Blacku kirjutas:
part1 kirjutas:
Saksa kiirtee on hoopis midagi muud, kui meie teed siin.
Sealse elatustasemega rahval on ka paremad autod käes üleüldiselt, uuemad jne.
Sõnu ei söö? Ise alles väitsid et paremad autod ei muuda füüsikaseadusi.
Täpselt, füüsika seadusi ei muuda, kuid see paremad autod oli võrdlus meie teedega.
saksamaal on vähe teised teed, paremas tehnilises seisukorras auto muudab auto teelseismist jne, eks parem auto ka, aga ka saksa kiirteedel on suurem oht, sellest ma ka rääkisin.
Ühesõnaga need paremad autod ja paremas korras, võimaldavad sõita küll kiiremini, aga siiski on see üsnagi ohtlik, aga noh küllap sakslased lepivad siis selle ohuga.
Lisaks, kui mingi oht tekib jne, siis lähevadki mängu füüsika seadused ja neist parematest autodest pole siis enam niiväga kasu, kui sa ikka teisele autole sisse paned, pole vahet, mis ESP-d ja mis iganes sul seal vahel on, lisaks ABS-ga pidurdusmaa pikeneb.
Kui sina sõidad 300 ja kurvi taga on mats, siis tühja sa pidama saad.ka seal kiirteedel on kurvid lauged, mis takistavad su vaatevälja, eriti kui sa juhtud korraks kõrvale vaatama, makki näiteks, siis seda enam suurem oht on, et ees juhtunud matsule sisse sõidad, või lihtsalt sulle keegi 150-ga sõitja ette jääb, kes on parajasti möödumisel mingist 100-ga sõitvast bussist.
Auto võib parem olla,aga inimese reaktsioon ja käitumine on sama, lisaks avarii korral saad ikkagi surma, sellise kiiruse pealt.
Need, kes ferrarisid puruks sõidavad, need peamiselt pääsevad õnne läbi, kuna ei saa otse pauku, paugud jaotuvad mitmete kohtade peale ära ja miski pidurdab hoo maha vähe sujuvamalt, mistõttu võibki nii juhtuda, et ferrari on kiirteel pooleks, aga täpselt sellest kohast, kus juhile ohuti on näteks.Sellise asja nimi on puhas õnn ja veidi aitab, tugevaks ehitatud kere, aga liiga jäik kere , salong peab jäik olema, aga muu kere peab pehmem olema, et matsu summutaks, paraku, kui 100-ga matsu paned ilma pidurdamatta, siis on suur tõenäosus surma saada, sest seda pehmendavat osa pole niipalju autol, ja sured lihtsalt liiga järsku peatumisse.