Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=160995
2. leht 3-st

Autor:  H.m.m [ 24.08.2016 12:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Kui näitu välja ei anna siis mida ta tegema peaks ? Vähem vajutama?

Autor:  varikasutaja [ 24.08.2016 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

jah,
suvaline käsn oli ärge muretsege, nüüdseks ilmselt pressi all juba.

Autor:  roland525 [ 24.08.2016 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Aastaid tagasi vajutati ka minu E30-l piduristendis tagumine piduritoru puruks. Polnud mõtteski kedagi süüdistama hakata, asi oli lihtsalt väsinud piduritorustikus.
Ja see keemaminemise teema - no korras auto ei lähe kuidagi ülevaatusel tuuritades keema, seljuhul ummikutes palava ilmaga kõik autod suitseksid kapott lahti.
Mõttetute asjade kallal vingutakse ikka teinekord.

Autor:  Martin.V [ 24.08.2016 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Minuarust hoiatab teemaalgataja ikkagi mingi saani eest, mis võib igakell keema minna ja juht ei tea mis käik sees on või võib olla...

:D

Autor:  BigHoss [ 24.08.2016 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Martin.V kirjutas:
Minuarust hoiatab teemaalgataja ikkagi mingi saani eest, mis võib igakell keema minna ja juht ei tea mis käik sees on või võib olla...

:D

Ma sain ka nii aru :D

Aga jah, räägi mis ime ameeriklane see on siis? Blazerid ja muu sitt on lihtsalt lambi usaraud mis kedagi ei koti. Oleks siis mingi haruldane asi.

Autor:  rnx [ 24.08.2016 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Tegu oli 1970te teise poole Ford Rancheroga, millel haruldane ning mitte just odavaimate osadega 429 kuuptolli (7.0 liitrit) bigblock kapoti all. Nii, et tegu pole just suvalise kräpiga, nagu mingi ilmselt mitte väga oma nina eest kaugemale nägev kodanik siin haukus.

Mootor oli värskelt kapremonditud ning käinud koha peal tsingilisandiga õliga 20 minutit 2500-l pöördel selleks, et nukkvõll sisse töötada (inisejad võivad googeldada, mida tähendab liugtõukuritega nukkvõlli sisse töötamine), selle aja jooksul käis talutavalt kuumalt. Peale selle käinud korduvalt koha peal vabas õhus tühikäigul ning ka saanud sadakond kilomeetrit sõitu. Radiaator oli vahetult enne mootori remonti vahetatud, originaalradiaatori 1:1 asendus ning kork oli uus ja ilmselgelt defektne, kui selline asi juhtuda sai.

Nendele, kes hakkavad seletama midagi sellest, et äsja kokku pandud mootor ei tooda rohkem kuuma, kui sissesõidetu, võin öelda, et oma Firebirdi mootorit tehes täheldasin esimesel hooajal oluliselt suuremat soojaeraldust, kui hiljem, paar korda õnnestus auto ummikus kergelt mulksuma saada. Aasta hiljem, no problemo, mootor oli ennast sisse töötanud ning üleliigse hõõrdumisega seotud probleemid kadunud. Ilmselt aitas oluliselt kaasa ka täissünteetiline mootoriõli, mille peale sissesõitu mineraali asemel mootorisse kallasin. Füüsika on füüsika ning kui tahta ehitada kestvat asja, siis on paraku ka sissesõit veidi piinarikkam - võistlusmootorid, millel ressurssi lõputult olema ei pea ning mille puhul on tähtis, et asi kohe piinamist kannataks, ehitatakse ka vastavalt lobedamad.

Autor:  Harri- [ 24.08.2016 15:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

tee korda ja mine eluga edasi.

Autor:  BigHoss [ 24.08.2016 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

rnx kirjutas:
Tegu oli 1970te teise poole Ford Rancheroga, millel haruldane ning mitte just odavaimate osadega 429 kuuptolli (7.0 liitrit) bigblock kapoti all. Nii, et tegu pole just suvalise kräpiga, nagu mingi ilmselt mitte väga oma nina eest kaugemale nägev kodanik siin haukus.



Sa rääkisid mingist blazerist või kurat teab millest, kirjutad enda a4 lõpukirjandeid siin ja ei suuda vahepeal isegi autot mainida :kill

Autor:  delta [ 24.08.2016 15:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Kui kellelgi teisel oleks pommikindel tdi ntx kotti lastud heitgaasitesti tehes, tuleks ka ilmselt siia kurtma. Mis siis et oma viga et hammasrihm vahetamata jne.

Edaspidi igasugu sarnaste projektiautode puhul kasulik ülevaatajale mainida, kui midagi sellist on nagu auto.kasti näidikuga oli. Ülevaatuspunktid on eraettevõtted, kelle palgal on väga erinevaid töötajaid. Koolituse on ehk läbinud aga kogemusi vanemate ja mõnest eurojapsist teistsuguste autodega, seda on neilt palju eeldada.
Kui vaadata kes siin foorumis teemade all ja chatis sõna võtavad enim, siis paljud ise igasugu mehaanikud, autoärikad, varuosamüüjad jms asjapulgad, pluss viimasel viiel aastal ka kindel arv trollijaid kes igal võimalusel plõksivad.
Ja asjalike kasutajate kõrval ka neid tavotiööbikuid, kelle enda harjumuste hulgas on vist normaalne, et kui keretöös uks lahti võetakse ja kokku pannes lüliti toimib vastupidi algupärasele funktsioonile, siis on klient ise loll ja mõnitamist väärt et kohe ei kontrollinud ja edasi on tema asi tõestada et see lüliti juba alguses teistpidi polnud, umbes nii.

Autor:  varikasutaja [ 24.08.2016 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Pilt

Autor:  rnx [ 24.08.2016 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

BigHoss kirjutas:
rnx kirjutas:
Tegu oli 1970te teise poole Ford Rancheroga, millel haruldane ning mitte just odavaimate osadega 429 kuuptolli (7.0 liitrit) bigblock kapoti all. Nii, et tegu pole just suvalise kräpiga, nagu mingi ilmselt mitte väga oma nina eest kaugemale nägev kodanik siin haukus.



Sa rääkisid mingist blazerist või kurat teab millest, kirjutad enda a4 lõpukirjandeid siin ja ei suuda vahepeal isegi autot mainida :kill


Ma kirjutasin sellest, et oma isikliku Chevy Blazeriga olen seal ülevaatusel käinud ning kohanud vägagi head suhtumist teise spetsialisti poolt. Ole hea ja toredate värviliste emotikonide pritsimise asemel õpi elementaarsel tasemel kodumaal räägitav keel selgeks. Sinu või kellegi teise arvamus ühest või teisest autost kahjuks ei huvita mind ka grammivõrdki, nii, et las nüüd ülejäänud lõukoerte kari lõbustab end siin ilkudes, ongi huvitav kohvi kõrvale lugeda :)

Autor:  BigHoss [ 24.08.2016 15:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

rnx kirjutas:
BigHoss kirjutas:
rnx kirjutas:
Tegu oli 1970te teise poole Ford Rancheroga, millel haruldane ning mitte just odavaimate osadega 429 kuuptolli (7.0 liitrit) bigblock kapoti all. Nii, et tegu pole just suvalise kräpiga, nagu mingi ilmselt mitte väga oma nina eest kaugemale nägev kodanik siin haukus.



Sa rääkisid mingist blazerist või kurat teab millest, kirjutad enda a4 lõpukirjandeid siin ja ei suuda vahepeal isegi autot mainida :kill


Ma kirjutasin sellest, et oma isikliku Chevy Blazeriga olen seal ülevaatusel käinud ning kohanud vägagi head suhtumist teise spetsialisti poolt. Ole hea ja toredate värviliste emotikonide pritsimise asemel õpi elementaarsel tasemel kodumaal räägitav keel selgeks. Sinu või kellegi teise arvamus ühest või teisest autost kahjuks ei huvita mind ka grammivõrdki, nii, et las nüüd ülejäänud lõukoerte kari lõbustab end siin ilkudes, ongi huvitav kohvi kõrvale lugeda :)


Mis sa nüüd süüdistad mind, et sa oma roimaga läbi ei saanud?

Autor:  rnx [ 24.08.2016 16:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Noh, kui sulle meeldib autosid "roimadeks" nimetada, siis võiksid saladuse avaldada, milliste "roimadega" sa ise kulged, et nii julgelt seda terminit kasutad :) Puht minu isiklik uudishimu.

Ja palun viita siis ka juba sellele kohale, kus ma konkreetselt süüdistasin sind "roimaga mitte läbi saamises" :)

Autor:  p2evavaras [ 24.08.2016 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Korras piduritoru ju ei lähe puruks. Enamasti on see ikka viimse piirini läbi mädanenud, kui stendis lõplikult saba andis. Hea veel, et see liikluses ei juhtunud.

Kui heitgaase mõõtes lendas paisupaagi kork orbiidile ja radikas mööda üv punkti laiali, täna allahit, et see sul 50km kaugusel kodust ei juhtunud. Siis oleksid pidanud puksiirimehele maksma... Ja sul ju radikas värskelt vahetatud. Võta nüüd see kaenlasse ja pane varuosapoes kenasti letile. Sul on õigus garantiiga uus saada. Kõrvalt poest ostad uue korgi ja saad uuesti proovida. Kui hästi läheb siis järgmise üv punkti põrand jääb kuivaks ja lüüakse tempel sisse.


Autosid on ennegi üv-l katki läinud ja läheb ka edaspidi. Need jupid mis viimase piiri peal on lihtsalt peavad mingi hetk alla andma. See, et tegelane mootori tempi ei vaadanud on kivi küll tema kapsaaeda. Loodetavasti on edaspidi selle võrra targem...

Autor:  donotbeafraid [ 24.08.2016 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõtteainet tehnoülevaatuse koha pealt

Huvitav, kuidas see asi oleks siis lõppenud, kui radikas oleks õhku lennanud sellel hetkel, kui ülevaataja auto all oleks olnud ja kogu jahutsuvedeliku endale näkku saanud.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/