Kondents tekibki sellel momendil kui kuum õhk jahtub - seega kompressori ja paagi vahelise toru vahele vee eraldi paigaldamine on suhteliselt kehv lahendus.
Paagi sisesest kondentsist ei saa tegelikult kunagi lahti, isegi kui köetavas ruumis oled. Kokkusurutaval õhul on ikkagi kastepunkt (oleneb ümbritsevast õhuniiskusest) ja alati kuivatatakse õhku peale paaki. Vesi ju suletud süsteemsi kuhugile ära aurata ei saa.
Õhukuivatamise meetodid: (Väljavõte õppematerjalist)
Tsiteeri:
- õhukuivatamine jahutamise meetodil (vesi kondenseerub)
- õhukuivatamine adsorptsioonmeetodil (vesi imatakse ränioksiidi graanulitesse „geeli“, geelist hiljem vesi eemaldatakse kuumutades)
- õhukuivatamine absorptsioon meetodil (õhk liigub läbi kuivaine, mida tuleb vahetada iga natukese aja tagant)
Lihtne meetod ilmselt on enamvähem kuiva õhu saamiseks kasutada veoauto õhupadrunit. Seal sees on kuivaine:
https://aeromotors.ee/kataloog/volvo/fl ... 672;s13271