, piduristendis pressis uljalt pedaali vist. igatahes kui üv käes oli, minema sõites avastasin auto alt suure loigu ja pidurid hakkasid tööd lõpetama :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
PostitusPostitatud: 24.08.2016 11:43 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
varikasutaja kirjutas:
aastaid tagasi käisin bemmiga üv-l, piduristendis pressis uljalt pedaali vist. igatahes kui üv käes oli, minema sõites avastasin auto alt suure loigu ja pidurid hakkasid tööd lõpetama :D



Sellist asja ei ole olemas, et pressis liiga uljalt pedaali. Täna õnne, et sul liikluses nõrgim lüli välja ei tule.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7