MK kirjutas:
part1 kirjutas:
MK kirjutas:
part1 kirjutas:
Ma tean seda, et Vallai H2, mis on tehtud Nokian Hakkapelitta 2 järgi, on täitsa hea pidamisega, see on fakt, seda fakti aeg ei muuda.
Ostad uue protirehvi Vallai H2 ning pidamine on täitsa hea, kogu lugu.
Ega see, kui uued rehvid peale tulevad, mis on õige õige tsipake paremad, ei tee veel vanu rehve halvaks.
Ok kui nii siis nii, seega peaks siis need nii head rehvid kuskil rehvitestis osalema. Päris masendav kui need vallaid mingitele goodyearidele ära teeks. no ok kasvõi yokahomadele savadele jne. Umbes analoogne väide siis sinu poolt.
Et selline fakt siis sinu poolt ? Kui see vahe on tsipake.
Eks rehve on igasugused, aga mõtle natuke ise ka, saad ehk aru, mida öelda püüdsin, need rehvid on üldjoontes hea haakuvusega ja sellest piisab.
Ega uued rehvid, mis tulevad nad pole tavaliselt palju paremad, vaid on natuke paremad, alati ei olegi kõiges paremad.
Asi ongi selles, et põhiareng on juba tehtud, haakuvust pole kuskilt kuhjaga juurde võtta rehvidele, kui tõesti just tõsist läbimurret i ei toimu, aga seda nii tihti(siis iga aasta) ja väikese ajaga tavaliselt ei toimu.
Ohh jumal. Üldjoontes on tegeleikult lamell ka hea haakuvusega aga selle üldjoonega naela vastu ei saa.
Rehvi "väikeste" erinevustest arusaamiseks võid vaadata testidega kaasas tabeleid ehk hakkab ka sinule kunagi midagi kuskile kohale jõudma.
Sa puristad mulle mingit jama, nagu mingi vene traktorist kes on ostnud 3 paari mastereid ja kiidab neid taevani.
Uus rehv on uus, kõik on samarasked ja samasuguste karkassidega.
Prott on erinevate firmade karkasside peal erineva raskusega rehvid jne nii nagu joppab.
Minuarust praegu käibki just see rehvide arendamine, kuna konkurents on tugev ja et müüa peab teistest parem olema. Ja testide tulemused ka on tiba nagu muutunud.
Tasub asju uurida ja nendega kursis olla.
Siiani olen vastu vaielnud ainult selle pärast et inimestel et tekiks arusaama seda teemat lugedes et protid on väha head rehvid, häda korral on normaalsed aga mitte head kui meeldib laske käia.
Rohkem ei taha vaielda mõtetu. Kes tahab saab aru.
See karkassi jutt on mõttetu ,sest tänapäeva protid sul ära küll ei lagune, pealegi tuleb rehv ja velg nagunii tasakaalustada, kui mingist kaalust rääkida.
Pealegi, mis kaalust sa siin üldse räägid? Vana rehvk raabitakse enne siledaks ja siis pannakse korralik ühtlane mustrilint peale sinna, mingit kaalujaotuse probleemi siin küll ei teki, ainuke probleem ongi, et rehv on jbua vähemalt ühe hooaja läbi teinud ja pole enam uue karkassiga, aga üldiselt nad kestavad piisavalt, et neist üks prott teha veel, see on ka keskonna säästlik, sest kasutame enamus rehvi mitu korda.
Rehvitootjate vahel käib rebimine juba aastaid, aga areng on aeglane.
Kui tegemist on jääga, siis lamell on testides kaotanud alati tugevalt.
See on ikka suurem vahe juba, korralik lamell vs korralik nael.
Pealegi, miks ma peaksin ostma sigakallilt hea lamelli, kui saan odavamalt parema naela, ehk siis Vallai H2 protid.
protikummil on ka muster uus, nagu tavalisel uuel rehvil, lihtsalt protikummil on alus vana, aga nagu juba ütlesin, tänapäeva protid ei lagune sul kuskile enam.
Ahjaa, lisaks on veel ka see, mis temperatuurile on rehvid mõeldud, lõunamaa rehvid, ehk siis näiteks saksamaa jaoks mõeldud lamellid ei ole meie temperatuuride juures üldse hea haakuvusega, üleüldse pole nad sellise talvega arvestatud, sama kehtib ka saksamaalt toodud kasutatud lamellide kohta või nende, mis sealt tulnud autodel all on.Saksamaal ei ole õiget talve, see lahja, kui seal lumetorm on siis sakslased on hädas.