mattu kirjutas:
sel ajal kehtis selline loll seadus noortele(vahtralehtedele) et max kiirus oli 70, loogiline et see paneb noored kihutama, eksamid ju antud samamoodi kui teistelgi, lihtsalt kogemust vähem, plus olulisem, miks peaks suvel korras tee peal ntx pärnu sõitma 70ga? takistad liiklust, tekitad ohtlikke möödasõite, ühesünaga liiklusstress suureneb kõigil, seega rikutakse rohkem eeskirju, juhtub rohkem õnnetusi. sellepärast hoitigi alata vahtralehest eemal ja kihutati alati mööda iga hinnaga.
ja part ainult loll peab ennast targaks, tark saab aru et maailmaasjadest õppida on palju
ja nagu sealgi kirjas, et mingist eksperimnedist ei saa rääkida, lihtsalt osade inimeste arvamus oli et see on ohtlik, liiklusõnnetuste suurenemine võis põhjustatud olla ka sellest, et tegemist suvise ajaga, kus rohkem liiklust, inimesed pole nii ettevaatlikud jne.
põhiline ongi liiklus et ei ole seal üksi, on ka teisi, ja kõige tähtsam on alati teistega arvestada, mitte oma õigust taga nõuda ja rikkujatele ohtlike olukordi põhjustada.
Seal oli selgelt öeldud, et liiklusõnnetuste arv suurenes, see ei olnud arvamuslik, loe uuesti.
70 asi on ammu läbi, seda pole mõtet välja tuua, aga tean seda, et tollal, kui vahtralehel oli 70 ületasid noored vähem kiirust, tegelikult asi toimis.
See, et autod on paremaks läinud ei muuda füüsika seadusi, inimese reaktsioon on ikka sama, seda enam kihutatakse rohkem, tulemus on hoopis hullem.
Autosid on praegu rohkem muidugi, seda enam peame liikluseeskirju täitma, seda ohltikum on neid eirata.
Lolliks ma ennast kohe kindlasti ei pea, ma tean väga hästi, et inimene õpib kogu elu ja sureb ikka lollina nagu öeldakse.
Just maailmale tuginedes võingi öelda, et arenenud riikides on kiiruspiirangud vastavalt teele, millegipärast väga sarnased? Huvitav miks küll, sellele peab ikka oma põhjus olema või mis.
Ma ütlen väga lihtsalt, ainuke kellel meie liikluses praegu midagi viga on, on liiklejad ise, kiiruspiirangud on täiesti ok.
Üks seik ka siis sealt "Kuigi mainitud ühe kuu jooksul liiklusohutus oluliselt ei halvenenud, oli siiski märgatav liiklusõnnetuste arvu kasv väiksematel teedel, peamiselt seal, kus tee tehnilised tingimused ei olnud vastavuses suuremate kiirustega"