Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 15:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 17:32 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
2 ryblik:
Mitte, et ma pooldaks kellas peaga sõitmist, aga reeglina saadi ikka sellepärast surma, et keegi polnd vööga kinni ja kohati oli ka tunduvalt rohkem matse autos, kui peaks(meenub lugu kus kadeti pani 10 klemmi jõgevamaal teelt välja ja juht oli veel põgenenud). Ainuyxi kellaspea ei tapa eriti tihti, vastupidi inimesed on siis palju elastsemad, aga kui sa konkust välja lendad,sis pole eriti midagi teha....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 18:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
bomsch kirjutas:
Üldiselt võiks meie eeskirjades ikkagi ka teatud promilliga sõita, lihtsalt sellepärast, et saaks iga hommik täis peaga tööle sõita ilma südametunnistuse piinadeta. :lol


Meil 0.8 promilli lubatud :D ja surmasi liikluses 3 x vähem kui eestis, võta sa nüüd kinni, milles asi ...

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 22:19
Postitusi: 595
Asukoht: Tallinn
bomsch kirjutas:
Üldiselt võiks meie eeskirjades ikkagi ka teatud promilliga sõita, lihtsalt sellepärast, et saaks iga hommik täis peaga tööle sõita ilma südametunnistuse piinadeta. :lol


Teatud promilliga võibki. Kuni 0,2 on täiesti lubatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
ViktorT kirjutas:
bomsch kirjutas:
Üldiselt võiks meie eeskirjades ikkagi ka teatud promilliga sõita, lihtsalt sellepärast, et saaks iga hommik täis peaga tööle sõita ilma südametunnistuse piinadeta. :lol


Meil 0.8 promilli lubatud :D ja surmasi liikluses 3 x vähem kui eestis, võta sa nüüd kinni, milles asi ...


Kus see "meil" on?

tfr kirjutas:
bomsch kirjutas:
Üldiselt võiks meie eeskirjades ikkagi ka teatud promilliga sõita, lihtsalt sellepärast, et saaks iga hommik täis peaga tööle sõita ilma südametunnistuse piinadeta. :lol


Teatud promilliga võibki. Kuni 0,2 on täiesti lubatud.


Mille alla "jääknähud" siis lähevad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
VW kirjutas:
Kus see "meil" on?


No internet aitab ? Neid riike pole palju ;)
Tsitaat ühest blogist:

Tsiteeri:
Võta pits ja pea aru: Eesti ja Luksemburgi juures on üks oluline erinevus - lubatud promill. Eesti 0,0 : 0,8 Luksemburg. And guess what - kuna nende joomis- ja juhtimisharjumused on teised, õnnestub neil endid vähem teise ilma kärutada. Keskmine luksemburglane võtab paar klaasi veini ja sõidab ettevaatlikult koju, keskmine eestlane joob end kotkaks (”aidake-mind-rooli-ma-võin-sõita-küll”) ja kimab ennast, või mis veel hullem, kellegi teise surnuks…

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
BAZ kirjutas:
part1 kirjutas:
Vaatasin video nüüd ka ära ja, tõesti täitsa vahva värk, noh kiirusehehullud, mida te võidate selel 200-300-ga kütmisega? Mitte midagi, olen igasugu kiiruse uuringuid mitmeid lugenud ja ka erinevaid jutte tallinn tartul mööda süstijatest jne, tulemus on alati see, et kihutamine on riskantne, aga ei anna suurt midagi ja bensu läheb rohkem ning auto kulub rohkem, samuti rehvid, eriti just veorehvid.
Veoratall on sõites teatav tühiring, me ise ei saa sellest aru ,aga see on täitsa olemas, mida kiiremini sõidame, seda suurem see tühiring on ja seda rohkem rehv kulub, samas lihtsalt kaasaveerev ratas kulub märkimisäärselt vähem.
Üleüldse kiirteel mingi 120-140 vahemikus sõita hea autog aon suht normals, ei ole nii hullu pinget, saad asja natuke rahulikumalt võtta. Selline mõnus kiirtee kulgemine.
tiheda liiklusega 200-ga sõite, kiirteel ikka on seda liiklust, pead sa ikka päris hoolas olema ja reageerimiseks on vähem aega jne.
No mudiugi annab ka vabalt selle kiirusega sõita, aga siis on tegemist lihtsalt hooletu juhiga, kes ei jälgi piisavalt liiklust.


Inimene- kas sa arvad tõepoolest, et inimene ostab Lambo selle pärast, et tal kindlasti vaja kuhugi kiiremini jõuda või et saaks ökotada :kill Tule maapeale tagasi- kõik inimesed ei ole sellised, nagu sina :err


Kle oled sa rumal või, iga normaalne inimene saaks aru, et mu vastus oli neile, kes väidavad et venimine on jama, kihutades jõuab igale poole palju kiiremini.
Ka mina olen seda meelt, et need kiirteel kihutamised on rohkem lõbu, kui kuskile kiiresti jõudmise pärast.
Kui sul tõesti on kiirel autol, mingi 500l kütust kaasas, siis sa tõesti jõuad üsna ruttu kohale, kui just matsu ei pane, aga tavaliselt piirdub kütusevaru kõige paremal juhul 120l, see aga kulub näiteks 250-ga sõites üsna kähku ära.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
ryblik1 kirjutas:
bomsch kirjutas:
Kas on juba teemas läbi käinud, et aastal 2008 vähenes liiklusõnnetustes hukkunute arv 30% võrreles 2007. aastaga. Ja üldse oli viimati selline tulemus viie- või kuuekümnendatel. Rõõm kuulda, et selle taustal tõsteti trahve, et liiklus ohutum oleks :?

ma kipun arvama et hukkunute arvu kahanemise taga on juba see üldrahvalik soosing joobesjuhtide rangesse karistamisse ja pikalt lubadeta jätmisse. ise ka pooldan seda.
sest mingi 2006 ja 2007 oli kogu aeg kuulda õnnetustest milles olid kas noortekamp joobes ja üle kaela või mingid pässid joobes ja ka kuskil puus. 2008 oli vist kapmaania nii tõhus et väa palju saadi neid enne kätte kui jõudsid laksu panna. iseenesest on see hea.
kroonilist roolijoodikut eriti ei piira ka seadus ja ta teeb ikka nii nagu talle vaja. seega pikalt eemale!
kuid minu arvates teeb poller oma tööd ikka ja jälle tuima lollusega. neid pole eraautodega maanteel salvestamas liiklusestehtavaid siutsiidimöödasõite, möödasõidukeeluga alades möödasõitude tegijaid karistamas. arutute ohtlike pimedate kurvide juures möödasõitude tegijaid kasvõi korrale kutsumas. nad istuvad kuskil liiklussoone peal ja niksivad seal siis ntx 30 alas 45 ga sõitjaid. no on peded, sellised kes ootavad et kassile ise hiir suhu jookseks. ja siis nüüd viimasel ajal kuna rahvas on ennest tagasi võtnud ja pole enam nii palju raha teenimise võimalusi siis hakatakse juba väikseid asju niksima nagu kustuti ja tõkiskingad jne. it sucks. selle pärast juba, ei raatsi maksta eesti riigile makse kuna nagu kogu süsteem lonkab kahte jala korraga. nii valitsust kui ka repressiivorganeid nagu meie sinivalged peded.
ise olen elus paari peoseltskonna hulgas ka tegevmente kohanud ja normaase inimese muljet pole neist mulle küll keegi jätnud , pigem on tegu ohmoonidega kes ennast läbi vormi teostavad ja omi kooliahistamisi ja mõttetut elu läbi teiste kodanike niksimise välja elavad. ju siis on neile nii vaja. ma olen saanud trahvi ntx nii jabura asja eest et tagaaken oli udune ja minu vahtraleht ei paistnud sealt välja. saate aru. no what tha fuck. parim oli see et polleri autol oli valged suunad ja valgee pirnidega. tegin neile siis märkuse et nende sõiduk ei vasta nõuetele ja siis hakkas sama räiget sõimu tulema nagu põlvas....
hetkel arvan et surmaõnnetuste languse põhjus on lihtsamast lihtsam. suitsiidne ja joomasem seltskond on enamik kas lubadest autodest ilma või juba surnukssõitnud. ja vähem on järele jäänud. eks see korralikum liiklus tulebki ju teatud arvu idiootide hinnaga. mis teha see on evulutsiooni eripära targem jääb ellu.
samas lisan et eestis saab ka 150 ja pluss sõita osadel teedel. iseasi kas see on kõigile kohane ja kas ära tasub. 130 oleks hea küll kuigi vaid siis kui veokeid ei oleks neil lõikudel.
ps hr part ei hakka minu teksti üle kommenteerima. mine tegele parem mujal maailmaparandamisega! ning pardijahi hooaeg on tulekul :D


Eesti eed ei ole võimelised 130 või 150 lubama, selleks tuleks ehitada mõnevõrra teistsugune tee, see on juba tõesti kiirtee.
Asi selles, et politseid ei jagu igale poole, nende eelarve on puudulik ja need napid möödsõitjad jne, neid on väga raske karistada, neid on üsna raske kohata, on ju üsna jama, kui sa neid kohtad paar tükki ainult päeva jooksul, kuna ega neid niipalju ka üha koha peal siis ei kohta.
Sellepärast ongi valitud teised kohad, kus niksida, kus on rahvast rohkem, kus saab lihtsamini, ega nemad süüdi pole ,et riik neid nii suunas.
Samas, tiheda liiklusega kohas jääb palju vahele ja sedasi tõmbavad ka paljud tagasi kiiruseületamist, mistõttu liiklusohutus paraneb.
Eks see trahvikampaania ikka parandas küll liiklusohutust ja suurem lubade ära võtmine loomulikult, ka mina lugesin seda 2008a statistikat.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tomcraft kirjutas:
2 ryblik:
Mitte, et ma pooldaks kellas peaga sõitmist, aga reeglina saadi ikka sellepärast surma, et keegi polnd vööga kinni ja kohati oli ka tunduvalt rohkem matse autos, kui peaks(meenub lugu kus kadeti pani 10 klemmi jõgevamaal teelt välja ja juht oli veel põgenenud). Ainuyxi kellaspea ei tapa eriti tihti, vastupidi inimesed on siis palju elastsemad, aga kui sa konkust välja lendad,sis pole eriti midagi teha....

Selles kõiges on ikkagi jälle süüdi juht, et ta juhtis täispeaga autot, ülekoormatud autod, sõidutas lahtise turvavööga sõitjaid ja et ta üldse matsu pani.
Juht on suurema ohu allikas, kuna tema otsustab kuhu tema auto sõidab ja kui kiiresti. Kui juht otsustab sõita puusse, isegi seda ise teadmatta, siis seda ta ka teeb.
Paraku saab ikkagi juht jama kaela ja õige ka, ta ei pea sõidutama ilma turvavööta inimesi ja veel enam 10 matsi autos, mis on auto ülekoormamine ja kelle jaoks ei jätku ka ei istekohti ega turvavöid.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
oskaja kirjutas:
part1 kirjutas:
....mõtetu pläma...

part... sa oled nii palju (väikse ajaga 144 posti) iseendale vasturääkivaid postitusi teind, et sul vist pole enam õrna aimugi mida sa kirja paned. ja kui keegi sinu enda vasturääkivusele vihjab siis hakkad veel hullemat ümberaugu juttu ajama, et enda apsakaid siluda. las inimesed sõidavad nagu tahavad ja las teevad avariisid... niikaua ole õnnelik kui sul endal pole midagi juhtunud.

seoses küttekuluga suuremal kiirusel... mu isiklik auto võtab ntx 90-95km/h sõites rohkem kütet kui 110-115km/h sõites.

ja seoses sinu, hr. part, poolt paljukiidetud politseiga... miks politseid ei tee trahvi liiklusohtliku olukorra tekitamise eest, kui see toimub otse nende ninaees?
nimelt siis täna pealelõunasel ajal tallinna ringteel jüri ja lagedi vahel oli ment mingi valge renoo kangoo kinni pidanud ja niksis teda seal mingi aeg. ja just sel hetkel kui ma tööautoga sealt mööduma hakkasin, hakkas see sama renoo liikuma, aga mitte mööda teepeenart vaid keeras järsult ette ilma suunda näitamata. töökaaslane, kes minu taga sõitis, ütles hiljem, et ainult mõned cm-id jäid laibarahest puudu. tööautoks siis poolhaagisega veok ja kokkupõrke vältimiseks keerasin järsult poole ninaga vastassuunda (mistõttu käru käis suure kaarega vastassuunas) ning sealt tulid samuti autod vastu kes õnneks jõudsid teepeenrale keerata kuigi väga napilt ja siis sellest renoost väga napilt mööda, kuna aff ei suutnud ka peale signaali laskmist aru saada, et ei ole kõige parem olukord edasi liikumiseks ning ta siiski tegi seda :angry .
ja kogu seda tekkinud olukorda vaatas politsei lihtsalt juhmi näoga pealt ning ei teinud sellele renoo tüübile mitte midagi.
samas niksivad mendid mingite tühiste asjade pärast nagu paar päeva üle kehtivuskuupäeva läinud tulekustuti jne. miks see nii on, oh kõiketeadja hr. part?

Eks politseinike ole igasuguseid, ei kiidagi ma kõiki, kuid selliste rikkumiste eest on tülikam teha ja neil ka omad käsud kätte antud, mida nad peavad tegema, võibolla ei hakatud ka uuesit niksima, et sai juba trahvi, jumal seda tean, mis neil peas oli, mina politseinikuna oleksin, kui see olukord tõesti nii oli nagu sa rääkisid, selle kangoo uuesti rajalt maha võtnud ja talle uuesti muidugi väänanud võimaluse korral.
Kuid see jutt, et võtab 110-ga vähem, kui 90-ga või midagi taolist on täielik pläma olen seda enne ka kuulnud.
Valeta vähem või õpi kütusekulu mõõtma, tuuletakistus tõuseb kiiruse tõustes hüppelises, samuti lähevad pöörded ebaökonoomsemasse alasse, kui nad seda 90-ga olid, mistõttu kütusekulu tõuseb.
Sõltuvalt autodest, kuid minul on kütusekulu olnud 90-110 üsnagi lähedane, aga 120 alates on hüppeliselt tõusnud.
Samas tegin ükskord ühe vanema bensukaga testi, panin testipaagi kapoti alla, voolikud sisse, sel olid ka triibud peal, mille järgi kütusekogust vaadat, tol autol oli pump kapoti all, tal sai nii teha, mehhaaniline pump.
Niisiis, sai sõidetud ja testitud erinevaid variante.
Tulemus oli siis selline autoks 2,0 77kw, mootor ei olnud just parimas seades ja uus, aga vedas veel täitsa normilt.
sõit 90-ga stabiilselt kütusekulu 8-7-8,9
sõits 70 stabiilselt kütusekuku 7-7,2
Muidugi 70-ga pidin sõitma 4nda käiguga, sest 5-s käik viis pöörded nii alla, et mootor hakkas mölisema, tal 4-s käik isegi oli madala pöördega midagi 2000 pöördega oli 7000 juures.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
traur kirjutas:
part1 kirjutas:
Ega nad sõidavadki nii 120-150 seal tihti, minu arvates see täiesti normaalne kiirus, kuldne kesktee, asi on piisavalt kiire, enamvähem ökonoomne, vähemgi võimsamd mootorid kannatavad selle välja, risk pole ka nii hull, kuigi paras aga mitte nii hull ja ongi ok, liiklus sujub ju ka rohkem nii.
...
Aga eestis võiks jah 110 jääda neile teedele, sest nagunii ületavad, siis lihtsalt ei ületa niipalju ja sõidavad 120-130, kui oleks lubatud 120 siis sõidetaks 140-150, väga lihtne.


150 on normaalne, kuldne kesktee ja 90 on surmakutsar? hahah, part, kas õhtune bock hakkab sarve juba või on käsitöö tuju heaks pööranud?

Kas sul on lugemisega raskusi?
Ütlesin ju selgelt, et 90 on musta jääga surmakutsar, mitte heade teeoludega seda tavaliselt maanteel kah.
Kas sa ei tea, mis asi on must jää, eriti +4-ga, kui libe see on?

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:42 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
NÕUS, aga siis ei tohiks ju eriti vahet olla, kas ma olen kaine ja ülelastis ilma vöödeta või olen pump ja ilma vöödeta. Loomulikult võib jäädagi vaidlema teemal, et kaine peaga ei paneks matsu jne bla bla bla, aga mina olen seda meelt, et tuleb see, mis tulema peab. Vaata final destinationit ja mõtle natukene elu yle. Oma point võib seal sees olla. Muidu on väga keeruline seletada,et mõni vend on juba praegu lugematuid autosid mahakandmisele rallinud või yle kuudi sõitnud, ning tervis on super. Aga teine sõidab esimest korda linnas teisele tagant sisse, langeb koomasse ega ärka enam kunagi. Ega niisama ei kasutata kõnekäändu "õnnesärgis sündinud" või et "jumal(keegi) hoiab (lolle) ja joodikuid" :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tomcraft kirjutas:
NÕUS, aga siis ei tohiks ju eriti vahet olla, kas ma olen kaine ja ülelastis ilma vöödeta või olen pump ja ilma vöödeta. Loomulikult võib jäädagi vaidlema teemal, et kaine peaga ei paneks matsu jne bla bla bla, aga mina olen seda meelt, et tuleb see, mis tulema peab. Vaata final destinationit ja mõtle natukene elu yle. Oma point võib seal sees olla. Muidu on väga keeruline seletada,et mõni vend on juba praegu lugematuid autosid mahakandmisele rallinud või yle kuudi sõitnud, ning tervis on super. Aga teine sõidab esimest korda linnas teisele tagant sisse, langeb koomasse ega ärka enam kunagi. Ega niisama ei kasutata kõnekäändu "õnnesärgis sündinud" või et "jumal(keegi) hoiab (lolle) ja joodikuid" :P


Liiklusõnnetuse tekitanud inimese süü suuruse otsustab kohus või muu vastav asjapulk, vastavalt põhjustele, miks avarii tekkis ja tekitatud kahjule, sealhulgas ka inimvigastused.
Ega liiklusõnnetuse põhjustamise eest alati ei karistatagi, lihtsalt saad pumpas peaga sõitmise eest, sõltuvalt oludest, teinekord saad muude asjade eest ka, sõltub mis tegid ja purjuspea kipub olema siiski teiste asjade suhtes raskendav asjaolu, kuna täispeaga sõites on suurem tõenäosus, et pauku paned.
Kui paned kainepeaga pauku võid hoopis ilma trahvita pääseda, aga võid ka liiklusõnnetuse põhjustamise eest trahvi saada, kuid üldjuhul vaadatakse asjale rohkem viltu ikkagi siis, kui joobes oled või kui sul puuduvad juhiload. Sõltub ka millise õnnetuse põhjustasd, kui hullu ja kuidas.

Eks õnnelikke juhuseid on ikka, aga saatus ei ole siiski nii täpselt paika määratud nagu sa arvad, see on nagu üks mu sõbranna, kes autoga sõitmise kohta ütleb musta jää puhul, et mis tulema peab see tuleb ja mustast jääst ei hooli ta üldse.
Ühesõnaga su tulevik on see, milliseks sa ta endale teed, loomulikult on palju väliseid mõjutajaid, aga nende keskel sa validki, nende vastu sa võitled ja neid väliseid mõjutajaid kasutad ka oma elu valikute täideviimiseks.
Elus on palju asjul mida saame ise teha, üks neist on ohutu auto juhtimine.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:52 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.04.2003 16:42
Postitusi: 1080
Asukoht: Tallinn, Nõmme
No küll sa Part ikka jaksad jaurata. Ma vist ei ole ainus, kes ei viitsi su tekste isegi läbi lugeda enam. Rahune ivakese. Siin sa maailma ei muuda.

_________________
56897383


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Kas keegi kirjutaks ilusti nüüd siis karistused siia, mõtlen just kiiruseületamisi. Kaasa arvestatud rahaline trahv, arest, load hoiule. Kuni 20km/h 21-40 ja 41 edasi.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AS Eesti Politsei aktsiad tõusid
PostitusPostitatud: 10.01.2009 23:46 

Liitunud: 09.01.2009 02:37
Postitusi: 6
Muuseas, osaliselt on pardil isegi õigus, vähemalt mina nõustun temaga. See, et soovitate tal kuskile hullumajja minna või tablette süüa, on teie oma asi. Aga ta vähemalt oskab ennast väljendada ja piisavalt argumeneerida, miks ta nii arvab. No offence.

Saatus on olemas, aga me ise saame oma saatust muuta, juhtides autot füüsikaseaduste ja enda võimete kohaselt. Riskide maandamine, mõistate? :)

Dsiisas, sellest on juba ju nii palju kirjutatud:

Kuni 20 km/h üle: 1800 eek
21-40 km/h üle: 6000 krooni või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmine kuni kuue kuuni
41- km/h üle:12 000 krooni või arestiga või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni ühe aastani. Võib kohaldada nii rahatrahvi kui ka aresti korral lisakaristusena juhtimisõiguse äravõtmist ühest kuue kuuni.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7