Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2024 03:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 22.10.2009 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Umx kirjutas:
Kule, Part. Ma täna läksin kohe spetsiaalselt Selveris ajakirjade riiuli juurde ja otsisin jällegi selle Tehnikamaailma rehvitesti üles. Seal olid pidurdamiste ja möödumiskatsete kohe kindlalt olemas mõõdetud tulemused. Koondtabelis olid need loomulikult punktideks teisendatud. Nii et mine jälle poodi sirvima, saad oma küsimustele vastuse.


Kle, mida sa ajad, sa lugeda ei oska või? Ma ju ütlesin et punktid olid, aga meetreid ei olnud toodud, aga mina tahan meetreid näha ja kiirusi jne.

mehikemetsast kirjutas:
No must jää ja must jää. Muud ilmaolud esinevad ka talvel.


vaata, must jää on see kõige hullem, kõige libedam olu musta jääd sa ei näe ka, sellepärast seda tuleb karta. Muud tee ja ilmastikuolud on sulle silmaga nähtavad ja nendega saab hakkama üsna suvalise rehviga, haakuvus on piisav, sellepärast ma tähtsustan talvel vaid musta jää haakuvust, sest seal on haakuvust alati vähe.
Aga ma näen jah liikluses, et inimesed ei arvesta tihti musta jääga, kimavad siis, kui on musta jää oht, rekkad kah.

Ma ütlen veelkord, kui musta jääd ei oleks, siis ma sõidaksin talv läbi suvalise m+s rehviga, sest ma ei vajaks muud.
Lamellrehv on märja asfaldiga väga libe, ega ta kuiva asfaldiga ka kaotab kõvasti suverehvile, lamellrehv haakub nii kuival, märjal kui ka jäisel asfaldil kehvemini, kui naelrehv. Ise järgi testitud.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 22.10.2009 22:53 

Liitunud: 12.07.2006 19:00
Postitusi: 583
Soovitan toas ka ettevaatlik olla, iial ei tea kas on must jää maas või mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 22.10.2009 22:58 

Liitunud: 09.05.2006 22:09
Postitusi: 341
no kui sa part ainult nägemise järgi sõidad ja muud moodi ümbrust ei taju, siis on sinust esimese lumega suur võimalus lahti saada? :D

su lemmik, must jää tuleb ju esimese kohaltliikumisega tavaliselt välja või järsema gaasivajutusega

ja su väide et naelrehv on igal pool peale lume lamellist parem on ka tugevalt kahtlane ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 22.10.2009 23:56 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
part1 kirjutas:
Umx kirjutas:
Kule, Part. Ma täna läksin kohe spetsiaalselt Selveris ajakirjade riiuli juurde ja otsisin jällegi selle Tehnikamaailma rehvitesti üles. Seal olid pidurdamiste ja möödumiskatsete kohe kindlalt olemas mõõdetud tulemused. Koondtabelis olid need loomulikult punktideks teisendatud. Nii et mine jälle poodi sirvima, saad oma küsimustele vastuse.


Kle, mida sa ajad, sa lugeda ei oska või? Ma ju ütlesin et punktid olid, aga meetreid ei olnud toodud, aga mina tahan meetreid näha ja kiirusi jne.


Mine ja vaata natuke rohkem kui ainult viimast, kokkuvõtvat tabelit. Räägid ikka 10/2009 Tehnikamaailmast?

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 09:15 

Liitunud: 14.09.2006 09:31
Postitusi: 186
Asukoht: Gdansk, Poland
Miks liigitatakse protid samasse kategooriasse noname hiina plastmassrehvidega?
Enda isiklikele kogemustele tuginedes ütleks, et kvaliteetne prot on omadustelt vägagi lähedane nn. "premium" tootjate rehvidele.
Mina näiteks eelistan kasutatud "premium" rehvile ja tuntud tootjate "ämbermudelitele" korraliku kvaliteetset, 2-aastase garantiiga proti. Just tänu oma soodsale hinnale võin iga aasta tagant soetada uued rehvid.
Lihtne arvutus: ostes 205/55/R16 mõõdus Gislaved NF3 protid hinnaga 3600.- komplekt, saan need enne teist talve maha müüa 1000 - 1400.- hinnaga, pannes sellele iga aasta juurde kuni 2500.- , on mul iga talv kasutada uued rehvid.
Kahjuks ei ole maailmas tehtud palju teste, mis annaksid aimu sellest, milliseks muutuvad "premium" tootjate mudelite omadused näiteks aasta või kahe pärast.Meie lumevaesed ja kohati ekstreemsed talved soodustavad uute rehvide väga kiiret kulumist ja üldiselt ei ole mingi probleem korraliku läbisõidu juures kaotada aastaga 3-4 mm mustrist.
Protekteeritud rehvi korral on kõige tähtsam see, et toorikrehv ei oleks lootusetult vana (karkass ei oleks kahjustatud ega praguline).
Proti tänasest kvaliteedist annab aimu juba see, et selliseid rehve kasutatakse ka autospordis.
Mina valiksin Eesti tingimustesse hoopis sellise naastrehvi, mille mustri sügavus on suurem ning omadused on kõige paremad lörtsis ja lumeplögas (paks koristamata lumi, mis on segunenud soolaga) sest kiilasjääl on "premium" toodete vahed ikka suhteliselt väikesed.

_________________
Aitan eksklusiivsemate/rariteetsemate varuosade/jubinate hankimisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
infrenal kirjutas:
no kui sa part ainult nägemise järgi sõidad ja muud moodi ümbrust ei taju, siis on sinust esimese lumega suur võimalus lahti saada? :D

su lemmik, must jää tuleb ju esimese kohaltliikumisega tavaliselt välja või järsema gaasivajutusega

ja su väide et naelrehv on igal pool peale lume lamellist parem on ka tugevalt kahtlane ju.


Hea naelrehv, heast lamellist on jah parem igal pool, peale lume, võibolla mingis mudas on ka vahe, seda ma ei tea, ei harrasta maastikusõitu, aga see ei oma ka tähtsust.

Kas sul nii vähe ongi mustast jääst teadmisi? Kui sa tunned, et must jää on maas võib juba hilja olla, sellepärast tulebki talvel vastavalt sõita ja kasulik on kasutada ka õigeid rehve. Talvel ei tasu suviselt sõita, sest kui must jää üllatab, oled teelt läinud, suviste manöövrite abil.

Nimelt, on asi nii, et sõidad maanteel ühes kohas on tee soolamärg, vett lendab õues on +3 kraadi sooja(maapind on aga külmem miinuses näiteks), aga järsku on jää maas ühes kohas 200m ulatuses näiteks, selliseid olukordi küll kohatud, kus teeolud muutuvad, eriti metsavahel, aga alati ei oleks selleks metsavahet vaja.
Tean ühe endise töökaaslase näol konkreetset olukorda, kus ta sõitis tee oli soolamärg, ta usaldas seda hakkas ühest mööda minema, aga soolamärg tee sai otsa, hakkas must jää ja ta käis teelt välja ülekatuse, tagaveoline auto oli.

Üldiselt mustast jääst nii lihtsalt nagu sina, räägivad algajad juhid, kel on vähe kogemusi ja on lihtsalt vedanud musta jääga, kogenud juhid teavad igasugu hirmulugusid rääkida mustast jääst, kui ootamatult ja kiiresti see maha tekib, kõige üllatavamates oludes.

On olukordi, kus päike tuleb välja ja metsavahel läheb tee libedaks, mis enne ei olnud jääs, põhjus lihtne, metsavahele jäi miinus, aga kohas kus päike paistis, hakkas jää/lumi sulama ja tekkis veeaaur, mis liikus teepeale, kus see uuesti ära jäätus ja teele langes ja nii see must jää sinna tekkis, umbes nii.
Ühesõnaga päikese mõjul tekkis veearus, mis teele liikus ja seal ära jäätus, kuna teatavasti metsavahel jääb miinus kauemaks, kui mujal, mets hoiab temperatuuri.
Paraku on meil aga kuhjaga maanteelõike, mis läbivad metsavahesid.

Ka mul on olnud kunagi olukord, kus sõitsin mööda teed, oli märg tee, libedat polnud ööläbi oli +2 temperatuur olnud, sama ka hommikul. Siis keeran teise tee peale, kus ühel pool oli mets, teisel pool teed lage heinamaa ja seal oli maas väga libe jää, üsnagi paks kiht ja eelmise päeva õhtul seda seal veel ei olnud, kusjuures see jää oli isegi tähelepanelikult vaadates veidi nähtav, kuigi sõidupealt väga halvasti märgatav, aga must jää enamjaolt ei ole eriti nähtav sõidupealt.
Kui auto liigub näiteks kasvõi 70-ga on sul väga raske täpselt teed hinnata, seistes on see tunduvalt lihtsam, silma järgi pean silmas. Eks tunde järgi teeb tihti kindlaks, et libe on, aga siiski tuleb säilitda ka teatav ettevaatlikkus ja tavline sõidumaneer, tuleb arvestada, et must jää võib maas olla, sest tunde järgi võib tihti hilja olla jne.


Umx kirjutas:
part1 kirjutas:
Umx kirjutas:
Kule, Part. Ma täna läksin kohe spetsiaalselt Selveris ajakirjade riiuli juurde ja otsisin jällegi selle Tehnikamaailma rehvitesti üles. Seal olid pidurdamiste ja möödumiskatsete kohe kindlalt olemas mõõdetud tulemused. Koondtabelis olid need loomulikult punktideks teisendatud. Nii et mine jälle poodi sirvima, saad oma küsimustele vastuse.


Kle, mida sa ajad, sa lugeda ei oska või? Ma ju ütlesin et punktid olid, aga meetreid ei olnud toodud, aga mina tahan meetreid näha ja kiirusi jne.


Mine ja vaata natuke rohkem kui ainult viimast, kokkuvõtvat tabelit. Räägid ikka 10/2009 Tehnikamaailmast?


Kõige uuemast räägin, meetreid ega kiirusi polnud kuskil ära toodud, mingi üksik kiirus oli välja toodud, müra ja veeretakistuse hindamiseks, muud mitte, aga need asjad mind ei huvita, mind huvitab haakuvus jääl ja käitumine jääl.
Aga mis kiirusega läbiti kurve, milliseid kurve, mis kiiruselt pidurdati, kui pikad olid pidurdusmaad erirehvidel jne, sellist asja ei olnud, olid punktid.
Mäletan, et vanasti oli TM-is minu arust ka meetreid ära toodud, aga enam mitte, need testid on kõige paremad, mis toovad konkreetsed andmed välja.
Samuti sooviks teada, millised teeolud täpselt olid ja mis temperatuuridega jne, kuid seda infot napib seal.



reval kirjutas:
Miks liigitatakse protid samasse kategooriasse noname hiina plastmassrehvidega?
Enda isiklikele kogemustele tuginedes ütleks, et kvaliteetne prot on omadustelt vägagi lähedane nn. "premium" tootjate rehvidele.
Mina näiteks eelistan kasutatud "premium" rehvile ja tuntud tootjate "ämbermudelitele" korraliku kvaliteetset, 2-aastase garantiiga proti. Just tänu oma soodsale hinnale võin iga aasta tagant soetada uued rehvid.
Lihtne arvutus: ostes 205/55/R16 mõõdus Gislaved NF3 protid hinnaga 3600.- komplekt, saan need enne teist talve maha müüa 1000 - 1400.- hinnaga, pannes sellele iga aasta juurde kuni 2500.- , on mul iga talv kasutada uued rehvid.
Kahjuks ei ole maailmas tehtud palju teste, mis annaksid aimu sellest, milliseks muutuvad "premium" tootjate mudelite omadused näiteks aasta või kahe pärast.Meie lumevaesed ja kohati ekstreemsed talved soodustavad uute rehvide väga kiiret kulumist ja üldiselt ei ole mingi probleem korraliku läbisõidu juures kaotada aastaga 3-4 mm mustrist.
Protekteeritud rehvi korral on kõige tähtsam see, et toorikrehv ei oleks lootusetult vana (karkass ei oleks kahjustatud ega praguline).
Proti tänasest kvaliteedist annab aimu juba see, et selliseid rehve kasutatakse ka autospordis.
Mina valiksin Eesti tingimustesse hoopis sellise naastrehvi, mille mustri sügavus on suurem ning omadused on kõige paremad lörtsis ja lumeplögas (paks koristamata lumi, mis on segunenud soolaga) sest kiilasjääl on "premium" toodete vahed ikka suhteliselt väikesed.




Kusjuures, enamjaolt nõustun sinuga, ka mulle meeldivad protid sellepärast, et need on odavad, võin kasvõi iga aasta uued osta, kui vaja, aga tavaliselt saan 2a ikka ära protiga, ka rohkem, sõltub kui head haakuvust tahan ja kui palju sõidan ning kuidas sõidan.
Ning nagu eelpool mainisin, Vallai H2 protid on hea haakuvusega oma hinna kohta ja reaalsetes oludes täitsa piisava haakuvusega, isegi hea ütleksin mina.
Tõesti nad möirgavad sõites, aga selle teeb nende hind ja haakuvus tasa, kui autol on normaalne mürasummutus, siis see möirgamine ka ei häiri, sellega harjub, pealegi eks protte on erinevaid, mis ka kannatavad täitsa sõita.

Mina pean muidugi tähtsaimaks, talverehvi haakuvust jääl, sest muudes oludes on mulle suvalise m+s rehvi haakuvus täiesti piisav, et saaksin ohutult liigelda.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 11:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:02
Postitusi: 429
Asukoht: far away
part1 kirjutas:
infrenal kirjutas:
n

Ning nagu eelpool mainisin, Vallai H2 protid on hea haakuvusega oma hinna kohta ja reaalsetes oludes täitsa piisava haakuvusega, isegi hea ütleksin mina.




rehvide hinnad on ammu normaalseks muutunud, seega ei näe mõtet minigt proti saasta osta.

kasutatud rehvide kohta näide. Seni kui lund ja jääd veel pole läheb minu autole alla Hankook lamellid 2tk 235/45/R17 maksid 6eek 2tk nokiani rehvid 225/45/R17 100eek 2tk ja aasta vanad ja väga vähe kulunud, ja kui päris talv kätte jõuab siis läheb kitsamad 15* naastud (nokian ilt) alla. kes otsib see leiab. Vallai ja Masteri prote võib ainult kusagil parklas põletada. :)

_________________
56394180 www.motovanker.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 14:58 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Palun enne lampimist proti kohta ise neid proovida ja kasutada.Mina sain ka aastal 99 toodetud nokianid 100eek tükk, naeladki veel 90% ulatuses sees ja puha,aga mida pole,on pidamine.Spordieesmärgilgi all prott piik ja kruusakas.Kuigi hetkel tõesti soodukaid nii palju,et ei näe põhjust (tava)protti ostmiseks.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 16:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2004 15:46
Postitusi: 338
Asukoht: tartumaa
part1 kirjutas:
.
Lamellrehv on märja asfaldiga väga libe, ega ta kuiva asfaldiga ka kaotab kõvasti suverehvile, lamellrehv haakub nii kuival, märjal kui ka jäisel asfaldil kehvemini, kui naelrehv. Ise järgi testitud.

Siin on ikka ülim loogika viga.
Ilmselgelt oled sa kõige parem rehvieksper/part, et võid lõtva autoajakirjadele rehviteste teha. Võid oma musta jääd testida niipalju kui tahad.
Autospordis hea lamell protti suvel kruusarallidel kasutada. Odav ja nagunii ruttu kulub.

_________________
SQ see pole ikka mingi õige tümpsu värk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 19:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
MK kirjutas:
part1 kirjutas:
.
Lamellrehv on märja asfaldiga väga libe, ega ta kuiva asfaldiga ka kaotab kõvasti suverehvile, lamellrehv haakub nii kuival, märjal kui ka jäisel asfaldil kehvemini, kui naelrehv. Ise järgi testitud.

Siin on ikka ülim loogika viga.
Ilmselgelt oled sa kõige parem rehvieksper/part, et võid lõtva autoajakirjadele rehviteste teha. Võid oma musta jääd testida niipalju kui tahad.
Autospordis hea lamell protti suvel kruusarallidel kasutada. Odav ja nagunii ruttu kulub.


Kle, enne kui siin loogikast jahuma hakkad, õpi natuke rehvide kohta, veel parem proovi lamellrehviga märja teega pidurdada, saad aru, millest räägin.
Ühesõnaga lamellrehv ei ole naelrehvist kuskil parem, peale lume ja lörtsi, neis on ka vahe üliväike, kui vastas on korralik naelutatud lamell. Naelutatud lamellil on lamelli veidi vähem, kuna naelte jaoks on vaja kõvasid kohti, mis hoiaks naelu sees.
Asi ongi selles, et me võime ükskõik kui hea lamellrehvi teha, aga kui me paneme sellele üliheale lamellile naelad ka veel juurde, saame veel parema rehvi, just jääl, mis on kõige ohtlikum ja kõige häirivam teeolu üldse.
Ok paks lumi on ka kohati kehva, kuna suunab autot vastikult, aga lund sa näed, musta jääd ei näe, pealegi üleüldiselt on lume haakuvus ikka jää haakuvusest tunduvalt parem.

Ma olen rehvide kohta ikka nii mõndagi uurinud ja ise proovinud neid, tean millest räägin, kodutöö on mul tehtud.
Kuna lamellrehv peab asfaldiga kehvasti ja eriti märjaasfaldiga, siis sellepärast ma ei pooldagi aasta läbi näiteks lamelliga sõitmist, pluss see jama, et suvel ta kulub kiiremini ja lõpuks on selline tulemus, et sügisel on lamellrehv sellises seisus, et suvel saaks sõita, aga talvel on ohtlik juba, ning siis osta jälle uued ja vanad viska minema, kuna pole mõtet neid niipalju vahetada ka veljepeal, et suveks jälle vanad lamellid alla.
Rehvivahetus maksab ikka omajagu.
Mul on suverehvid ja naelad aga eraldi velgedel.
Ega naelutatud lamellid on ka märja teega libedada, aga neid kasutad ainult talvel ja nad ei ole ka kehvemad, kui lamell, pigem isegi praktika kipub näitama, et kuival ja märjal asfaldil on naelrehv lamellist tsipa parem, sama kipuvad ka testid rääkima.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 19:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2003 21:17
Postitusi: 190
Asukoht: Viimsi/Tallinn/Mähe
Kasutatud rehvi ostmisel tuleks lisaks jälgida ka rehvi tootmiskuupäeva.
Reegline ei soovitata kasutada rehve mis on üle 6 aasta vanad ning nende
hoiustamistingimused ei ole teada..

Väsinud rehvi märgid:

Pilt

Pilt


Kas keegi on kursis, kuidas proti tootmisel kasutatud rehvi karkassi kontrollitakse ja kas üldse ?

_________________
Ostan Eesti Panga meenemünte


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 19:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 08:26
Postitusi: 46
Asukoht: Tartu
kas see tootmiskuupäev on kuidagi standartiseeritult kirjas? otsisin seda oma vastostetud noname lamellidelt aga ei leidnud ja ei leidnud
ka goodyear eagle f1 suverehvilt mis mul eelmisest masinast alles olid.

part1 kirjutas:
Kuna lamellrehv peab asfaldiga kehvasti ja eriti märjaasfaldiga

praeguse jaheda ja vesise ilmaga ma ei saa küll midagi sellesosas ette heita. vanade rehvidega veojõukontroll ikka vilkus kui natuke
järsemalt vajutasid, siis nüüd ei ole veel märkanud seda.


Viimati muutis Nu, 23.10.2009 19:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 19:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Peaks olema 4-ja kohaline number, tihti sõna DOT järel, kaks esimest numbrit näitavad nädalat kaks viimast aastat.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 20:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Kuupäev on igatahes väga tähtis rehvil, sest iga aastaga kaotab rehv oma elastsust, isegi kui temaga ei sõida ja seega kaotab rehv oma pidamist.
Eriti katastroofiline on see talverehvil, kuna see peab olema pehmem.
Kui sõita näiteks vana kõvaks läinud talverehviga suvel, siis puhta asfaldi peal ja eriti märja asfaldi peal on see rehv väga väga libe, mul kogemused olemas, loomulikult lume ja jääga on ka igasugune pidamine kadunud, sellisel vanal talverehvil, kuigi muster ja naelad alles.

Kuid ma jah, ei osta kasutatud talverehve, suverehve veel kannatab osta nii.
Protirehvil on ikkagi muster uus ja ta peab talvel ka normaalselt, vastavalt oma mustrile, karkass seda pidamist nii ei mõjuta, kui ta just väga ujuma ei võta.
Eks proti oht ongi see, et kas karkass on vastupidav, aga seni on mul protid kõik kestnud, aga tean samas jah, et osad protid on lagunenud ära või siis on muster lahti tulnud, samas siiski harva ja samas tean ka uusi rehve, mis on ära lagunenud all, ka firmakaid ja üsna uuena on see juhtunud keset sõitu.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 23.10.2009 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2003 21:17
Postitusi: 190
Asukoht: Viimsi/Tallinn/Mähe
Nu kirjutas:
kas see tootmiskuupäev on kuidagi standartiseeritult kirjas? otsisin seda oma vastostetud noname lamellidelt aga ei leidnud ja ei leidnud
ka goodyear eagle f1 suverehvilt mis mul eelmisest masinast alles olid.


http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... ?techid=11


siin Reifendirekti jutt rehvide vanusest
http://ssl.delti.com/reifendirekt_co_ee ... kohta.html

_________________
Ostan Eesti Panga meenemünte


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7