Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 00:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
hayabusa moto ehitus ja pidamine kallis siis ikkagi annaks hääle oma vanale lemmikule duratec 2.0 oma mõnusa 260 kanti hepaga peal näppimist. Kerge moto ka üleni alum ja ilma plokikaanetihendita. :)

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
no tegelt ei usu mina, et see turbo sinna kunagi vahele tuleb, rinkal pole sellest nagunii suurt tolku, mybe järgmine aasta powercommander ja mõni lihtsam lisa tulevad, see aasta tuleb ainsad lisa jõud(juhul kui nad hoopis halvemaks ei tee) autoväljalaskest ja paremast sisselaskest.
Miks see õlivahetus nii tihe hayabusal on? Tavaline raja päev ehk 200km sõitu...
Palju muidu parem peavõll maksab ja kust seda saaks? Sama küsimus siduri kohta

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 00:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
wirx kirjutas:
Palju muidu parem peavõll maksab ja kust seda saaks? Sama küsimus siduri kohta

Kas sa ostsid ennem suure hurraaga mootori ja peale seda alles eelarvet kokku panema ja "research'i" tegema ? :uhoh
Samas, kui raha on ja teistest erinemise soov on, siis miks mitte ..

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
mu eelmise auto stange maksis ka 2x rohkem, kui praeguse mootor...elan üle..
pigem tahtsin teada, kas ebay sidurid on vist jurad http://cgi.ebay.co.uk/BARNETT-CLUTCH-KI ... 240%3A1318 et palju need paremad maksavad ja kust neid saab?

aga muidu markoC, uude foorumisse oleksid võinud ju vana nimega tulla, oleks teistel palju lihtsam olnud skippida su juttu :lol

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 01:33 

Liitunud: 25.09.2006 21:33
Postitusi: 64
NII...
Miks õli peab tihti vahetama...väga lihtne :) Ega tsikli mootorid ei ole tehnoloogia mis pärineb marsilt ning teiste füüsika seadustega töötavad mootorid. Vaid sama sugune nagu iga teine mootor.
Ringrajal töötavad mootorid palju raskemates tingimustes kui tänaval. Tänaval tiksud rahulikult...ringrajal aga kõrgete pööretega tõmblemine. Pluss tsikli mootorid on juba stockis tehase poolt suht korralikult forseeritud ning kõvasti väiksema resursiga kui stock auto.
Teine põhjus miks TSIKLIL on vaja kindlasti ringrajal vahetada õli tihti on see ,et sidur ja käigukast on sama õli sees mis mootor ning eriti sidur on see mis rikkub seda õli. Veel enam kui sul on 500kg pluss kaks rasket velge ning reduktor mis teeb 4x rohkem pöörlevat massi raskemaks kui tsiklil siis sidur mis ennem oli niigi hädas lükkata 250 kg massi. Jääb veel rohkem hätta ning hakkab üle kuumenema ja õli küpsetama.
Ära võtta stock tsiklit kui sama mõttega kui stock auto mootorit. Hyundai getz 1,3 liitrit on 63kw ja selle vastu hayabusa 1,3 liitrit on 129kw . Peab ju mingi vahe ikka sees olema :)
Ja kuna sul sidur töötab raskemates oludes ning kulub kiiremini siis sa ei saa teha nii ,et üle üha korra vahetad õlifiltrit, vaid vahetad igakord ( 130 kr - 170kr )

Auto väljalase tsikli mootorile on küll veits loll tegu. Nagu ma ennem mainisin siis tsikli mootor tuleb juba tehasest forseeringuga ning võimsamatele mootoritele on tähtis väljalase. Miks muidu ei maksta suuri rahasi sport väljalaske eest mis vahest kaaluvad pool kilo vähem kui stock väljalase kõigest ? :)
Väljalase jätta kindlasti vähemalt originaal ja summuti võid veel maha võtta või ümber teha. Originaal väljalase ei maksa suht mitte midagi.

Milline on parem sisselase tsiklile ?

See võll maksab mingi 4k
http://www.bigccracing.com/shop/product ... urce=thumb

Lock up multistage clutch maksab umbes 7k
Komplekt siduri kettaid maksab arvan ,et mingi 3k-4k aga igakord ei pea kõiki kettaid vahetama. Kui metall vahekettad on korras ja terved siis piisab pehmete kettaste vahetusest :)



Ära muretse...varsti läheb sul hayabusa mootori tuju ära ning 27 k eest kindlasti ostab keegi selle sult ära ning saad ilusti auto mootori peale panna. :D


wirx kirjutas:
no tegelt ei usu mina, et see turbo sinna kunagi vahele tuleb, rinkal pole sellest nagunii suurt tolku, mybe järgmine aasta powercommander ja mõni lihtsam lisa tulevad, see aasta tuleb ainsad lisa jõud(juhul kui nad hoopis halvemaks ei tee) autoväljalaskest ja paremast sisselaskest.
Miks see õlivahetus nii tihe hayabusal on? Tavaline raja päev ehk 200km sõitu...
Palju muidu parem peavõll maksab ja kust seda saaks? Sama küsimus siduri kohta

_________________
Kui suureks saan siis saadan oma isikliku elu pikkalt ja hakkan streetrace foorumi adminiks :help :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 01:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
thnx põhjaliku ülevaate eest...
egas oleks kohe jäänud mõne auto mootori manu, kuid kahju on alumiinium raami kergusel raisku lasta minna...kaaluvad ju isegi busa mootoritega välismaised isendid ligi 500kg...estfieldi 400kg vastu...
ma tegelikult pidasingi silmas väljalaske all summutit...pükste väänamine-keevitamine läheks kallimaks, kui kasutatud pükste otsimine
olgem ausad minu ainus põhjalikum kokkupuude tsiklitega on olnud siiani mu 61 esimese aasta jawa 350 putitamine...ja sedagi aastaid tagasi - egas ma neist eriti palju tea, peale selle, et on taparelvad :devil
Sisselaskeks on muidu pakutud lihtsalt poroloon vms sisselaske ees...endale tundus, et mootorit vist sedasi kauaks ei jagu?
Samas tavaliselt on busa mootoritega kitautodel olnud analoogne peal
Pilt

ja kui see kombineerida sellise õhuvõtuga võiks ju tulemus suht hea jääda
Pilt

mootori jahutus tuleb eest ja arvatavasti tulevad ka jahutus ribid külgedele

Palju muidu busa velg koos rehviga kaalub :P vormeli oma koos rehviga on 4kg kandis...samas on neid muidugi 2tk

Palju busa tavaline õlivahetus välp muidu olema peaks?

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 02:07 

Liitunud: 25.09.2006 21:33
Postitusi: 64
Selline poroloon võib ju vabalt olla. Peasi ,et spets õliga ikka kokku tehtud :)
Aga sellise sisselaskega...kaotad ühe eelise. Tsiklil kasutatakse Ram-Air eelist. Ehk siis tsikli ninas on õhuvõttu avad millest suurel kiirusel hakkab õhk ennast sisse pressima. Vaese mehe turbo :D

Vot ei tea kahjuks palju hayabusa velg või üldse suzuki veljed kaaluvad. Aga racing veljed ntx 1000ccm või 600ccm baigile kaaluvad esi ja taga velg kokku 4kg. Sa ära unusta ,et sinu pöörlev mass ei ole ainult veljed..vaid igasugused võllid tagasillas jne. Tsiklil aga see vastu läheb kett otse veljel kinnitatud hammasrattale.

Kui oled kunagi jawaga kokku puutunud siis peaksid teadma ,et kui tähtis on väljalase :) Mis juhtus kui võtsid sumpsi ära või keevitasid ise Racing väljalaske resonaatoriga ? :D

Selle estfieldi kaal tõesti ei ole nii väga jõhker ....aga nuh. kahjuks ei oska ma tõesti kaasa rääkida ,et kuidas see mootor käitub kasvõi sinu auto täis massiga (kütus. sina ja sinu õllekõht ja muud vedelikud autos)
Aga kardan ,et see mootor ei kesta. Kõige rohkem oleks huvitav teada ,et mis juhtub kui sa lappad käigud alla ning lased siduri lahti, et kas siis mootor lendab laiali või mis saab ? Tsiklil lööb tagaratta blokki aga sul ju pidamist ja kaalu rohkem ning vaevalt lööb tagarattad blokki, vaid tekkib jõhker kiirendus mootorile :?

Hayabusa ette nähtud tava tingimustes õli vahetuse aega ei tea kahjuks. Pole juba mittu aastat tsiklitel õli vahetanud ette nähtud ajal. Ikka pärast igat võistlust uus õli sisse ja kui vaja võistluse ajal ka. Ntx siis kui küpsetan siduri ära ja panen uue siduri sisse.


wirx kirjutas:
thnx põhjaliku ülevaate eest...
egas oleks kohe jäänud mõne auto mootori manu, kuid kahju on alumiinium raami kergusel raisku lasta minna...kaaluvad ju isegi busa mootoritega välismaised isendid ligi 500kg...estfieldi 400kg vastu...
ma tegelikult pidasingi silmas väljalaske all summutit...pükste väänamine-keevitamine läheks kallimaks, kui kasutatud pükste otsimine
olgem ausad minu ainus põhjalikum kokkupuude tsiklitega on olnud siiani mu 61 esimese aasta jawa 350 putitamine...ja sedagi aastaid tagasi - egas ma neist eriti palju tea, peale selle, et on taparelvad :devil
Sisselaskeks on muidu pakutud lihtsalt poroloon vms sisselaske ees...endale tundus, et mootorit vist sedasi kauaks ei jagu?
Samas tavaliselt on busa mootoritega kitautodel olnud analoogne peal

ja kui see kombineerida sellise õhuvõtuga võiks ju tulemus suht hea jääda

mootori jahutus tuleb eest ja arvatavasti tulevad ka jahutus ribid külgedele

Palju muidu busa velg koos rehviga kaalub :P vormeli oma koos rehviga on 4kg kandis...samas on neid muidugi 2tk

Palju busa tavaline õlivahetus välp muidu olema peaks?

_________________
Kui suureks saan siis saadan oma isikliku elu pikkalt ja hakkan streetrace foorumi adminiks :help :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 01.02.2009 03:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
käike liial alla lapates juhtub sama, mis oleks juhtunud 911tt või mõne muu autoga...käib üks kena pauk undamise saatel :smokin
estfield ei ole väga mõeldud 150+ km/h sõitmiseks...siis see ramairi effekt veel väga eriti tunda anna arvatavasti, aga ehk aitab selline ninakuju nagu ülemisel pildil tiba kaasa siiski

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 148 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7