Ema sõbranna teadis 4aastat, et tema Mondeol on mootor 1,6 kuna tagaluugil on kiri 16v. Tegelikult oli 1,8 liitrine mootor.
Parimad asjad mida kuulnud olen tuttavatelt nais automanikelt.
´´Ah Et kuna õli on vahetatud ?

No suvel enne ülevaatust ma Põlvas seal lasin ülevaadata autot, aga maiteagi nüüd kas nad vahetasid õli või mitte, midagi nad seal sättisid küll ja ülevaatusel öeldi et korras on´´
´´Pidurdades jah vibrab, juba mitu aastat vähemalt´´, ja mees tal kiitis takka ´´jah väristab jah, see ongi selle Fordi viga juba ammu, minu valgel Fordil seda viga ei ole´´ (panin ette mõelmad tutikad pidurikettad, 600kr kettad ja tööraha läks maksma, aga sõideti teab-kaua nii, et ....

).
´´sõiduajal mingin imelik hääl koguaeg, mingi kriuksumine vms, kohapeal seistes seda ei ole, aga ega see vist väga ei mõjuta midagi, juba pool aastat vähemalt nii olnud´´ (tagumine rattalaager oli põhimõtteliselt otsas, ajaküsimus millal kokku oleks jooksnud see´´.
Kontrollin naistuttava autol õli. Tõmban varda välja puhastan ära panen sisse tagasi ja tõmban uuesti välja. Vaatan et sama puhas kui enne on varras. Ise mõtlesin et midagi nihu. Kordan tegevust. Ikka varras puhas. Siis vaatan et krt kas ikka õigesse auku toppisin selle või milles värk ja vaatan varrast, et nagu täiesti normaal mõõtmetes et ei tohiks liiga lühike olla kah. Lükkan vardast pikema traadi sisse, jess näitab lõpuks midagi nagu. Küsin siis omanikult, et õli nagu pole vist eriti mootoris pole, millepeale vastati ´´ahah et ei olegi üldse kohe, aga siis pean MÕNIPÄEV KUI TANKLASSE SATUN JUURDE OSTMA ´´ ?
(lõppes asi sellega et organiseerisin ise sinna mootorisse õli kohe ära).
Samuti on raske seletada mõnele näiteks, et miks on vaja raha raisata sellistele tegevustele nagu : rihmavahetus, regulaarne hooldus (õlid-filtrid), ning samuti aegajalt lasta auto spetsil ülevaadata (ala uksehingi määrida ja noh teate isegi).
Ja mis minumeelest on lausa masendav on see, et lastakse kered käest, tiivaääred-karbid ikka läbimädaneda ja siis avastada et

mis nüüd saab ja hakata midagi mõtlema. Hiljem tiivaääri ehitada ja keretöid teha tunduvalt kulukam, kui õigel ajal kas siis rooste ennetust teha või kui tekib natuke roostet see kohe eemaldada, mitte oodata suurte aukude teket.
Edit:
Paljupaljupalju on selliseid kes käivad igapäev 2km tööle ja õhtul tagasi autoga ja pikemaid otsi ei sõida ning ühel hommikul enam auto käima ei lähe ja siis on umbes müstika see inimese jaoks.
Samuti kütusekulu, kui inimesele kohale ei jõua, et kui ta igahommik tundaega laseb autol külmal talvehommikul kohapeal käia , kõik puhurid põhjas et ´´aknad puhtaks läheks´´ ja kõikvõimalikud soojendused sees, ning seejärel 5km kaugusele tööle sõidab ja õhtul tagasi. Siis pole mõtet vinguda et kütust võtab palju