Tänapäeva lamelle toodetakse sedasi, et vana rehv kraabitakse teatud maale puhtaks, seejärel kinnitatakse sinnapeale mustri lint.
Vähemalt mina olen näinud sellist viisi.
Protirehvil ongi tegelikult kaks ohtu, kas tuleb mustrilint lahti või see, et kuna rehv on juba vähemalt ühe hooaja läbi elanud, ei ole ta äkki nii vastupidav enam ja võib lõhkeda.
Samas tõestab see, et ta on juba vähemalt ühe hooaja läbi elanud, et ta pole praak ja ei pea kartma ootamatut rehvilõhkemist praagi tõttu.
Näiteks tean juhust, kus 2 kuud vana goodyear lendas all laiali sõidu ajal.
Üldjoontes ütlen niipalju, et minul ja mu isal, lisaks ka paaril tuttaval on protid kenasti vastu pidanud.
Tõesti olen kuulnud ka et mingil 15 aastat tagasi, kui olid vist teised protid, ühel olevat mustrilint või midagi lahti tulnud.
Kindlasti soovitaks protiga mitte ringrada sõita , samas talvel ja talverehviga ei tasugi ju kihutada, seega talverehviks prott väga hea asi.
Talvel sõidan isegi protiga, aga suvel ikka uue rehviga.
Võtame näiteks vallai naelrehv, nokian hakkapelitta 2 järgi tehtud.
mõõdud 195 65 r15, hind 700kr.
andmed siis võetud
http://www.haaber.ee/auto/Rehvid.php#Siin on küll öeldud et tegemist on protekteeritud naelrehviga, muster h2, pildi pealt on näha, et tegemist nokian hakkapelitta 2-ga, aga selliseid protte teeb minu teada ainult vallai, master kasutas nokian hakkapelitta 1 minu teada.
Siin ka vallai enda leht.
http://www.vallai.ee/