Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 00:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 17:24 

Liitunud: 21.12.2006 12:31
Postitusi: 288
Asukoht: Tallinn
ma võin küll eksida aga 30k ei tohiks küll k20 kätte saada. Hinnad peaksid ikka sinna 50k ja üles jääma...?

_________________
Because bitches be like WOW...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 17:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
justcraizy kirjutas:
Mida sellega plaanitakse teha? Sirgelt sõita või kurvi sõita?
Kui kurvi sõita siis praktiliselt ainus mis loeb on kaal ehk tuleks selgeks teha min. lubatud kaalu osavõetavas sarjas ja valida mootor vastavalt sellele.
Hayabusa mootor on hea, kuid kuidas jääb käikariga? arvestada tuleb ikkagi tunduvalt suurema massiga kui mootorattas on!

hayabusal on käimar juba kasti sees 90kg sees seega...arvatavasti jääbki hayabusa, õnneks opentrackil pole miinimum kaalu nagu pole seda ka estfieldi võistlustel...tänks kõigile, kes ideid pakkusid

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2008 12:17
Postitusi: 260
Reekin noh kui pööredemaajast mootorid vaja siis näiteks väga hästi sobiks sinna peale alfa romeo 156 v6 mootor,140kw,kaalub 170kg,välimuselt hea ja vastupidev,hääl mõnus..Mootor valiti ka 2000aasta parimaks mootoriks 2 kuni 3liitriste mootorite klassis.

Mootorist-> 24 klapiga AR V6 on kohutavalt lahe mootor (eriti üle 4000 pöörde juures)-> aastal 2000 muuseas sai seesama 2,5 24V mootor "Engine of the Year" auhinna 2,0-3 klassis. Seda kusjuures hoolimata sellest, et tegu oli selleks hetkeks juba "iidse" mootoriga-> esimene neljaklapitehnikas V6 tuli tootmisse aastal 1992 [esimene Ar V6 üldse 1978]. Viimane "päris" V6 lahkus tootmisliinilt aastal 2004.
Hoolduse poolelt-> 2,5L ei kasuta enam ülisurvel töötavat pingutit/leevendit vaid mehhaanilist. Hooldusvälp on 60-70000 (tegelikult kestaks rihm tavaliselt ka kauem, kuid parem on mitte riskida); õli osas kindlasti täissünt ja 1x aastas või 10-12 000 järgi.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 20:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
ja ma pakuks, et see V6 kaalub julgelt üle 200kg koos agregaatidega....ehk siis rohkem, kui ülejäänud auto :p

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:32 

Liitunud: 14.11.2005 15:45
Postitusi: 7
Asukoht: Tartu
Suzuki Baleno 1.3L mootor peaks küll kerge olema http://bestultralightengine.googlepages.com/ :D
Plokk peaks mingi 50kg kaaluma. Ainult et pole kuigi võimas. SOHC 16v versioon on 63kW ja 106nm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 15.01.2009 23:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.10.2005 10:16
Postitusi: 113
opeli c20xe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 16.01.2009 10:20 

Liitunud: 18.06.2003 01:12
Postitusi: 164
Asukoht: tallinn
susuki swifti gti mootor ei tohiks ka palju kaaluda 1,3 ja üle 70kw, 800 kilost kere liigutas väiksematel kiirustel ikka suht kenasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 16.01.2009 13:38 

Liitunud: 18.05.2004 17:03
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Natuke juttu c20xe kohta:
http://www.sbdev.co.uk/History_files/History_BudgetHorsepower.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 16.01.2009 15:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.03.2006 16:25
Postitusi: 8
Asukoht: Viimsi City
Äkki 4G63T (157kw) mootor, mida kasutatakse mitsudel. kahjuks kaalu ei tea.

_________________
"Speed has never killed anyone......its suddenly becoming stationary...That's what gets you."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 20:40 

Liitunud: 25.09.2006 21:33
Postitusi: 64
NO **** !
Sul on vaja lisaks mootorile ka originaal kütusepumpa (kui tahad odavalt hakkama saada) NÄIDIKUID(ma ei mäleta mis mudeli käik ei tööta ilma näidikuteta) , JUHTMESTIKU, SISSEPRITSET, AJU




kust krt sa sellist lollust lugesid üldse ?????


Kui sa tahad seda kõike teha siis
Lisaks sul tuleb käigukasti sisu välja vahetada või siis vähemalt peavõll. käigukast 25k või võll 4k
Sidurit modida ...multistage lock up 7k (nagu mikkul) pluss uued kettad 3k
uued kepsud 10k kuni 15k
Uued sepistatud kolvid 10k kuni 20k
Klapi vedrud 3k kuni 4,5k
tihendid 2k



LISAKS sellele mingi odav s*** turbo süsteem 35 000 kr kuni 40 000 kr (kui pooled jupid välja jätta voolikud ja muu pudida padi siis 25 000kr ) (Millel pole jahutus sees) ja see komplekt lubab 280 või 300hp

JA SIIS KA EI TULE 500 hp !!!!!!!!! 200 000 kr ..vbl siis on olemas 500 hp .....ning siis ka püsib mootor koos ja toimib ka.

KUS KRT selline info ,et nii odavalt saab tuunida ?????? Ma olen valmis ostma hayabusa endale ja sulle pihku laduma 30 000 kr tuuningu jaoks ning 20 000 kr töö rahaks !!!! kui sa pigistad mulle need 500hp välja mootorist !!!!!



Ja üldse na*hui tee toppite TSIKLI MOOTOREID autodesse, milleks on vaja aretada mingi ulmelise keberniidiga seda mootorit sinna ??????? Võtta mingi auto mootor koos käigukastiga ja kui ise ei oska siis mine ntx Es racingusse ja lase neile mootor ära teha.


krt varsti hakkavad kalamehed hayabusa mootoreid oma kummipaatidele ka aretama ?


wirx kirjutas:
nii valikusse lisandus veel üks tsikli mootor http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... a_2001.php
stockis 175hj ning 90kg, hinnaklass 20-30k vahesse....selle mootori plussiks on tuunitavus...alla 10k juurde pannes saab 250hj kanti ning üle 20k juurde makstes saab 500hj kanti :smokin...siis on rohkem jõudu, kui auto massi ...miinuseks see, et tuleb mingine vahekast ehitada, et saaks tagurpidi ka 200ga sõita :)

_________________
Kui suureks saan siis saadan oma isikliku elu pikkalt ja hakkan streetrace foorumi adminiks :help :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
tss...kust sa tuled, et sedasi räuskad-ropendad?

Siililegi selge, et rinka jaoks poleks esiteks selle 500hj midagi teha ja veel vähem on mõeldud 500hj raskele autole(tsikliga võrreldes) sisemust muutmata...see ikka 400m bike meestele ja seal pole mingi ime, kui peale paari sõitu juba uus mootor peale läheb...

See kit küll ära ostetud võid otsida endale uue ja valmis ehitada ning sellepärast oligi kirjutatud, et üle 20k alla pannes, kuna see kit ei sisalda kõike vajaliku http://cgi.ebay.com/ebaymotors/suzuki-h ... ccessories proovi ära kaua vastu peab ja siis tule siia tagasi kisama...

Ning alustuseks võid lüüa googlesse ntx megabusa või caterham hayabusa, siis näed, kui "harva" busa mootor lotus 7 kloonidele satub...

btw jutu jätkuks on USA-st siia poole juba teel üks busa mootor koos juhtmestiku, näidkute, aju jms-ga...eelduste kohaselt peaks koos transa jms hinnaks tulema ~27000 krooni.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 22:32 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Kesse korket siis ei tea :D
biker.ee 'st saad tema seiklustest lugeda näiteks...

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 22:37 

Liitunud: 25.09.2006 21:33
Postitusi: 64
27 000 kr on hea hind mootori eest küll....kuid nii ma ei julgeks osta . Aga maitse asi :)

Tead ,et ameerikas müüakse 1000 taalaga ka turbo komplekte mis arendavad 600 hp väidetavalt.
Aga millegi pärast on ikkagi kiirendusel hayabusad oma turbodega mis on maksma läinud 100 000 kr (ilma tsiklita ) ja ometi on neil umbes 300hp....huvitav küll miks ei ole neil siis 500 hp ?
Viimasel ametlikul kiirendus etappil käis üks somm oma hayabusaga kiirendamas ja tal oli 280hp-300hp ning tal oli AINULT mootori tuunimine maksma läinud üle 6000 euri.

Asja point on see ,et sa ei tee mitte suurt sittagi 30 000 kr ,et isegi jõuda 250 hp'le lähedale.

Eks pista see hayabusa mootor siis kapoti alla. Kui raha pole vahetada käigukasti siis vaheta peavõll vähemalt. Drag käigukastiga saaksid endal esimese käigu veits lühemaks muidu.
Siduri jaoks kui ka raha ei ole siis vaheta siduri vedrud ning pane vedrude alla sebid.
Õhufiltri vahetus oleks ka kena :)

Järgmine samm tuunimise mõttes oleks power commander ja siis saaksid dünos mootori panna paremini tööle ning mõni lisa hp tuleb juurde.

Kui tahad käike vahetada ilma sidurita siis süütekatkesti käiguvaheti vahele. 4000 kr umbes maksavad. Kuid ma ei tea kuidas nad töötavad sellise auto massiga.
Sul tuleks uurida ,et kas on võimalik panna sinna sport sidur mis oleks läbilibisev kui käike vahetad alla. Sest kui sa lappad käigud alla ning päästad siduri lahti lööb tsiklil tagaratta blokki aga mis auto massiga juhtuks ei tea kahjuks. Kuid vaevalt rattad blokki lähevad ning mootori selline järsk kiirendus hästi ei mõju :)


Kindlasti tuleb jälgida ,et mootoril oleks hea jahutus....ehk siis mootori ruumis liiguks õhk läbi ja korralik radikas oleks ning õli radikast käiks ka korralikult õhk läbi :)
Ja arvesta ,et pärast igat ringrajal käimist pead õli vahetama. 800 kr maksab üks liqui moly 5 liitriline kanku :) Hayabusasse läheb veits üle 3 liitri.
Siduri kettaid tuleb sul ka suht tihedalt vahetada.





wirx kirjutas:
tss...kust sa tuled, et sedasi räuskad-ropendad?

Siililegi selge, et rinka jaoks poleks esiteks selle 500hj midagi teha ja veel vähem on mõeldud 500hj raskele autole(tsikliga võrreldes) sisemust muutmata...see ikka 400m bike meestele ja seal pole mingi ime, kui peale paari sõitu juba uus mootor peale läheb...

See kit küll ära ostetud võid otsida endale uue ja valmis ehitada ning sellepärast oligi kirjutatud, et üle 20k alla pannes, kuna see kit ei sisalda kõike vajaliku http://cgi.ebay.com/ebaymotors/suzuki-h ... ccessories proovi ära kaua vastu peab ja siis tule siia tagasi kisama...

Ning alustuseks võid lüüa googlesse ntx megabusa või caterham hayabusa, siis näed, kui "harva" busa mootor lotus 7 kloonidele satub...

btw jutu jätkuks on USA-st siia poole juba teel üks busa mootor koos juhtmestiku, näidkute, aju jms-ga...eelduste kohaselt peaks koos transa jms hinnaks tulema ~27000 krooni.

_________________
Kui suureks saan siis saadan oma isikliku elu pikkalt ja hakkan streetrace foorumi adminiks :help :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 22:43 

Liitunud: 25.09.2006 21:33
Postitusi: 64
:rokib
saarlane kirjutas:
Kesse korket siis ei tea :D
biker.ee 'st saad tema seiklustest lugeda näiteks...

_________________
Kui suureks saan siis saadan oma isikliku elu pikkalt ja hakkan streetrace foorumi adminiks :help :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage kerget ja võimsat mootorit
PostitusPostitatud: 31.01.2009 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Korke kui autol haya mootor peal siis pole vaja dynot, sest autos saab läpakaga power commanderit näppida. Elu on näidanud, et dynos seadistamine ja rajal sõitmine on kaks eri asja( Motodepoo dyno vähemalt)

Sidureid läheb kindlasti palju ning ka peavõlle nagu korke mainis ja nende hind pole just odav( 1000 gixxeril vähemalt mitte).

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 147 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7