Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lamell-Naastrehvid
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=20054
6. leht 99-st

Autor:  part1 [ 09.10.2009 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

arvutihdd kirjutas:
tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib :beer

Muide Part1:

Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti :hail oma vallaidele paned?


Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !

Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.



ei tea Wanlist midagi, aga Vallai H2 , koos naeltega valitud variandi puhul, on oma hinna eest ülihea nii jääl, kui lumel.

Autor:  corbe [ 09.10.2009 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

mehikemetsast kirjutas:
Otsin jäärajaks häid rehve hea hinnaga.Kriteeriumiteks väga hea hind ja hea tootja ning võimalikult värske rehv.Igal pool soodukaid vaadanud,aga neid kohti on ju tegelikult nii palju,et ei oska leida kõiki.Palun abi!:D

Osta omale uued ja korralikud rehvid, tee sissesõit ära a la 200-300 km. Seejärel võta kruvikas ja koogi iga nael välja. Atsetooniga tee naelapesad puhtaks, võta Loctite spetsiaalne liim ja liimi naelad sisse tagasi. Ei mäleta enam peast, kui palju võib olla naela välja ulatuv osa kellaga mõõtes kahjuks., kindlasti sa seda tead ning ühe rehvi peal ei tohi olla rohkem kui "x" arv välja ulatuvaid naaste. Iga nael läheb eraldi käsitsi liimiga sisse, kui oled juba jooksu teinud, tead umbes kui sügavale lükata, et piisavalt oleks. Siis võtad naelakella ja mõõdad iga naela üle, kui on liiga pikk võtad rellaka koos babadiitlõikuriga ja käiad üleoleva osa maha. Arvesta et liim muutub käiates kuumaks ja võib trikke teha. Tee kõik 4 rehvi üle ja pane alla. Sõida vähe ja mõõda uuesti, kui oled head tööd teinud on kõik mõõdus ja mine sõitma, ei kao sul ükski nael ära ja ei ole ka ülemõõdus. Kui vaja, võta veel maha. Kui tahad veel paremat pidamist võta ka alumiinuimusa maha, mis babadiiti ümbritseb, pole paar aastat sõitmas käinud, kui see keelatud, siis jäta sinnapaika. See on õnneks lihtne võrreldes piikidega, good old days...
Rebimine eesotsas on tihe ja selleks tuleb vaeva näha :D

Autor:  mehikemetsast [ 09.10.2009 23:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Liimida sai proovitud epoga eelmine talv ja isegi andis suht hea tulemuse,aga rehvideks sooviksi kas gislaved nf 3,5 UG 500 jms.
Keegi Michelin Ivalo kohta ei oska midagi öelda?

Autor:  part1 [ 10.10.2009 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

corbe kirjutas:
mehikemetsast kirjutas:
Otsin jäärajaks häid rehve hea hinnaga.Kriteeriumiteks väga hea hind ja hea tootja ning võimalikult värske rehv.Igal pool soodukaid vaadanud,aga neid kohti on ju tegelikult nii palju,et ei oska leida kõiki.Palun abi!:D

Osta omale uued ja korralikud rehvid, tee sissesõit ära a la 200-300 km. Seejärel võta kruvikas ja koogi iga nael välja. Atsetooniga tee naelapesad puhtaks, võta Loctite spetsiaalne liim ja liimi naelad sisse tagasi. Ei mäleta enam peast, kui palju võib olla naela välja ulatuv osa kellaga mõõtes kahjuks., kindlasti sa seda tead ning ühe rehvi peal ei tohi olla rohkem kui "x" arv välja ulatuvaid naaste. Iga nael läheb eraldi käsitsi liimiga sisse, kui oled juba jooksu teinud, tead umbes kui sügavale lükata, et piisavalt oleks. Siis võtad naelakella ja mõõdad iga naela üle, kui on liiga pikk võtad rellaka koos babadiitlõikuriga ja käiad üleoleva osa maha. Arvesta et liim muutub käiates kuumaks ja võib trikke teha. Tee kõik 4 rehvi üle ja pane alla. Sõida vähe ja mõõda uuesti, kui oled head tööd teinud on kõik mõõdus ja mine sõitma, ei kao sul ükski nael ära ja ei ole ka ülemõõdus. Kui vaja, võta veel maha. Kui tahad veel paremat pidamist võta ka alumiinuimusa maha, mis babadiiti ümbritseb, pole paar aastat sõitmas käinud, kui see keelatud, siis jäta sinnapaika. See on õnneks lihtne võrreldes piikidega, good old days...
Rebimine eesotsas on tihe ja selleks tuleb vaeva näha :D


Uue naelrehvi sissesõit on 500-1000km, ning üle 80 km/h ei soovitata sõita, sissesõidu ajal.

Autor:  Harry_R [ 11.10.2009 11:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

On kellelgi kogemusi Bridgestone Noranzadega? Kuidas on müratase, kuidas naelad sees püsivad, kuidas pidamine.

Autor:  Andres003 [ 11.10.2009 13:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

part1 kirjutas:
arvutihdd kirjutas:
tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib :beer

Muide Part1:

Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti :hail oma vallaidele paned?


Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !

Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.



ei tea Wanlist midagi, aga Vallai H2 , koos naeltega valitud variandi puhul, on oma hinna eest ülihea nii jääl, kui lumel.



No ise sõitnud Wanli Winter Challenger naastudega ja no mina väidan igatepidi vastupidist eelkõnelejaga. Selle raha eest on need Wanlid minu silmis ühed parimad. Muster on praktiliselt samasugune nagu on Gislavedi rehvidel. Kes tahavad odavalt soetada talverehve, julgen omalt poolt Wanli´t soovitada.
Sõiduk millega ma Wanlidega kulgesin, on E36. Ehk siis tagavedu. Kinni ma kuskileei jäänud ning sõita on nendega üpris hea. Kes vähe rehvidest jagab midagi, siis katsuge sõrmega rehvimustrit painutada. ( Suht hea pehme segu )
Ehk siis... kui soov kindlasti soetada midagi odavat hiinakatest, siis võtke Wanlid. Igasugu muud Trianglid jms. asjad jätke sinna paika.

P.S! Mina ei saa aru, miks inimesed ostavad selliseid asju nagu on Masteri protid? Parajad käsnad on ning tra annab tasakaalustada neid juuste. Pinki pannes tuleb ise paar meetrit eemale minna, muidu saad selle parankaga veel vastu tatti kah. Peale selle ei taha need käsnad absoluutselt tasakaalu minna. Normaalse rehviga saab tasakaalustatud 30-40 grammiga. Masterid aga 80-150 grammi :lol ( Siinkohal üleskutse tasakaalustus tinade valmistajatele, tehke Masteri jaoks eraldi suuremad/raskemad tinad. Rehvitehnikul natukenegi lihtsam ) Minu teada ei ole ju need krdi Masterid teab mis odavad, et sellist jama osta. Teiseks on protid nii kõva seguga. Kolmandaks: Võtke Masteri prott kätte, ning võrrelge mingu muu normaalse rehviga. Masteri prott on 3x raskem.

Autor:  Fredu [ 11.10.2009 16:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

andres393 kirjutas:
part1 kirjutas:
arvutihdd kirjutas:
tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib :beer

Muide Part1:

Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti :hail oma vallaidele paned?


Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !

Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.



ei tea Wanlist midagi, aga Vallai H2 , koos naeltega valitud variandi puhul, on oma hinna eest ülihea nii jääl, kui lumel.



No ise sõitnud Wanli Winter Challenger naastudega ja no mina väidan igatepidi vastupidist eelkõnelejaga. Selle raha eest on need Wanlid minu silmis ühed parimad. Muster on praktiliselt samasugune nagu on Gislavedi rehvidel. Kes tahavad odavalt soetada talverehve, julgen omalt poolt Wanli´t soovitada.
Sõiduk millega ma Wanlidega kulgesin, on E36. Ehk siis tagavedu. Kinni ma kuskileei jäänud ning sõita on nendega üpris hea. Kes vähe rehvidest jagab midagi, siis katsuge sõrmega rehvimustrit painutada. ( Suht hea pehme segu )
Ehk siis... kui soov kindlasti soetada midagi odavat hiinakatest, siis võtke Wanlid. Igasugu muud Trianglid jms. asjad jätke sinna paika.

P.S! Mina ei saa aru, miks inimesed ostavad selliseid asju nagu on Masteri protid? Parajad käsnad on ning tra annab tasakaalustada neid juuste. Pinki pannes tuleb ise paar meetrit eemale minna, muidu saad selle parankaga veel vastu tatti kah. Peale selle ei taha need käsnad absoluutselt tasakaalu minna. Normaalse rehviga saab tasakaalustatud 30-40 grammiga. Masterid aga 80-150 grammi :lol ( Siinkohal üleskutse tasakaalustus tinade valmistajatele, tehke Masteri jaoks eraldi suuremad/raskemad tinad. Rehvitehnikul natukenegi lihtsam ) Minu teada ei ole ju need krdi Masterid teab mis odavad, et sellist jama osta. Teiseks on protid nii kõva seguga. Kolmandaks: Võtke Masteri prott kätte, ning võrrelge mingu muu normaalse rehviga. Masteri prott on 3x raskem.

Masteri prott on nüüd küll parem kui Wanli/Sunny. Teiseks pole sa vist hea rehviga sõitnud, kui pead neid üldse millekski ning nendel plastmassist asjadel erilist pehmust nüüd küll ei ole. Samas ei ole see pehmus ka absoluutselt veel mingi näitaja, vaid lamellide headus oleneb mitmetest nüanssidest. Ja jätkates eelmise inimese lõppu, siis mina ei saa aru inimestest, kes sõidavad Vallai protiga.

Autor:  Andres003 [ 11.10.2009 17:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Fredu kirjutas:
andres393 kirjutas:
part1 kirjutas:
arvutihdd kirjutas:
tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib :beer

Muide Part1:

Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti :hail oma vallaidele paned?


Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !

Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.



ei tea Wanlist midagi, aga Vallai H2 , koos naeltega valitud variandi puhul, on oma hinna eest ülihea nii jääl, kui lumel.



No ise sõitnud Wanli Winter Challenger naastudega ja no mina väidan igatepidi vastupidist eelkõnelejaga. Selle raha eest on need Wanlid minu silmis ühed parimad. Muster on praktiliselt samasugune nagu on Gislavedi rehvidel. Kes tahavad odavalt soetada talverehve, julgen omalt poolt Wanli´t soovitada.
Sõiduk millega ma Wanlidega kulgesin, on E36. Ehk siis tagavedu. Kinni ma kuskileei jäänud ning sõita on nendega üpris hea. Kes vähe rehvidest jagab midagi, siis katsuge sõrmega rehvimustrit painutada. ( Suht hea pehme segu )
Ehk siis... kui soov kindlasti soetada midagi odavat hiinakatest, siis võtke Wanlid. Igasugu muud Trianglid jms. asjad jätke sinna paika.

P.S! Mina ei saa aru, miks inimesed ostavad selliseid asju nagu on Masteri protid? Parajad käsnad on ning tra annab tasakaalustada neid juuste. Pinki pannes tuleb ise paar meetrit eemale minna, muidu saad selle parankaga veel vastu tatti kah. Peale selle ei taha need käsnad absoluutselt tasakaalu minna. Normaalse rehviga saab tasakaalustatud 30-40 grammiga. Masterid aga 80-150 grammi :lol ( Siinkohal üleskutse tasakaalustus tinade valmistajatele, tehke Masteri jaoks eraldi suuremad/raskemad tinad. Rehvitehnikul natukenegi lihtsam ) Minu teada ei ole ju need krdi Masterid teab mis odavad, et sellist jama osta. Teiseks on protid nii kõva seguga. Kolmandaks: Võtke Masteri prott kätte, ning võrrelge mingu muu normaalse rehviga. Masteri prott on 3x raskem.

Masteri prott on nüüd küll parem kui Wanli/Sunny. Teiseks pole sa vist hea rehviga sõitnud, kui pead neid üldse millekski ning nendel plastmassist asjadel erilist pehmust nüüd küll ei ole. Samas ei ole see pehmus ka absoluutselt veel mingi näitaja, vaid lamellide headus oleneb mitmetest nüanssidest. Ja jätkates eelmise inimese lõppu, siis mina ei saa aru inimestest, kes sõidavad Vallai protiga.




´´Masteri prott on nüüd küll parem kui Wanli/Sunny´´


Ei viitsi sel teemal pikemalt vaielda, jään enda arvamusele kindlaks. Olen sõitnud paljude rehvidega, seega tean, mis on hea ning mis ei ole. Lisaks kõigele sellele tegelen ma igapäevaselt rehvidega. Ehk siis kellele ema, kellele tütar.

P.S! Eelmises postis ma üritasin selgeks teha, et kui raha napib, kuid vaja rehve. Siis odavamatest hiinakatest on Wanlid kõige normaalsemad. Masteri prott ei ole mitte ühestki asjast parem. Hullemat asja ei saagi olla kui seda on protitud rehvid.

Autor:  mehikemetsast [ 11.10.2009 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Ära soga.Eesti prottidel on kasutusel nokia kumm nii et kivikõvadusest on asi kaugel.Rehvi segu pehmust näpuga katsudes mõõta on sama mis kõrvaga helirõhku mõõta.Eelmine hooaeg sai sõidetud 11 aastat vanade hankookidega paar korda oma lõbuks.Näpuga oli küll hea pehme,aga auto all puhas plastmass.Igastahes wanlil on talverehviga yhist sama palju kui seal ja käol.Mõlemad hingavad ,elavad ja näevad,aga on hoopis erinevad elukad.NF3 muster ja naast on ainuke asi,mis selle suveka pealtnäha talverehviks muudavad.
Aga samas peab mainima,et protti (ja hiinakat)ei ostaks hetkel isegi.Kõvade firmade toodangud on lihtsalt nii soodsad hetkel.ISegi 16 ja 17 mõõdud.

Autor:  infrenal [ 11.10.2009 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

andres393 kirjutas:
Lisaks kõigele sellele tegelen ma igapäevaselt rehvidega.



milles see seisneb sul?
tõmbad rehve kuskil garaazis pingiga maha ja peale ning tasakaalustad?
hiljem müüd 3 mm rehvid veel 100.- tk maha?


oi rsk, ma olin ka siis mõni kuu tagasi sitaks proff vend :lol

Autor:  Andres003 [ 11.10.2009 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Garaaži mul veel pole, hetkel panin seadmed vannituppa. Seal vaikselt toimetan...

Autor:  Fredu [ 11.10.2009 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

andres393 kirjutas:
Fredu kirjutas:
andres393 kirjutas:
part1 kirjutas:
arvutihdd kirjutas:
tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib :beer

Muide Part1:

Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti :hail oma vallaidele paned?


Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !

Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.



ei tea Wanlist midagi, aga Vallai H2 , koos naeltega valitud variandi puhul, on oma hinna eest ülihea nii jääl, kui lumel.



No ise sõitnud Wanli Winter Challenger naastudega ja no mina väidan igatepidi vastupidist eelkõnelejaga. Selle raha eest on need Wanlid minu silmis ühed parimad. Muster on praktiliselt samasugune nagu on Gislavedi rehvidel. Kes tahavad odavalt soetada talverehve, julgen omalt poolt Wanli´t soovitada.
Sõiduk millega ma Wanlidega kulgesin, on E36. Ehk siis tagavedu. Kinni ma kuskileei jäänud ning sõita on nendega üpris hea. Kes vähe rehvidest jagab midagi, siis katsuge sõrmega rehvimustrit painutada. ( Suht hea pehme segu )
Ehk siis... kui soov kindlasti soetada midagi odavat hiinakatest, siis võtke Wanlid. Igasugu muud Trianglid jms. asjad jätke sinna paika.

P.S! Mina ei saa aru, miks inimesed ostavad selliseid asju nagu on Masteri protid? Parajad käsnad on ning tra annab tasakaalustada neid juuste. Pinki pannes tuleb ise paar meetrit eemale minna, muidu saad selle parankaga veel vastu tatti kah. Peale selle ei taha need käsnad absoluutselt tasakaalu minna. Normaalse rehviga saab tasakaalustatud 30-40 grammiga. Masterid aga 80-150 grammi :lol ( Siinkohal üleskutse tasakaalustus tinade valmistajatele, tehke Masteri jaoks eraldi suuremad/raskemad tinad. Rehvitehnikul natukenegi lihtsam ) Minu teada ei ole ju need krdi Masterid teab mis odavad, et sellist jama osta. Teiseks on protid nii kõva seguga. Kolmandaks: Võtke Masteri prott kätte, ning võrrelge mingu muu normaalse rehviga. Masteri prott on 3x raskem.

Masteri prott on nüüd küll parem kui Wanli/Sunny. Teiseks pole sa vist hea rehviga sõitnud, kui pead neid üldse millekski ning nendel plastmassist asjadel erilist pehmust nüüd küll ei ole. Samas ei ole see pehmus ka absoluutselt veel mingi näitaja, vaid lamellide headus oleneb mitmetest nüanssidest. Ja jätkates eelmise inimese lõppu, siis mina ei saa aru inimestest, kes sõidavad Vallai protiga.




´´Masteri prott on nüüd küll parem kui Wanli/Sunny´´


Ei viitsi sel teemal pikemalt vaielda, jään enda arvamusele kindlaks. Olen sõitnud paljude rehvidega, seega tean, mis on hea ning mis ei ole. Lisaks kõigele sellele tegelen ma igapäevaselt rehvidega. Ehk siis kellele ema, kellele tütar.

P.S! Eelmises postis ma üritasin selgeks teha, et kui raha napib, kuid vaja rehve. Siis odavamatest hiinakatest on Wanlid kõige normaalsemad. Masteri prott ei ole mitte ühestki asjast parem. Hullemat asja ei saagi olla kui seda on protitud rehvid.

Sellisel juhul sind küll teadjaks ei saa pidada. Master siiski kontrollib kõik karkassid üle ja kasutatakse Nokia linte, mis on kohe kindlasti paremad kui Wanli toodang. Muidugi uued karkassid on kindlasti paremad, kui kasutatud, kuid Wanli ei hakka kuskilt otsast Nokia lintidele vastu. PS: mul ei ole mingit seotust Masteriga ja kellel võimalust, siis sõitke Michelin/GY/Conti, Nokian grupi kõrgema otsa rehvidega.

Autor:  McRicco [ 11.10.2009 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

pole neil eesti protivendade toodangul häda midagi...täiesti sõidetavad normaalselt vähemalt kaks talve...Vallai H2 on senistest kõige paremaid tulemusi näidanud pidamises...kes väidab et rehv on jäik see mingu sinna kus neid müüakse ja tõmmaku pöidlaga üle mustri...sama painduv ja pehme kumm kui igal teiselgi uuel talverehvil...ja ~700 eegu eest on rehvi piisavalt ning ka ohutuses ei ole vaja mingeid järeleandmisi teha...
Aeg oleks need naistesauna jutud ära unustada ning vaadata asjadele oma silmaga...kes ei usu, proovigu ära ja näete ise...liiatigi säästame sellega keskkonda mis ka ei ole kõrvaline. Iseasi palju see kellelegi korda läheb.

Autor:  .Alar. [ 12.10.2009 09:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Terve eelmise talve olid mu sõiduautol all tutikad Master Nordic 4-jad, ja mitte mingit muret, minu silmis olid tunduvalt paremad kui kasutatud UG500-d. Samuti on pere esivanematel auto, mil all teist talve Wanlid ja peab mainima, et see plastik on päris hirmus. Seega igaljuhul valid toodang inimestel, kes reaalselt talve ka näinud on. Kahjuks pole Masterit TM talvetesti võetud, kuid Wanli kohta käis seal mõni aasta tagasi lause, et turvalisem on talvel suverehviga sõita kui Wanli talvekaga.

Autor:  mesak [ 12.10.2009 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Lamell-Naastrehvid

Ma ostsin üleeelmine talv tutikad UG 500-d, vennanaisele said ostetus uued Wanlid, minu neljast rehvist kadunud naelad võib kahe käe sõrmedel kokku lugeda, aga Wanlides pole enam väga midagi järgi, läbisõidu ja sõidustiili järgi peaks vastupidi olema :) ... kusjuures eelmine suvi olid mu talvekad koos velgedega ajutiselt nädal aega ka sõidus, kuna tuttav suutis mõlemad parempoolsed veljed puruks sõita, enne ja pärast seda nädalat olid kõik naelad alles.

6. leht 99-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/